1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Super! Bedankt voor de info. Had namelijk bijna 50 kilo aan Dragon Bones en Scales bij me 8) Kwam niet echt meer vooruit :+

Net in een uur tijd 3 draken verslagen!

2. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Werkt niet helemaal perfect though. Ik gebruik namelijk 2 dezelfde axen als wapen. 2x Daedric War Axe (Legendary) als ik even magie wil gebruiken, en vervolgens weer in beide handen de axe wil doen, pakt ie maar in 1 hand de axe. Pak ik L & R magie dan staat er wel Daedric War Axe (2). Maar toch pakt hij maar 1 wapen. Moet dan naar mijn inventory gaan om de 2e te pakken.

Heb nu een full Legendary Daedric set. Nu m'n heavy armor skill nog levelen

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ah oke, dat probleem ben ik zelf nog niet tegengekomen omdat ik altijd een one-hander en een shield gebruik. En als ik een destruction spell gebruik met 2 handen kan ik gewoon L + R indrukken en dan werkt het wel. Maar 2 dezelfde wapens nog niet geprobeerd. :)

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Onzin, die chick die ik nu mee heb (niet die in het begin) kan ontzettend veel hebben, ze is ook nog ontzettend sterk, ideaal als je tegen een sterke vijand moet, een beetje extra assist is altijd mooi meegenomen.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Damn, wat een heerlijke quest (The Forsworn Conspiracy) en quest die je daarna krijgt die erbij hoort in Markarth. Inspector Skirnír heeft goed werk verricht. :cool:

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb die dame die je tegenkomt in de bar bij Whiterun, volgens mij heeft zij Glass armor aan? Moest een vuist gevecht met haar aangaan, hilarisch. 8)

Kostte me wel wat potions maar nu loopt ze met me mee. Ik weet nou niet of ik haar echt vaak ga meenemen (of Lydia) of dat ik alleen ga. Vind alleen gaan eigenlijk wel fijner ivm het sneaken. Enige wat een npc handig is is voor storage.

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee dat is orcish. Glass is veel toffer

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Blijf mij toch verbazen om hoeveel er in het spel zit. Net paar minuten lang hide en seek gespeeld met een klein meisje 8)

9. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Dark Brotherhood:
    Ja ik miste dat ook wel, toen het was afgerond leek het mij wel vet als je echt initiates opdrachen kon geven van vermoor die en die etc.:+ Je kan er nu wel 1 meenemen als companion maar daar houd het wel op helaas..

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Vraag over companions questline:
    Ik moet nu een weerwolf worden, maar at wil ik eigenlijk niet. Kan ik dan wel de companions questline afmaken?
    En als ik wel ff weerwolf wordt, kan ik daar later nog weer van af?
    En tot slot, welke gevolgen heeft het als je weerwolf bent?

11. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Sorry, de eerste twee weet ik niet, maar de gevolgen zijn dat je dus werewolf kan worden op een moment dat je zelf kiest, en je bent dan wel iets sterker denk ik maar zolang je werewolf bent kan ke niet in je inventory en kan je niet looten. Je kan het maar 1 keer per dag worden. Als je het doet in een stad zonder dat je aanvalt oid dan krijg je 1000 bounty. Je bent 100% resistant tegen diseases :)

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Dat is inderdaad een ontzettende vette queeste, gisteren ook gedaan!

13. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb nu een glass bow gemaakt met smithing, maar wat is nou een goeie enchant voor een boog? Ik ben een sneaker, maar gebruik ook veel een boog.

14. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb nog geen goeie boog om hem op te doen, maar paralysis op een bow is episch :) Helaas maar 2 sec, maar toch..

15. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hmm raar, heb je beide axes gefavorite? en dan in fav menu eentje met linker trigger gepakt en de ander met rechter trigger? En dan wegsaven als set? Dat zou toch moeten werken..

(sorry voor dubbelpost)

16. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    En hoe kom ik daar aan? Ik heb nog wel een wapen met 20 fire dmg, die ga ik disenchanten en dan gebruik ik die denk ik, tenzij iemand wat beters weet?:thumbs:

17. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb de enchant gekregen via een paralysis staff die ik ergens gevonden had..

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    iemand nog een antwoord over min companions questline vraag op de vorige pagina?

En ik ben eens gaan kijken hoever meer naar het zuiden je nog kunt bij Helgen. Erg ver dus! Nog paar leuke locaties tegengekomen ook!

19. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Redguard woman? In de Bar met keuken perhaps

20. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Deze heb ik ook, let wel op dat je haar niet meeneemt naar de companions ... daar ging hij fout bij mij. Op naar level 25 ... met elven Armour is het spel een stuk lastiger ik blijf doodgaan! misschien morgen weer Heay Armor aandoen!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina