1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    En je krijgt dan zo'n animatie dat hij de keel doorsnijd of in de rug steekt als je een charge attack doet, toch?

2. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Seh, je moet die kleine side questen doen voor die 2 mensen in de guild. Als je er een aantal doet krijg je op een gegeven moment een special request. 5 daarvan en hij is terug in oude glorie :D

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe hak je eigenlijk koppen van vijanden af? Dit heeft zeker te maken met een bepaalde perk he? Want ik heb het nog geen enkele keer meegemaakt.

4. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Is dit niet random?

5. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb je een speciale perk voor. Heb hem nu voor bijvoorbeeld 2 handed. Is wel random idd, heb geloof ik 25% kans op onthoofding als de health laag is oid. Zal er ook wel zijn voor andere soorten wapens.

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Jep, ik heb hem voor one handed weapons.

7. Seh

Seh Guest

Ah, ja daar was ik al mee bezig maar had het gevoel dat ik er toch al veel gedaan had. Straks maar even nog meer doen dan, thanx. :)

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    jezus christus wat zijn die bandit marauders krachtig zeg 8) net had ik nog een half levensbalkje over en die gozer doet een soort van karate chop met zijn waraxe en mijn hoofd vloog eraf :lol:

9. Wilco360

Wilco360 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is letten op het taalgebruik gewenst?

Valt me wel op dat in het spel veel verschillen zitten in hoog en laag gelevelde gebieden. Dat geeft een veel toffere ervaring dan Oblivion. Hou elk uur meer van deze game en heb er pas 17 uur in kunnen stoppen. Level 13 nu en ik waak ervoor om levels te grinden of te spammen, doet voor mij af aan het avontuur.

10. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    Er staan geen scheldwoorden :confused:

11. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie geen ongewenst taalgebruik...? :confused:

12. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Jezus Christus!

13. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0

Ontopic: skyrim heerst

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik doe het meeste met sneak en bow (3x dmg), maar mijn dolk is er nog steeds 1tje met slechts 5 dmg -eeeek!- Moet dringend een nieuwe tegenkomen... Maar ben Alleen nog maar rond Whiterun geweest...

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    sorry hoor :confused:

16. FiDoDiDo007

FiDoDiDo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ah nee, een bounty quest uit Dawnstar (kill a dragon), blijft in me quest log nadat ik hem gefinished hebt. Gold enzo gekregen, maar hij blijft er staan. Hierdoor kan ik natuurlijk geen andere bounty quest doen in die Hold. Zelfs met een oude save laden, de quest opnieuw doen, blijft het resultaat hetzelfde. Zo een bug/glitch kan ik me een beetje aan storen, maar zolang dit de enige quest is waarbij het gebeurt en het een misc quest is, overleef ik het wel. Dan maar geen Thane van Dawnstar (als dit kan, denk het wel?). Ben wel Thane van Whiterun en Morthal.

Er zitten bij mij een zo'n 37 uur op de klok en ik heb het idee dat ik echt nog heel heel heel heel veel te doen heb. Jammie!

17. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Zit er nog enige techniek achter dat lockpicken? want ik loop altijd maar wat te prusten totdat ik hem ineens wat verder om kan draaien, maar met een master-lock is dat bijna niet te doen..8)

18. Seh

Seh Guest

Godverdomme zeg.

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Noooo you read my mind.

20. Magical Elvis

Magical Elvis Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Heb een huis gekocht in windhelm voor 12000 en nog eens volledig voor ongeveer 8000 ingericht. Echt tof die
    vele showcases voor je wapens en die poppen voor je complete armor zijn ook heel tof. Heb 3 gave volledig aangeklede poppen in mijn armory staan...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina