1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Dit spel is echt episch. Vandaag echt de hele dag gespeeld, ik werd er helemaal ingezogen!

Ik had er veel van verwacht, maar sinds vandaag heeft het mijn verwachtingen overtroffen. Er is zo veel te doen! Zulke mooie locaties! Zo veel toffe dingen. :)

Jep, met Skyrim, Gears 3 en Rock Band 3 ben ik nog wel een jaar zoet. :+

2. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    zo ik ben bijna klaar voor vandaag nog even een reward halen .... wat een game super!

ik ben er ng steeds biet uit hoeveel uur ik al bezig ben maar veel en nog steeds niet de draken quest gedaan ben nu lvl 12!

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Heeft niemand van jullie trouwens brightness problemen? Ik kan het mis hebben, maar dungeons moeten ECHT donker zijn toch? Daar heb je namelijk die fakkels en light-spells voor. Nou de dungeons zijn donker en het lijkt te kloppen, maar dan kom ik buiten en het is overdag, en het is gewoon duidelijk te donker.

Dus dan verander ik de brightness setting ingame totdat het gewoon goed eruitziet buiten, kom ik dan echter weer een dungeon binnen, is het veel te licht. Ik krijg het maar niet goed, het is ook echt de enige game waar ik dit heb, in Oblivion nooit gehad. In de 360 display options> Reference levels heb ik al een heel tijdje nu het op 'standard' staan. Schijnt het allerbeste voor plasma te zijn, en je 'crusht' er ook geen black levels mee. Met expanded of intermediate wel. Heb toch expanded geprobeerd en zorgt voor NOG donkerdere dungeons maar het probleem blijft.

Wil ik de dungeons nou gewoon te donker hebben of hebben meer mensen dit een beetje?

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    De dungeons zijn gewoon lichter gemaakt om ze wat toegankelijker voor de speler te maken. Ik heb 'm gewoon op default staan, ik vind het wel lekker, dan mis ik niet de dingen die overal liggen, en hoef ik niet al te vaak met een torch rond te lopen. Die dingen verneuken mijn sneak kills altijd. :+

5. live gamer

live gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben lvl 26 met zon 30 uur playtime en nog geen één draak gezien.
    Dat komt waarschijnlijk omdat ik niet ver met de mainquest ben.

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Morrowind!

Is er al iemand getrouwd? Ik heb helaas nog niemand gevonden die interesse heeft in mijn Orc die altijd van huis is. :'-( Een vrouwtje die je geld en spullen geeft leek me wel handig. Beter als in Fable waar het je juist geld kost en vreemd ging haha.

7. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Ben maar gewoon begonnen met smithing, maar krijg je vanzelf nieuwe dingen die je kan maken of moet je die ergens leren/kopen?

8. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Kom ik van nde dungeon waar die gast een weerwolf wordt zie ik in de verte de draak zweven!

9. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Diverse materialen om nieuwe dingen te maken moet je eerst unlocken voordat je ze kan gebruiken, dit zijn Perken die staan onder de skill Smithing :)

10. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    alchemy is vrij makkelijk ik vreet alles wat ik de eerste keer krijg. Ik moet nodig health potions maken. verschillende dungeons gehad en ze zijn op!

Zo maar eens verder op naar de draak!

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ok, heb hem gisteren voltooid. Helaas moest ik hem echt op het laagste niveau zetten anders kon ik hem niet verslaan... Normaal zou ik weglopen en opnieuw proberen, maar aangezien ik een ally had die steeds achter me aanliep was dat niet mogelijk. Straks gaat ze ergens dood en kan ik die quest niet meer doen...

Anyway, dus bizar goed masker gekregen (Vodkun). Is die loot nou leveled zoals in Oblivion? Dat je een sterker item krijgt als je hem op lvl 40 had gehaald? Of levelt je loot mee? Weet iemand dit al?

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Wat is de muziek toch weer ontzettend vet in deze game _O_, kippevel momenten :)

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hoe kom ik aan die missie. Ik speel op expert dus ben wel benieuwd. :cool:

Ik moet toch niet tegen een mage heh?! :eek:

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Niet echt een mage aangezien hij een staff gebruikt, heel ziek.
    Die staff heb ik nu ook, schiet gewoon granaten af :lol:
    Ik heb hem gekregen bij een cave ten oosten van Solitude. Zal de naam voor je opzoeken.
    Welk level ben je? Ik werd hard geraped.

Oja en als loot kreeg ik ook een en Conjuration spell van die chick zelf.

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Als ik trouwens een draak tegenkom maakt hij trouwens wel vaak ruzie met de andere beesten (mammoet/zo'n reus met een knots), dan gaat hij zomaar neer :lol:

16. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Helaas nog niet zoveel kunnen spelen, toch wel een aantal uur in kunnen stoppen.

Tot zover een heerlijke game. Overal is er wel iets te doen. Heb je een quest wat een behoorlijk stuk lopen is, kom je onderweg allerlei dungeons, dorpjes etc. tegen. Dan blijf je toch weer hangen om even een dungeon te clearen of in een dorp wat quests te halen.

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Lvl 24 Orc Tank ben ik atm :cool:

Kansloos tegen magic dus. :lol:

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind het trouwens ook tof dat de gevechten veel sneller voorbij zijn, voor zowel tegenstanders als je eigen personage. De meeste vijanden zijn met een paar goed getimede (combo)aanvallen neer. Maar dat geldt ook voor mijn warrior. Echt tof.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    O werken die combo's echt op timing? Ik dacht dat het gewoon random was.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Er zit wel wat meer diepgang in dan in Oblivion. Als je de juiste perks hebt kun je power moves van de tegenstander aan zien komen en ze interrupten met een shield bash en meer van dat soort dingen.

Het voelt in ieder geval veel beter aan dan in oblivion, daar was het gewoon hakken tot je een ons woog

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina