1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    @Tyrant
    Ik had hem inderdaad bemachtigd bij de nightlaunch van cod, dus zit nu exact op 11 dagen (eigenlijk 9 want heb afgelopen weekend bijna niet gespeeld omdat ik lootjes moest trekken met m'n schoonfamilie en m'n moeder jarig was:9) met 132 uur speeltijd op level 52 8)

Dit is inderdaad behoorlijk veel omdat ik veel doelloos aan het rondlopen ben en lang niet altijd gebruik maak van quick travel :emo:

Als ik ergens voor gehyped ben speel ik het eigenlijk wel een beetje te veel :lol:
    Dit had ik ook met Fallout 3 en een dagje met black ops.. (26u in één ruk tot de 1e prestige 8) )

Ben nu bezig met de Dragon Priest maskers, heb er nu 7 :cool:

2. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Zonet ook gehad dat de draak kwam het best vond en wegvloog! Zo nog even wat levels doen .... heb tot nu toe alleen in Whitrun echt geleefd ik moet nog naar Markarth daar dan gaan afmaken maar eerst de quests van Whiterun!

Laatst bewerkt: 19 nov 2011
  3. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Omgeving Whiterun he :p

Die chaos van icoontjes wil ik dus voorkomen. Rond Whiterun heb ik nu dus alles ontdekt en cleared zodat ik nu naar volgend gebied ga en daar hetzelfde te werk ga.

4. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Ik weet niet hoeveel uur ik gespeeld heb, hoe kan je dat zien?
    Maar ik heb nu: whiterun, Windhelm, Winterhold en Dawnstar bezocht. En ik ben level 15.

5. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, wat een game zeg. Voelt op alle fronten beter aan dan Oblivion.

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Lol, ik heb nu een dagger, The Blade Of Woe, en die doet nu 56 damage. En als ik sneak attack doe ×15, en met 1 sneak attack haal ik een giant neer. 8)

Draken kan je helaas niet zo goed besluipen.

7. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook dat je in het begin veel zat te springen om dat je dat gewend was van Oblivion omdat dat je athletics verhoogde of ben ik de enige :+

8. NaiZuro

Leuk Bevonden:
    74
    Draken die op zo'n shout altaar zitten kun je prima een sneak attack op hun staart geven :)

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik spring nog steeds heel vaak :+ maar niet om die reden. In third person lijk je net een kikker xD

10. NaiZuro

Leuk Bevonden:
    74
    Zo, morgen eens kijken wat ik met mijn 9 maskers kan :+

11. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Zo na 2 dagen terug waar het mis ging. Toen veranderde mijn follower in een enemy.

Zo op naar de laatste side missions van Whiterun en dan eerst naar de andere stad. Dan denk ik maybe weer aan draken!

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Komt dus een update aan :) hopelijk fixt die de vastlopers ook, maar waarschijnlijk is het alleen voor die textures ofzo.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Reken maar dat het niet alleen voor de textures is maar ook voor vastlopers, glitches, quests bugs etc is

14. Usocute

Usocute Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er meer mensen die moeite hebben met mages? Ik heb nu dragonarmor, nooit bijna schade van normal attacks.. maar die mages die halen er zo helft vn men bar af :mad:

Ik ben niet extra vulnerable ofzo..

15. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Waar kun je zien hoeveel uren je al hebt gespeeld?

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    op je savegame kun je dat zien toch? als je gaat saven/laden

17. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat ook. Ik ben nu bezig met de quest The Black Star (voor Azura's Star, die zat ook in Oblivion!) en ik moet flink wat mages verslaan, maar sommige hadden me na drie/vier keer dood! 8)

18. Edge24

Edge24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je volle armor gast bent, dan heb je een paar oplossingen. De beste is uiteraard Wuld.

Daarnaast kun je conjuration gebruiken, een ward. Of om hoeken staan en ze in de val lokken

19. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje (zonder ook maar iets van het topic gelezen te hebben):
    Speelt Skyrim niet heeeeel sloom? En is het niet saai om de hele tijd maar rond te lopen?

20. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, jij weet duidelijk niks van The Elder Scrolls serie af. Nog nooit gespeeld zeker? :eek: :9

Het is helemaal niet sloom en het is al helemaal niet saai om rond te lopen. Dat is juist één van de leukste dingen i.m.o., omdat je dan continue nieuwe dingen ontdekt of wilde beesten tegenkomt etc. Je kan heel veel vragen over Skyrim, maar de beste manier is gewoon om eerst video's te bekijken en daarna te spelen bij een vriend(in) en dan beslissen of je 'm wil kopen of niet. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina