1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    No one die weet hoe je in dat ding komt? Het lijkt een berg waar ik om heen loop ik kan er niet in?

Ik heb er nu 41.33.53 op zitten dus bijna 42 uur ..... en nu level 20 / 21 dacht ik.

Heb wel 4 draken gedood, maar de giant blijft een probleem iemand een goede tip?

Laatst bewerkt: 18 nov 2011
  2. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Na 46 uur spelen ga ik nu pas omgeving van mijn eerste stad Whiterun verlaten en ben ik voor het eerst binnen de muren van Windhelm geweest.

Volop mage archer, heerlijke combo!

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Stuur je wel even een bericht via Xbox Live als je 50/50 heb behaald? :D

4. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Heb nu alle Daedric items (weapons en apparel) op Legendary quality, armor rating van 702 8) Dragonplate armor heeft 670.

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Via Riverwood.

6. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Welke combat style heb je? Ik mage ze namelijk en ren achter rotsen zodat ze om moeten lopen. Maar tegenwoordig heb ik sowieso nog maar 3 spells nodig om ze te verslaan (met slechts 68 destruction)

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    En dan ga je weer verder met bandits bestrijden. :lol: :emo:

8. Chorus

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb niet veel uitdaging meer nee

9. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Van afstand gebruik ik m'n boog waarin ik ook veel perks heb gestoken. Van dichtbij wissel ik tussen 3 adept destruction spells.

Bij hele sterke tegenstanders gebruik ik nog wel eens conjuration spells en staffs.

10. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Via Riverwood?

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan ook Helgen zijn geweest. Van één van die steden gaat er direct een pad heen.

12. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3

Zelf opgelost. Als volgt:

- ik heb een Follower mee genomen en haar door de follower laten attacken en het werkt! Ze rende naar buiten, einde quest . Ik ben zo blij yes!

13. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3

Ik ga nog een keer daar zoeken.

Trouwens nu heb ik een paard gekocht maar loop met mijn Follower. Elke keer als ik ergens kom is mijn paard er ook dat wil ik niet want straks spawn ik ergens en gaat hij dood? Kan dat niet anders?

14. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je in godsnaam 46 uur spelen en nu pas naar een tweede stad te gaan? What the fuck heb je al die tijd in Whiterun gedaan dan?! 8)

Ik zit nu op 38 uur en ik heb alle mines al leeggehaald, alle steden ALLANG bezocht. Mijn hele map staat vol met icoontjes dat ik soms door de bomen het bos niet meer zie! :+

15. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Vraag: Deze heb je allemaal gesmeed? En wat bedoel je met legendary? Ben zelf namelijk een Warrior type.

Zit trouwens nog wel te twijfelen tussen dual wield of shield. Ben begonnen met shield en de animatie ziet er cool uit (Standaard bash, nog geen perks ingestoken) En die shield perk 50% minder magie damage lijkt me ook wel relaxt. Heb immers een breton gekozen met zijn magie defense bonus omdat die mages altijd zo sterk zijn.

Aan de andere kant met dual wield in combinatie met al die perks van snelheid en damage en criticals en twee goede enchants op je wapens (level 100 perk enchant nog lang niet maar iets om naar toe te werken) zorgt volgens mij wel dat je flink sterk word!

Iemand tips?

16. Chorus

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, veel Ebony Ingots, Leather Strips en totaal 13 Daedra Hearts. Als je de items gemaakt hebt, kun je de workbench en de Grindstone gebruiken om je items beter (legendary als je smithing level 100 bent) te maken d.m.v. Ebony Ingots

Laatst bewerkt: 19 nov 2011
  17. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Dus ze worden van normale deadric armor (die je gesmeed heb) legendary als je meerdere malen ze nog finetuned? en blijven ze dan wel legendary of worden ze minder als je ze gebruikt?

18. Chorus

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ze niet meerdere malen gefinetuned, maar 1 keer. Volgens mij 1 Ebony Ingot per item en het scheelt echt enorm wanneer je van een normale Daedric armor naar een Daedric Armor (legendary) gaat.

19. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Maar moet je dat constant doen na damage of eenmaal?

20. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Eenmalig.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina