1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Heb inmiddels alweer 82+ uur op de teller staan? :cool:
    Jullie? :+

2. Wilco360

Wilco360 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vroeg me af of het misschien gewenst was.. Blijkbaar niet.. Dan zal ik me er maar gewoon eraan storen..

Het leest gewoon zo vervelend weg voor me, maar dat is niet jullie probleem natuurlijk ;)

Ontopic: 1 uurtje skyrim nog.. Misschien eens gewoon wat quests wegwerken ipv verzamelen

3. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    21:21:21 8) Ga vanavond dan maar voor de 22:22:22 ;)

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Gast stel je niet aan , hij scheld niet en zegt alleen maar Jezus Christus. Als je je daar al aan ergert moet je maar in een bubbel gaan wonen.

5. Seh

Seh Guest

:'-(

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ach ja sommige mensen kunnen zich snel ergens aan ergeren. :emo:

edit: zo nep :confused: mijn torch doofde net gewoon. Hij is nu ook uit mijn inventory.
    Weet iemand nog een leuke companion voor mij? Lydia overleefde een quest niet :'-(

Laatst bewerkt: 17 nov 2011
  7. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Jeej, heb nu 100.000 Septims in da pocket. Ook heb ik the Thieves Guild weer helemaal opgebouwd en ga nu maar eens werken aan The Impreial Legion of The Dark Brotherhood. Choices, choices. Ook na 60 uur nog :)

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Damn 8) ik kijk net naar mijn quest lijst en die zit echt propvol.
    Stormcloak, mage guild, companions, main quest, thieves guild en dan nog quest ernaast. Daarnaast ook nog iets van 30 sidequests..

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    :+

Die Pasquale, of hoe je daar maar schrijft, gaat ook wel lekker zeg. Level 42 al. Dat trek ik ook niet.

Hoewel ik de Guide al binnen heb sinds een paar dagen heb ik hem nog maar een keer geraadpleegd.

Ben ik ziek aan het worden of is dit de stilte voor de storm? :+:eek:

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ligt het aan mij of zijn de paarden (tot nu toe) nogal nutteloos? In Oblivion waren ze nog best snel, en kon je ook rennen met ze. Maar voor zover ik weet kan dat niet in Skyrim?

In Oblivion kreeg je na een tijdje Shadowmere van TDBH, geen idee of dat nu ook weer zo is, maar dat paard was snel en vet!

11. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    @Hierboven:

Heel herkenbaar! De ene quest na de andere neem je aan. Ik ben een beetje overwhelmed door het formaat van die stad (en Keep), ben even de naam kwijt, de meest westerlijke. Wat een onoverzichtelijkheid haha. Ik heb aan quests alleen heel Whiterun uitgekamd (Companions bijna af, alleen nog hunts.) Teller staat denk ik op 35 uur alweer. Nog alle andere steden en alle gehuchten en eenzame huisjes tussendoor doen!

12. Seh

Seh Guest

Mocht je om wat voor reden dan ook Oblivion nog niet hebben, er is nu een heel goede aanbieding op Steam!

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Shadowmere zit wel weer in Skyrim, geen idee of er verschil zit tussen Shadowmere en normale paarden. Zelf gebruik ik ook geen paard, lopen is relaxter en dan mis ik niks.

Thalmor heeft ook een bounty op me, kwam ze een paar keer tegen met een Stormcloak geboeid. Als Nord moet ik mijn mede Nord natuurlijk helpen dus paar keer die gasten afgeslacht. Net kwam ik er drie random tegen, een had een note dat ze me dood willen hebben omdat ik ze lastig val. Maar wel op letten want ben erg gevaarlijk. :cool:

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nice!!! Shadowmere is dus terug, ben benieuwd. Maar de Dark brotherhood quests laat ik nog even lekker voor wat het is, ik verwacht echt vette quests bij die en die 'bewaar' ik liever nog even.

Maar hoe zit het nou met als er een bounty op mijn hoofd is, maar puur vanwege een inbraak? Zelfs als de desbetreffende NPC je niet ziet inbreken, stuurt hij/zij nog steeds die thugs op je af?

15. Seh

Seh Guest

Ik krijg nooit thugs op me af, althans niet meer sinds
    ik in de thieves guild zit.

16. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er laatst heel snel even over gelezen in de strategy guide en shadowmere kan

nu health regeneraten, helaas lijkt dit wel in te houden dat shadowmere dus niet langer "essential" is en dus dood kan

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Je bedoelt die vier/drie thugs die je random tegen komt? Is gewoon een mini 'quest'. Als je ergens steelt kan je dit tegen komen. Bij mij was het Gerda uit Dragonreach die vier thugs op me afstuurde. Want eerste keer toen ik Dragonreach binnen kwam uiteraard helemaal doorgezocht en stiekem wat dingen meegenomen. Ook al zien ze je niet, toch kan je dit krijgen. Voor de rest is het zover ik weet niks.

Als je echt een bounty oploopt dan moet je diegene die je ziet vermoorden indien dat kan, of de guards van het desbetreffende gedeelte van Skyrim briben/jail/lekker vermoorden. 8)

18. Seh

Seh Guest

Gaat je bounty niet nog verder omhoog als je ze allemaal afmaakt?8)

19. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Dan kun je nog ff voordat je ziek wordt :p
    Sta inmiddels op 115 uur en nog niks aan ´t handje 8)

Ja, ik kom nog buiten i.v.m. vriendin en studeren :emo:

De health regenerate echt belachelijk snel, als ik haar alleen laat met een zooi bandits en een blood/elder dragon, is dr niks aan de hand als ik terug kom :9

20. Stoempfel

Stoempfel @Dyonko

Leuk Bevonden:
    128
    Je hebt mij tot op het bot gekwetst en beledigd.:mad:

Ik eis excuses, en een chocoladeletter J.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina