1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hoorde het ook van die oude guy inderdaad. Ajoh, kan geen kwaad, ik ga het proberen!
     
  2. Wilco360

    Wilco360 Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha.. Inderdaad!! Thanks..
    Uiteindelijk lukte het met gokken ook wel (27 opties waren nog te doen) maar het gaf me geen voldoening.
     
  3. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat ik raar vind is dat je niet kan zien wie je vrienden of vijanden zijn (kwa burgers)
    En als een vriend mee gaat en je zegt dat je spullen wil ruilen, dan kan je gewoon zijn huis sleutel pakken. Hoe komt hij t huis nog in als zijn moeder bvb dood is of niet thuis is? En ook eenmaal in dat huis kan je al die spullen pakken zonder dat je t jat. Word zo THE thieves niet er makkelijk ??
     
  4. Seh

    Seh Guest

    Ja, het antwoord stond boven de gate op de muur. Alleen was er eentje afgevallen die op de grond voor de gate lag.

    Edit: oh erg laat:+
     
  5. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Thanks :)
     
  6. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb trouwens op de ps3 kwa controls ... M'n linker pookje L3 is normaal de sluip modus, R3 is de camera van first naar Third person. Ik heb die 2 omgedraaid... Dus sluip op R3 gezet. Dit omdat ik battles soms op L3 drukte waardoor je tijdens een gevecht steeds weer op L3 moest drukken om weer naar first person te gaan. Ben toen doordat 4x dood gegaan en heb het toen maar veranderd. Nu gaat t perfect.
     
  7. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Maakt de moeilijkheidsgraad uit voor het levelen? Krijg je meer punten als je een hogere moeilijkheidsgraad pakt?
     
  8. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Master is trouwens niet het default, als ik op Y[defaults] druk gaat hij naar Adept.
     
  9. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Kun je dragon bones&scales verkopenbof moet je dr wat mee?
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Geen idee, maar ik vermoed dat je er Dragon Armor mee kan maken. ;)
     
  11. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Heb ze verkocht, kan er nog niks mee, ze wegen teveel en ze zijn best veel waard.
     
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Heerlijk spel zeg. Beetje jammer dat ik net tijdelijk het geld dat ik voor me hypotheek had gespaard gebruikt had om een paar te kopen om vijf minuten daarna een paard bij een dode bandiet zie staan.

    Vraag. Maakt het niet uit deze keer welk ras je hebt voor welke skills je later kiest? Want er is niet echt een verschillend start health/mana en uithoudngsvermogen hoogte? iedereen hetzelfde toch?

    En is dus alleen zo dat als je bijvoorbeeld red guard mage doet dan hij laag begint met alles in die skills maar toch zo weer bij heeft op normsal niveau en dan even snel omhoog gaat? er zijn geen hidden stats ditmaal? Gaat alleen om hoogte van start skills maar binnen no time ben je dan bij (aangezien hoe lager de skill hoe sneller hij geleveled is)
     
  13. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    vind alchemy wel beter gedaan nu, je ontdekt effecten veel sneller nu met wanneer je ingredienten eet, en zelfs met lage skill kun je al meerdere effecten vinden van 1 ingredient
     
  14. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ook fijn dat wapens niet meer minder worden, maar dat je ze wel beter kan maken.

    Dat vond ik altijd irritant in Oblivion.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja en twee tellen later werd ik afgemaakt door reuzen, inclusief mijn paard. Wel in twee hits, maar kon niet meer wegkomen.

    Die reuzen kunnen wel degelijk agressief zijn zeg. Denk dat het voornamelijk de rondtrekkende reuzen zijn die niets doen als jij niets doet.

    Degene die echt een kamp hebben, met zo'n mammoet logo, die zijn echt agressief als de tering. 8)
     
  16. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een huis :D en nog maar 29 gold!
     
  17. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    Goed dat je dat zegt moet ik ook nog doen.



    Wat een spel zeg. Heb inmiddels een paard gekocht en aardig wat side quests gedaan.
    Ook chill dat je paard altijd spawned in stables of nog voor de gate van een stad/kasteel staat (Als je niet met je paard naar binnenkan)

    Ik vraag me wel af of ik niet meer met mn eigen soort kan chillen???:9 namelijk de madafaking Khajit:cool: lol..
    Ik kwam ze ergens nog tegen in tenten enzo, maar ben ze sindsdien kwijtgeraakt en weet niet of ik quests voor ze kan doen of ze kan joinen oid.

    Ik ben nu bezig om me te joinen bij de thieves guild oid, maar er zijn zoveel andere dingen in de game te doen dat ik maar twijfelend rondloop lol
     
  18. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    Hoe spelen jullie dit spel dan??? Hoe leef jij in de wereld en hoe leef jij je in je persoon?

    Ik kan me beter in leven in een menselijke Char... Nord/imperial/bretton dan in een argonian/Orc/khajit.

    Denken jullie ook echt na bijje Char van .. Oké met dit personage ga ik bij de thieves horen en dan later een andere Char maken die dan bij THE brotherhood hoord ? Of doen jullie alles met 1 Char?
     
  19. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind katten/tijgers (katachtigen) 1 van de vetste beesten op aarde, dus koos ik voor een pimped out Khajit.

    Maar ja snap het nog niet helemaal. Ik heb me gejoined bij zo'n guild ergens in whiterun/dragonrun ofzo. Niet die imperial gozers, maar iets anders. Ik ben nu bezig met quests om me te joinen bij de thieves.. dus blijkbaar kan je je bij meerdere plekken aansluiten ofzo?
     
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Jup, bij die kampen moet je niet te dichtbij komen want dan komen ze achter je aan. Wel een mammoet kunnen killen toen.


    Iets daarvoor kwam ik een Mammoet tegen die alleen liep en die deed me niks. Integendeel er kwamen 4 bandiet archers achter me aan, ik schuil achter die mammoet. Die bandits raken per ongeluk de mammoet en die kilt de bandits waarna ik ze kon kaalplukken haha.



    Vraagje: kun je serieus nog maar 1 ring dragen ipv meerdere tegenlijk?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina