1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Zodra je zegt van I take it, druk je op b en stop je al je gold in een kastje of een ton =]

2. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Pff... ik heb gewoon té veel armor. Ik heb Dragon, Daedric, en armor van de Thieves Guild en Dark Brotherhood. Moeilijk om een ideale set te maken in Heavy en Light armor.

3. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn goede character setups in Skyrim?

4. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Blijven toch zulke coole momenten inzitten hè, even een kleine opsomming wat ik vandaag heb meegemaakt:

- Ik kwam van een quest terug en liep Riverwood binnen. Plotseling hoor ik dat de achtergrondmuziek is veranderd in de main theme ("Dovahkiin! Dovahkiin!") en komt er dus plotseling een draak overvliegen. Hij landt vervolgens op het dak van de smid daar en begint vuur te spuwen. Paar keer opvliegen en weer landen (op o.a. ook nog de 'muur' rond Riverwood) later was hij dood. Die guards vochten ook gewoon mee enzo. Heel episch om mee te maken, had niet verwacht dat ze ook gewoon in een dorpje konden landen.

- Heb nu een perk van one-handed waarbij ik decapitations kan veroorzaken. Stond de eerste keer dat ik het deed bijna te springen op mijn stoel:p

- The Blessings of Nature soort-van-spoiler:
    Prachtige grot waar die boom staat! Die drie watervallen in combinatie met dat licht_O_

- En nog een draak die me aanviel terwijl ik door een random dude werd aangevallen, de shout die vlakbij die draak stond is ook wel cool:
    Frostbreath

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Allemaal eigenlijk. Ranger/thief kan erg handig zijn voor de sneak damage. Warrior is meer recht toe recht aan meppen. En dan is er nog mage, de lastigste van de drie. Zeker op het begin door de lage magicka bar die je dan hebt. Later kan je wel flink komt schoppen met een mage.

6. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Lol nice, in die paar seconden ertussen gooi je het dus snel in een ton/kastje/whatever :lol:?

7. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Yep en als hij dan klaar is met praten haal je het erweer uit =D

8. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ken het trucje, alleen wilde hij bij mij niet bewegen:{

9. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Zonder dat ik het wist net de intro quest voor The Dark Brotherhood gedaan. Geen idee hoe ik er aan kwam eigenlijk :+

Ik heb trouwens geen plek meer in mijn inventory, kan ik de gear van TDB later nog ergens anders ophalen?

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Net gekocht en iig geld bespaart :) Krijg bij de Intertoys een kaartje waarmee ik mijn aankoop bedrag terug kreeg \o/ Jammer dat ik niet de hele winkel leeg gekocht had :+

11. DuwV iMaNiiaC

DuwV iMaNiiaC AFCA

Leuk Bevonden:
    0
    Dark BrotherHood FTW

Laatst bewerkt: 20 nov 2011
  12. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Als je het een uur of 2 doet dus gratis vinden en verkopen moet je kijken hoeveel je ophaalt. Aangezien elke groente en vleesboer 1000 gold per dag heeft. Moet je die gratis zien te bemachtigen ook de boeren betalen ..... leek mij gewoon leuk en ook om dat datgene dat ik zei in mijn spoiler!

Boeren zeggen ook waar in de stad je het kan verkopen.
    Trouwens 1 van de landbouw producten kan je voor potions gebruiken Wheat (graan). Skeevers tail en garlic ook en beren nagels. Alsmede spinnen-eitjes en kippeneitjes!

Dus naast dat voedsel is om te eten helpt het ook als basis voor potions en die heb je nodig

13. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3

Geluk heb je .... was het een dag actie of zo ... had je dat geweten meteen de strategie gids erbij doen. Had je de stoffenkaart erbij?

Over de gids gesproken, Er staat een shit load aan info in. Inclusief een beschrijving van quest naar quest. Ik gebruik hem echt als naslag als ik iets echt moet weten en niet als walktrough want ik kan je zeggen dan kan ej net zo goed stoppen met spelen ... zo gedetailleerd dat mijn eigen vreugde weg zou gaan. Voor vragen zou je het kunnen gebruiken.

Maar wel leuk dat echt alles erin staat (voorzover ik de proef op de som heb genomen).

Vraagje van mij:

Ik kan geen wezenlijk verschil zien als ik de game niet op de HDD heb ik heb er zelf foto's en filmpjes van gemaakt maar voor mij gevoel is het verschil miniem.

Zat ook te kijken naar het verschil PS3, PC en Xbox360 en ik moet zeggen PC is absoluut een aanrader ... moet je kiezen tussen Xbox360 en
    PS3 neem dan Xbox360.

PS3 is bij verre voor mij de slechtste versie. Ik heb alle 3 platformen en ben blij dat ik weer voor de Xbox360 versie heb gekozen.

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik vergeet gewoon dat ik shous heb. Heb ze nog nooit gebruikt :eek:

Nog steeds met quests enzo van Whiterun bezig en level 24. Ga langzaam maar eens naar een andere stad/hold toe werken, weet alleen nog niet welke.

Die followers zijn echt mietjes. Mijn tweede is ook alweer dood, die griet uit de inn in Whiterun waar je een brawl mee kunt doen, een draakje en ze was weg ...

Heb ook voor het eerst last gehad van slowdowns, allemaal in het zuiden. Hoop niet dat het naarmate je save groeit de game steeds trager en buggier wordt...

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Geen kaart en geen guide. Is de gewone versie. Actie is er al een tijdje. Je krijgt een kaart met een ballon erop en die moet je er dan af trekken en dan zie je de prijs die je hebt gewonnen (of niks :)). Laatst had ik al een keer 5 euro korting. Nu de hoofdprijs:)

Is er trouwens al een wiki online?

16. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Same here! :emo:

Misschien een vraag die al eerder is beandwoord, maar hoe kan ik quests van the dark brotherhood doen? Bij Oblivion kwam bij elke char die ik speelde na een korte duur een lid van the dark brotherhood aan me bed. En kon ik me erbij aansluiten. Hoe zit dat met skyrim?

17. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Zo, companions en mages guild zitten erop, nu maar eens aan de bad sides beginnen :cool:

18. DuwV iMaNiiaC

DuwV iMaNiiaC AFCA

Leuk Bevonden:
    0
    Alle filialen?

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij wel.

20. DuwV iMaNiiaC

DuwV iMaNiiaC AFCA

Leuk Bevonden:
    0
    Assassin's Creed dan maar daar kopen! 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina