1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Zit die erin dan?

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zwaard bedoel je?

3. thompie

thompie Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ergens gelezen dat de graphics van skyrim op de xbox360, als hij niet geïnstalleerd is mooier is. en dat je moet wachten tot er een update komt, en dat je hem dan installeert. maar ik heb hem al geïnstalleerd. mijn gegevens van skyrim gaan toch niet verloren als ik skyrim verwijder van de HDD?

4. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, goldbrand ook niet volgens mij.. Gaf ik de voorkeur aan boven umbra.

@Thompie .Je gegevens blijven zolang je de SAVES niet delete. Het spel zelf van 6,9 gb ofzo kan je gewoon deleten.

5. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Ik durf het niet aan want met Fable 2 liep het spel vast en moest ik de ventilator op mijn box zetten ondanks dat het een slim was ..... wat ik ook deed qua koeling het lukte niet zonder ventilator en ik vond hem luider dan niet geïnstalleerd.

Ik wacht echt op de update.

6. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb je dan nodig?

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Gamedumper, 9 November besteld en gewoon uiteindelijk net binnen gekregen. Kwam namelijk via pakketpost, gigantisch ding. Straks eens doorbladeren. _O_

Trouwens, kwam een oude bekende Deadra tegen in Soltidute voor een quest:
    Sheogorath! Dat ben jij uit Oblivion toch, of ben ik gek? Gezien jij de nieuwe Sheogorath werd in Shivering Isles, of was dat nou Lord van Shivering Isles dat je werd?

8. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    [yt]9uNx9-cWJZc[/yt]

Moest hardop lachen 8)

9. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Loopt net een vrouw met super toffe steel armor set (compleet!) aan rond. Ik denk, die is van mij! Vrouwtje helemaal in elkaar gebeukt en nu heb ik super toffe armor :D

10. loeno

loeno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar ik een andere companion kan vinden? Lydia heeft me verlaten omdat ik haar te lang liet wachten.:+

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Er is zo'n quest in Riverwood waar er twee gasten, een human en een elf achter een vrouw aan zitten, de zus van die trader guy waar je die Golden Claw voor moet vinden. Heb beide van hun een letter gekregen, die vals is. Maar geen idee wie ik moet kiezen haha. Wie kozen jullie? :p

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zo, twee uur gespeeld en vier draken en vijf shouts later! Episch. Draken blijven makkelijk, maar wel erg gaaf. Heerlijk.

13. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik heb maar 1 brief gepakt, en toen tegen dat vrouwke de waarheid gezegd.

14. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Zo, game staat in de bestelling :cool:

Na alles wat ik hier en in de andere topics heb gelezen moest ik 'm gewoon kopen. Nu eens zien of ik er een beetje ga uitkomen :+

15. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Ik heb net mijn tweede draad gekilled en Ik vind het toch wel een beetje lame dat je die draken makkelijk aanpakt en die reuzen je in 1 klap dood maken. Klein minpuntje, maar ik snap de reden wel. Sommige mensen willen de main quest snel doorspelen en daarom levelen die draken met je mee. Denk ik dan..

Ik had die draak bij Bonestream Crest gepakt en het was toch wel een beetje een anticlimax. Ik reed de hele tijd al langs dat gebied en dan zag ik hem vliegen boven die rotsen en dat geschreeuw op de achtergrond. Dat was best wel episch en ik werd er bang van :D. Toen dacht ik laat ik het een keer proberen. En dan win ik in 1 keer. Beetje anticlimax

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Lucky you....

17. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hoezo? is er een ongeschreven regel dat draken de sterkste tegenstander moeten zijn? Onzin, drakengevechten zijn leuk en spannend, en giants zijn gewoon enemies waar je niet mee moet fucken, ik vind het juist cool, dat er enemies rondlopen waar je dunne poep van krijgt.. Wanneer draken overpowered zouden zijn, en de events random scripted, dan zit je toch niet met plezier te spelen? Vrolijk aan het questen en opeens vanuit de lucht in een seconde dood?

Vind het een goede keuze van Bethesda!

18. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Ik zou het toch vetter vinden als draken de sterkste tegenstanders waren ja. Maar goed tot nu toe het enige minpuntje in de game. Wat me eigenlijk niet heel veel uitmaakt.

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind de draken wel iets te makkelijk. De scripted draken zouden een uitdaging moeten zijn. Zo kwam ik net een draak tegen, on daarna door een Draugar Death Lord in twee klappen gesloopt te worden.

20. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina