1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Billy2139

Billy2139 Member

Leuk Bevonden:
    0
    ---

Laatst bewerkt: 24 nov 2011
  2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Iets wat ik hoop misschien ooit nog eens te zien in een TES game is, dat je je eigen character ziet. Kortom...als je gesprekken met mensen voert, dat je je character ook ziet en hoort spreken. Zoals in veel andere RPGs. Wellicht kun je je dan nog meer inleven met je character, zoals bij Mass Effect bijvoorbeeld en Dragon Age, The Witcher 1 en 2.

Misschien ook niet hoor, het is wel iets waardoor TES echt TES is, als ze conversaties ineens zo'n drastisch zouden gaan veranderen....zal dat wel anders gaan aanvoelen. Maar zoals ze het doen in games als The Witcher, dan kun je denk ik nog meer meeleven met zo'n character als er dingen gebeuren in het verhaal. TES blijft nog altijd behoorlijk 'onpersoonlijk' aanvoelen qua dat.

Laatst bewerkt: 14 nov 2011
  3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    wel weer ff wennen dat je niet zomaar alles kunt snaaien en dat er op je gelet wordt. De truuk met potten over het hoofd ga ik niet toepassen...

4. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb net zo'n Reduced Health effect gekregen van een vampier, hoe krijg ik dit weg?

5. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Heeft iemand een lijst met waar je huizen kan kopen ik ben nu in:

Markarth beland na een wilde nacht drinken.

- 1 missie met een cursed huis ... wordt je dan vampier (want dat wil ik niet)
    - 2e missie moest ik van 3 mensen gegevens hebben wel 5 keer dood gegaan in het huis van Nepos.

- 3e nu vraagt een zwerver mij een goud beeldje te jatten

- 4e ik moet Sam gaan vinden.

Wat ik ga doen is draak daarna huis en dan terug want ik heb nog wat quest west lopen

- Trouwens hoe zit met een paard helpt dat een beetje?

6. libaboy

libaboy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Woww die Nightingale Armor ziet er echt wreed uit! Net een batman suit

7. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Cure Disease potion :thumbs: Als je te lang wacht word je vampier en ben je veroordeelt tot een lange quest dacht ik.

8. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3

Tering waar te halen?

9. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Wth mijn ebony armor (epic) heeft nog meer defense =/

10. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Er is een Temple in Whiterun en in Markarth met een statue gratis te gebruiken ik denk dat het ook daar kan ..... maar zit je dan niet met fast travel???

11. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Grappig, ik vind et dan juist onpersoonlijker worden (ik kijk in het echt namelijk ook nooit naar me in de derde persoon)

Van mij mogen ze die tijd dus lekker ergens anders aan besteden

/edit: @hierboven, elke statue van een god heeft cure disease als effect, even fast travel naar white run helpt je dus meteen overal vanaf (ten oosten van de boom in de wind district

12. MisterShakerNL

MisterShakerNL Bazaarhouder

Leuk Bevonden:
    0
    Daedric armor is het beste armor uit de game dat je zelf kunt maken, Daarna ebony & daarna Dragon. is idd helemaal waar. Heb alleen nog nergens de ebony ingots kunnen vinden dus doe het nu maar met dragon (wat er overigens zeer gaaf uit ziet)

(vind het wel jammer dat er geen drakenwapens zijn te smithen zoals een dragonsword ofzo)

@mouse
    lvl 100 smithing kun je het maken met dragon bones en scales

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611

SWEET MOTHER OF JESUS!

Alsof 1 niet genoeg is :lol:

14. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Ja een huis gekocht het ziet er niet uit ik ga wat furniture aanschaffen voor mijzelf ... wat een hok!

Een paard doe ik niet want volgens mij gaat ie dood .... shit ik mis de strategy guide zo hé?

15. MisterShakerNL

MisterShakerNL Bazaarhouder

Leuk Bevonden:
    0
    Tyrant --> gingen ze ook met elkaar vechten????

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Geen idee, ben weggerend en heb de 3 volgende kilometers niet omgekeken :+

17. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou je graag willen helpen met je vragen (niet allemaal aangezien ik nog niet veel weet), maar dan moet je wel je verhalen met wat meer logica typen. Snap d'r soms geen hars van... Die vraag van jou met die vijf huizen, die snap ik niet. Zoals dit:

Eh...? :+

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hier een stuk verhaal vanaf het eind van Oblivion tot het moment dat je begint in Skyrim. Wel interessant, wist niet dat The Empire uiteindelijk zo klein is geworden.

First Century

4E 0 — End of the Oblivion Crisis The banishing of Mehrunes Dagon from Tamriel by the Champion of Cyrodiil, Martin Septim, and the avatar of Akatosh ends the Oblivion Crisis. The Septim bloodline ends and the Amulet of Kings is destroyed. The Third Era ends, marking the beginning of the Fourth. The Fourth Era begins with no Emperor on the throne of Tamriel. High Chancellor Ocato, the Elder Council, and the Blades try to maintain order. The provinces start to take opportunities on the state of Empire.

4E ?? — Red Mountain erupts; Vvardenfell is destroyed. In Vivec's absence, the Ministry of Truth becomes unstable. Vuhon creates an Ingenium that uses at first dozens of dying souls, then a small number of living ones to stabilize the rock. The soul of Sul's wife Ilzheven was among them. In a fight to free her, the Ingenium is destroyed and the rock crashes into Vivec with all the energy it originally had. The impact causes Red Mountain to erupt and destroys the entire island of Vvardenfell, as well as causing massive destruction to the rest of the province.

4E ?? — The Empire Collapses Black Marsh secedes from the Empire; it is soon followed by Elsweyr. The Thalmor seize control of the old Aldmeri Dominion (Valenwood and the Summerset Isle). The Argonians invade and conquer Morrowind after the eruption of Red Mountain.

4E ?? — Titus Mede is crowned the new emperor by conquest

4E 18 — Prince Attrebus Mede is born.

4E 23 — Annaïg Hoïnart is born.

4E 40s — The Infernal City Umbriel, a floating city, appears on the coast of Black Marsh, heading toward Morrowind. The city of Lilmoth, Black Marsh, the home of Annaïg, is destroyed in the process.

Third Century

4E 200s — The High King of Skyrim dies.

4E 200s — The Nords of Skyrim engage in a civil war

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Niemand hier het plezier gehad om als mage oneindig magicka te hebben? Sinds gisteren gaat mijn magicka bar niet leeg :lol: zo chill dit gewoon. Al die robes afgedaan en gewoon met heavy armor rondlopen :cool:

20. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Is er een verschil tussen een sneak van 50 en van 100 of maken de perks alleen het verschil?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina