1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    +1, fucking vlinders vangen en bloemen plukken. In Skyrim is het tof! :+

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ja ik moet ook zeggen dat het echt ECHT E C H T heel goed is gewoon.

1e confrontatie met een draak was prachtig (main quest), net als de 1e hagraven en de eerste dwarven centurion... Echte shit my pants momentjes.

Ook loopt het zweet me over de rug als ik een kist naast zo'n giant aan het looten ben (sneak!)

De eerst draak in hetw ild was ook heftig. Vind ze moeilijk in de lucht te raken met een boog, maar als ze eenmaal landen zeer goed te doen.

De wereld is echt zo mooi, levendig, geloofwaardig, etc, dat ik nog steeds allerlei momenten van verbazing heb.

Zonder twijfel by far GOTY!

3. Seh

Seh Guest

Als ik the dark brotherhood questline heb afgerond op mijn huidige character ga ik een nieuwe maken. Een warrior met heavy armor en een schild denk ik. :cool: Iemand toffe ideeën voor een race en of build?

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ocarina of Time heeft nog altijd een speciaal plekje, maar Skyrim komt toch wel heeeel dichtbij! :) Ocarina of Time was gewoon magisch. Ook omdat ik er 8 jaar over heb gedaan om 'm uit te spelen. :9 Ik kan al die dungeons ook echt dromen.

Skyrim is natuurlijk totaal anders, er is gewoon geen spel zoals The Elder Scrolls. Maar echt een geweldig spel. De omvang, de mogelijkheden, de graphics, de gameplay. Alles is gewoon perfect. Ik denk als ik nu pas Ocarina of Time had gespeeld, dan had Skyrim natuurlijk dik gewonnen, het is gewoon jeugdsentiment. :)

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    :cool:

Moet die Guild nog afmaken. Mages heb ik al af en vond ik zelfs bij Oblivion vergeleken een beetje tegenvallen. Companions vond ik daarentegen wel weer erg tof. Er was daar echt een ''familie'' sfeer. Ach, misschien komt het wel door de Lasagne van Head Ninja gisteren. :cool:

6. Seh

Seh Guest

Het enige wat ik mis is eigenlijk dat als je na een bepaalde questline de baas bent van een guild oid je niks meer te doen hebt daar. Behalve dan de waardevolle spullen pakken en verkopen. :+ Het zou tof zijn als je ook een soort van kon recruiten zeg maar. Dus bij de thieves guild mensen aanspreken of ze wat voor je willen jatten bijvoorbeeld. Ben ik de enige die dat mist?

7. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Supernice! dat laatste stukje ook _O_

8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Waar/hoe kan ik een goeie bow kopen of krijgen?
    Heb al in dat winkeltje gekeken in Soltitude,maar dat waren bows die niet zo heel goed waren.

9. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Zelf een maken? Ik heb zelf een Daedric bow (legendary) en die doet zonder enige perks 44 damage.

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    :eek:

Moet nodig Smithing eens gaan levelen.

Hopen dat ik nog eens zo'n boost boek tegen kom voor crafting skills. Heb die al gebruikt voor Archery, Blade en andere warrior skills. Je krijgt die tijdens of na het uitspelen van de Mages Guild. Erg tof en met een beetje mazzel level je 2x.

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Gewone elke pelts, leather, leather strips, ores en ingots pakken die je kan vinden. Heel veel iron en leather helmets maken. Dan gaat het echt als een speer.

Ik ga binnenkort entchanting maar ff trainen. Ik heb echt super veel soulgems, ik denk dat ik gewoon ff een wapenmerchant leeg ga kopen, en vervolgens alles entchanten. :+ Want ik zit nu in lvl 48. En het levelen gaat niet meer zo snel. :+ Maar ik heb nog zat skills die ik makkelijk omhoog kan halen.

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Leather bracers kosten geen kut (1 leather en 2 strips) en daar level je snel zat mee ;) Ff een uurtie of wat los wild aangeschoten en meteen iets van 30 levels BS erbij :b:!

13. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Zit opgesloten in een dungeon waarbij net 2 restless draugers om de hoek komen in die savegame. Hoe kun je zo'n beest het beste verslaan?

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ver terug rennen, line of sight breken en sneaken in een donker hoekje al geprobeerd? :)

15. Seh

Seh Guest

Zo, ik heb nu 30k. Ik las hier iets over een huis met allemaal paspoppen (voor je kleren) en showcases e.d voor je wapens. Waar kan ik die kopen en hoeveel kost die?

16. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Snelste manier van levelen is door Iron Daggers te maken (1 Leather Strip en 1 Iron Ingot). Ik denk +- 400 daggers en je bent van level 10 naar 100. Gewoon als een gek op die (A) knop rammen :+

17. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    @Martijnn Ik verzwak ze van afstand met magic en pak dan een greatsword (trigger lang ingedrukt houden) om het af te maken.

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik weet echt niet welk huis ik moet kopen haha, het liefst een groter huis met veel ruimte voor boeken en dergelijke. Whiterun lijkt mij iets te klein, en in de rest van de 'grote' steden ben ik nog niet geweest.

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Solitude is het grootst. Maar die is dan ook 25000 gold excl. furniture.

Sowieso moet je een huis hebben om je spullen te storen. Daarom zou ik gewoon breezehome nemen. Je hebt daar gewoon alles lekker dicht bij elkaar. Alchemy station, smithing bij de smith naast Breezehome. En entchanting, tsja, daarvoor kan je naar Dragonsreach gaan eventueel. Het is gewoon het beste huis die ik tot nu toe heb.

Dat huis in Solitude ligt nogal afgelegen. Ik ben er ook bijna nooit te vinden. :+

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mmh, dan blijf ik bij Breezehome inderdaad. Heb nog wel wat boeken liggen en receipes die ik niet kan storen maar goed. Hoe kun je eigenlijk wapens ophangen? Bij de deur zie ik een rek met plek voor twee wapens. Ik kan er niet op klikken, en ze er ook niet in hangen dmv ze uit m'n inventory te gooien.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina