1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Das een bug, in het enchantment menu geeft hij minder damage aan, maar eenmaal in je inventory niet meer:)

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Zag het ja, is het ook een bug dat je wapen damage soms anders is. Stond net op 90 en nu weer 82 zie ik. 8)

Die cinematic finish op een draak is trouwens echt bruut. _O_

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik Whiterun werd ik aangesproken over een dguard woman. Die heb ik ooit gesproken, maar wie is dat ook al weer?

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Damn, ik moet nog lvl 50 halen maar er valt niks meer te doen voor mijn warrior. Misschien de bards ofzo. Zal vast grappig zijn om te doen met een Orc. 8)

5. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ben gister begonnen. Gekozen voor een imperial. Dit omdat ik a een human wilde en maybe wat met magie ga doen. En ik las dat deze dan het meest geschikt zijn.

Nu vroeg ik me af. Als je in 1 hand een zwaard hebt en de andere magie, kan je dan nog wel blocken? En stel je kiest voor magie en een wapen. Kan je dan het beste een medium armor nemen omdat je beweeglijk moet zijn?

En volgende vraag, stel ik ga voor zwaard en schild. Maar op afstand wil ik met m'n boog. Is er een manier om snel wapens te switchen? Of moet je echt naar je inventory en dan de boog kiezen?

6. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Nee je kan niet blocken helaas. En in je inventory kan je iets favoriten met (Y) en dan up op de d-pad en dan wordt de game even gepauzeerd en kan je uit je favs kiezen :)

7. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Inderdaad. Het 'Favorite' systeem werkt perfect. Met name omdat de game op Pauze gaat zodra je dit menu opent :)

Ik heb zelf ook nog een vraagje. Ik heb genoeg Gold om een huisje te kopen (5000). Hoe kan ik dan aan kisten/kasten komen waar ik mijn spullen in kan doen? Of kan ik alles gewoon op de grond leggen in dat huis zodat het daar 'voor de rest van de game' gewoon blijft liggen?

8. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Oohw balen van dat blocken. Hoe doen mensen dit dan? Zorgen voor een grote health bar?

Dacht al dat het met de vierpuntsdruktoets moest. Maar dan moet je dus een item favoriete kiezen. Handig voor afstand met de boog. Zou dit ook kunnen voor bv magie vuurbal? Dan kan je van een afstand een vuurbal schieten en dan switchen naar schild en zwaard.

9. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Als het goed is wel. M'n eerste spullen die ik er 3 dagen geleden gedumpt hebben liggen er iig nog steeds. Alleen waardevolle spullen zoals dragon bones leg ik wel in de kisten, just in case. Het enige nadeel is dat het door een glitch niet op de juiste plek blijft liggen (tijdens het laden van huis -> Skyrim gaan de physics van de objecten op elkaar reageren waardoor het lijkt alsof er een bom in het huis ontploft is).

Laatst bewerkt: 19 nov 2011
  10. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt standaard een bed en een kist zonder limit :) De rest kan je kopen (aanrader want je kan een alchemy lab kopen)
    Ik denk hit'n'run, maar ik weet het niet.

Je kan zowat alles in je favorites zetten, dus ook magie, zwaard, boog, schild enzovoort :)

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wie is de redguard woman in whiterun?

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Vrouwtje in de tavern

13. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Fuckyeah, m'n boog is nu zo episch sterk dat ik een Giant in 4 pijlen dood heb :cool: En Soul Cap Enchantment zit er ook nog op, dus instant gratis grand soul _O_

14. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    geen idee hoe ze heet, maar ze zit in de bannered mare

15. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Aaai!! Top man. Dan ga ik dus voor afstand magie/boog en dan dichtbij pak in mn zwaard en schild!!!

Morgen ff uitproberen.

16. I ColoSsuZz I

I ColoSsuZz I Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke boog gebruik je?

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Heb mijn companion, Lydia, naar huis gestuurd. Stuurt heel mijn sneaken door de war. Ging met Faeldan een stuk beter. Ik moet een companion in light armor hebben...

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Gebruiken jullie compagnions dan? Moet er niet aan denk om zo'n knoestige kut NPC bij me te hebben. En sowieso is ie binnen 10 minuten de pijp uit.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die chick die je in het begin krijgt is best wel goed imo. Vecht lekker mee en is best sterk ook. Haar boog is wel goed denk ik.

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Die staat bij mij naast de Whiterun blacksmith/smeltoven m'n ores en leathers vast te houden :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina