1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Exact je kan dus bepaald voedsel niet verkopen (wortelen) want ze leveren niets op en als dan iets maakt zijn ze of meer healing punten.

Trouwens als je oogst op het land van een boer krijg je geld voor zijn eigen producten. Onderdeel van een achivement!

Zo is rauw vlees minder dan een stoofpotje met dat vlees erin. En wild kan je verkopen ..... met dat geld koop ik weer spullen voor potion of ingrediënten van potions of voor armour.

Trouwens de draak heeft mijn paard gekilled dag 1000 gold ik koop geen nieuwe, paard was toch niet handig! Tenminste nu niet.

Oja heel gappig kom ik iemand dood tegen ... op een pad en een human hart .... ga ik de bocht om ligt er een dode beer .... wie heeft wie gekilled echt grappig om te zien.
    vraagje.

Ik heb getest op met het verwijderen van de game en vanaf schijf spelen ik kon niet een echt verschil in graphics merken .... muren en zo blijven vlak?

Laatst bewerkt: 20 nov 2011
  2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Heb er gewoon 32 uur opzitten (wel minus de keren dat ik de game op pauze zette om de hond uit te laten/pauzetje) dus laten we van 30 uur uitgaan. En ik ben nog geen draken tegengekomen, en volgens mij komt dat gewoon omdat ik die golden claw quest nog niet gedaan heb.

Maar heb wel mijn eerste Dragon shout gevonden net, ik kan er alleen niks mee omdat ik een draken ziel nodig heb. Wel fucking cool, deze shout gaat gewoon dwars door enemy armors heen, en er staat iets in drakentaal in de inventory bij de shout en eronder staat 'kill' gewoon cool. Man wat een game.

3. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Ik dacht dat zolang je niet je eerste draak bent tegen gekomen je ze niet in het wild tegen komen ....... of je in het wild aanvallen tenminste dat is mijn ervaring. probeer ook een keer terug te gaan naar de plek waar j eje shouts haalt .... bij 2 plekken heb ik een 2e gehad!

4. JustBlaze

JustBlaze Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    NPC's vragen zich steeds af of ik soms ziek ben/er ongezond uitzie, kun je ergens checken wat voor ziekte het is? Ik heb al verschillende foods gegeten en geslapen in een bed.

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm, deze shout was in een crypt en er is hier niks meer te doen nu. Je bedoeld dat je twee shouts kunt krijgen soms? Volgens mij trigger je de draken pas na de golden claw quest...en volgens een paar vrienden ook. Dan ga ik die wel beginnen vrij gauw, ik wil echt die draken eens zien nu, hehe.

Naar je inventory gaan en dan naar magic > active effects.

6. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt te veel draken, had gisteren net een draak dood en loop 2 minuten verder, komt er weer een draak. Heb ook 13 dragon souls, gebruikt ze niet wat die shouts zijn niet echt goed. Die ik tot nu toe heb dan.

7. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ik vind eigenlijk dat je die Dragon Souls ook voor Enchantments moet kunnen gebruiken. Ik heb er nu 10 ofzo maar ik gebruik ze toch niet want de enige Shout die ik echt veel gebruik is Fire Breath :+ Dat je met zo'n Dragon Soul een überenchantment kan maken die 3x zo sterk is als een Grand Soul ofzo :9

8. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Neen ik kwam er pas 1 in het wild tegen toen ik

- de eerste verslagen had

- en terug ging naar zo een bovengrondse muur (waar dus ok ee tekst op staat)

9. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Zit ik de hele tijd te denken dat ik geen kaart heb is volgens mij die "stoffenkaart"gewoon dat papieren kaartje wat erbij zit ?

ik snap het niet zo goed krijg je 2 kaarten of anders 1 pre order / geen later?

Wie weet het?

10. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Net Proudspire Manor in Solitude gekocht. 36,000 gold lichter:'-(

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ooooh wacht eens, volgens mij is er nu een misverstand. Ik heb nog geen enkele draak gehad he :). En 30 uur in de game en dan nog steeds geen eentje gevonden te hebben, dan moet ik het gewoon duidelijk triggeren dmv een quest...anders weet ik het effe niet.

Jullie wisten trouwens wel dat je olieplassen aan kan steken he? Ik wist dit niet, maar dit kon schijnbaar al in de intro dungeon.

12. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Ja dat wist ik. kijk soms ook boven die olie plasse leuke flesjes hoor!

Vraagje ik wil speciaal een headset voor dit spel aanschaffen ... welke is beter de logitech f540 of een turtle beach en ja het moet draadloos zijn!

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Dark Brotherhood questline! _O_

14. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wat hij zegt. Je moet de main questline volgen t/m de eerste twee draken. Daarna kom je ze ook in het wild tegen.

15. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Nu een uurtje aan de gang en tot nu toe erg tof. Alleen aan het zwaardvechten vanuit first-person moet ik wennen. Heb trouwens een brute Nord als character :cool:

16. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    heb je voor bepaalde shouts meer dragon souls nodig? want ik heb 2 shouts die ik nog niet kan gebruiken...

heb net een draak gedood, en kan ze nog niet gebruiken...

EDIT: al gevonden :)

17. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Was voor mij gratis :+

18. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Maar dan heb je het over een paar gold, meeste voedsel weegt zwaar en healed je hooguit 10 points, en als je het verkoopt krijg je er 1-2 gold voor, vind het gewoon beetje nutteloos

19. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Hoe? :'-(

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    1 is wel handig. 720 seconden snellere magicka regen en meer magicka ( ik dacht +50)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina