1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Fasttravel?

2. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke balen, want had telkens geen zin om spul te verkopen omdat ik toch genoeg gold heb, maar heb nu echt voor iets van 30-40k aan wapens en edelstenen in mijn chest zitten.8)

3. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Ja als volgt .... ik heb spullen ik fast travel naar mijn huis ..... verkoop daar een deel en kijk wat ik houden moet vervolgens fast travel ik naar andere steden om daar verder te verkopen en fast travel weer naar huis (uiteraard hou ik er rekening mee dat de winkels open zijn) Trouwens wel modern winkels zijn open van 8 - 20 u. Mogen ze hier in Nederland anno 2011 wel wat vaker doen!

Ik heb er de afgelopen tijd ook een hobby gemaakt om even een hotelletje te pakken zodat hun beeurs weer vol is de volgende dag.

Wat een spel .. ik heb nu afkick verschijnselen want ik heb nu al meer dan 24 uur niet gespeeld (vanwege vermoeidheid en griep).

Straks (liefst voor 18:00u) a ik er weer vol voor denk dat ik pas tegen de ochtend (zaterdag ochtend) dan weer eraf stap.

Trouwens zie dit:

http://computer-software.marktplaat...n49n1RD4ej+2vLphG4f54/AGppftZ&fta_ind=25&fs=1

Is toch import ... staat een M van Mature op ipv 18 ? Er staat hij heeft er 3 gehad op zijn verjaardag ... !

Laatst bewerkt: 18 nov 2011
  4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Haha, ben nu bij de Bard festival. Even tijdens mijn applaus in een weerwolf veranderen en iedereen aanvallen voor de lol. :lol:

5. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    Ja bij mij ook. Ze was gewoon te zwak haha.
    Mogelijkheden tot followers zat heb ik gemerkt.

6. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb lydia nog nooit meegenomen, lol. Ze zit nog altijd in mijn huis te wachten totdat ze een keer iets mag doen, maar ik vind het maar irritant zo'n companion, want als je veel aan het sneaken bent heb je er niet zo veel aan..

7. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    Het meest irritante vind ik, en dat heb ik nu meerdere keren gehad, is dat als je in een kast staat ofzo, of zomaar ergens een beetje staat te chillen, dat je companion je opeens in je rug duwt. Zo ben ik een keer bijna van een berg afgeflikkerd doordat ze per se dichtbij wil staan ofzo.

Nu heb ik ook wel een lekker kontje, dus dat zou ook de verklaring kunnen zijn...

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Pff soms vergeet ik gewoon echt te saven. Heb de consequenties daarvan al een paar keer ondervonden..

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat bedoel ik niet :) Iedereen die weet waar je het kan vinden heeft die info echt niet nodig ;) Diegene die hem nu vinden hadden blijkbaar de info nodig.

10. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ce guide net binnen en de normale ook :cool:. Ce blijft in dicht nooit verwacht hem nog te krijgen, dus toen nog maar de normale besteld

11. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    waar besteld?

12. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Even snel getest, (heb wel save van te voren gemaakt just incase) max level is 81.5, heb nu:

Magicka 340
    Health 328
    stamina 440 (= +2 minuten nonstop sprinten)

Dit allemaal zonder speciale armors oid. Waarom health geen rond getal is weet ik niet.

13. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    disease misschien?

14. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Degene die weet waar zij het kunnen vinden kunnen het ook over het hoofd zien! Omdat ze nu niet daar kijken om dat zij op dit moment constant in Skyrim zitten en ik mij zo bij hun aansluit!

Nogmaals het is bedoeld als hint ... i rest my case ....From Mouse to all my brothers .... C u in Skyrim. \o/:b:eek:-)

15. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, dacht ik ook al, maar bij active effect staat verder ook niks.

16. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Waarschijnlijk is het al eens gevraagd maar met de snelheid hoe et hier gaat is het lastig terugbladeren.

Maar is er al een patch voor het textures probleem? Dat als je hem op de hdd gooit het minder mooi is?

Alvast bedankt!!!

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Zo, dacht ik ga maar weer eens een nieuwe stad bezoeken. Van Solitude naar Markarth lopen, is niet zo ver dacht ik. Na twee uur ben ik er nog niet! :+

Oh, een draak even afmaken! Oh, een cave even bekijken. Uiteindelijk kom je heel ergens anders weer uit, oh tof dit en tof dat. Tof, weer een draak! Even naar Whiterun om mijn spullen te plaatsen in huis, en terug naar het laatste gedeelte waar ik was. Oh, damn wat is dat, oh damn weer een dungeon. Fuuuuuuu! _O_

@ Don Juan: Nope, hopelijk binnenkort. Kwam er al achter dat er op mijn CD drie kleine krasjes zitten.

18. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Yeah, ben net begonnen met het craften van m'n ultieme armorset. Ik heb nu:

- Legendary Daedric Armor of Epic Magicka (Magicka vult 39% sneller)
    - Legendary Daedric Helmet of Epic Archery (Bows doen 39% meer damage)

Er komen nog een set Legendary boots en gauntlets aan waar ik ongetwijfeld ook een leuke enchantment op ga zetten :cool: (Maar die *^@(#%^ Daedric Hearts zijn echt een pain in the ass om te vinden...) Misschien vervang ik de hele zooi later in de game wel als ik Enchantment level 100 heb, maar ik wou nu deze gewoon echt hebben :+

Vraag ik me af, deze armor is nu +/- 6000 waard maar mocht ik 'm ooit willen verkopen, is er dan überhaupt ergens een merchant die hier genoeg geld voor heeft? 8)

19. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Psst.. Daedric Hearts kun je ook kopen :x

20. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.