1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Zo, eindelijk full enchanted Daedric armor, nu alleen nog enchantment naar 100 krijgen zodat ik twee enchantments kan toevoegen. Zijn er wat boost tips voor enchantment?

Was net in een kamp van wat Orcs, komt er een draak overvliegen. Samen met het hele kamp de draak kapot gemaakt. Idioten bleven vervolgens urenlang staan bij het skelet, vast nog nooit gezien. :lol:

2. DuwV iMaNiiaC

DuwV iMaNiiaC AFCA

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt sluipen en iemand vermoorden. Als ik dat doe sla ik hem/haar gewoon dood met mijn dagger, soms zwaard. Maar hoe kan je ervoor zorgen dat je bijvoorbeeld zoals op screenshots zijn keel door snijdt?

3. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Misschien handig om er bij te zetten waar het over gaat. Kan je het wel in een spoiler zetten, maar straks gaat het om een einde van de mainquest terwijl iemand denkt dat het iets klein is.

4. Billy2139

Billy2139 Member

Leuk Bevonden:
    0
    ---

Laatst bewerkt: 24 nov 2011
  5. DuwV iMaNiiaC

DuwV iMaNiiaC AFCA

Leuk Bevonden:
    0
    Random gewoon.

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Dat is niet eens een spoiler waard :+

7. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker, en toch werkt het zo.

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Zeker weten. Ik heb de game vanaf het begin op usb-stick geinstalleerd en dat werkt prima ...

9. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoef me voorlopig niet meer echt over te weinig gold problemen zorgen te maken. Heb nu +200 Oghma Infiniums :+

10. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Vraagje, het gaat om een quest (naam kwijt) waarbij je drie Gulmund (?) amulet pieces moet hebben:
    Ik heb er twee,die uit Folgunthur en Saarthal, nu zit ik in die derde dungeon. Maar ik zit vast. Je verslaat op een punt een Draugr Deathlord, dan zie je een hoge stenen pilaar met twee bruggen en op die pilaar zit een Draugr Scourge en een lever, maar de bruggen zijn omhoog. Die gast ziet mij dus wel want ik sta wel 'in combat' enzo, maar hij doet die bruggen dus niet naar beneden. Hoe kan ik dit oplossen?

11. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb die quest gister opgelost, maar kun je naam van derde dungeon geven? Zo uit mn hoofd kan ik het me niet herinneren namelijk..

12. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Geirmunds Hall :)

NVM, het is al opgelost, even op Youtube gekeken, ben er stom genoeg weer langs gelopen ook al heb ik een kwartier gezocht :p

Laatst bewerkt: 22 nov 2011
  13. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik in de gevangenis zit en ik wil uitbreken, en ik heb de deur gelockpickt, hoe krijg ik dan al mijn spullen terug?

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Zit in een kist.

15. Seh

Seh Guest

Bij die grijsbaarden he
    net hun leider gesproken, lame! Wordt er nog verder toelichting gegeven later in de game of niet?

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Leg uit :+

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wat vind je lame dan? Ik vind dat er daar voldoende uitleg wordt gegeven.

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Damn, eindelijk na +20 draken tegen gekomen te zijn eentje die neer kwam landen en keihard door gleed. Fucking episch. _O_

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik had laatst een Blood Dragon die maar niet wilde landden. Dat was me ook een gevecht zeg! Ik zuig echt in boogschieten en heb weinig Fire Resistance, dus het was écht moeilijk. Constant dekking zoeken, sprinten, mezelf genezen. Uiteindelijk als een gek naar de Wall gerend in de hoop de draak op het hoogtepunt te kunnen trotseren. De draak begreep mij, want hij landde. Toen hard afgeslacht. Voelde echt super.

Draken in Skryim zijn awe-some! _O_

20. Seh

Seh Guest

Gewoon, een fucking draak. 8) Don't know, had iets epischer verwach en gehoopt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina