1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Inderdaad _O_ In Oblivion kon ik er maar niet aan wennen, maar hier werkt het gewoon zo goed. Zelfs als je er op level 51 nog eens aan begint.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Hehe, toevallig ook eens begonnen met het sneaken en spelen met bow. Voorheen altjd gewoon zwaard + magic maar dit is ook enorm tof. Kwam ook in het oosten van Falkreath een huisje tegen met een vrouwtje dat me leerde boogschieten, in een keer vijf levels omhoog. :cool:

3. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het westen :+

4. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Het Oosten VAN Falkreath, niet Falkreath in het oosten... Toch? :+

5. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Of flame add conjuren, die doet ranged damage, dan wat uit neus peuteren en dood is de draak.. Draken worden beetje de Oblivion portals nu, alleen ben je minder tijd kwijt gelukkig..

6. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Zo bijna klaar met voetbal .... en dan naar Skyrim!

7. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    nee maar angis huis ligt namelijk ten zuidwesten van falkreath :p

Overigens ligt er weer ten zuidwesten van haar huis een gold ore in de bergen, niet heel bijzonder maar voor de mensen die nog geen transmute spell hebben wel handig misschien

Laatst bewerkt: 23 nov 2011
  8. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Loop je naar buiten en opeens... Noorderlicht! :D Schitterend! Echt schitterend. Met die enorme maan erbij. Ik heb nu al heel wat nachten doorgemaakt maar dit is de eerste keer dat ik het noorderlicht zie.

9. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    @Seh: FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Heb tot nu toe alleen maar vol lof gesproken over de game en dat vind ik nog steeds, maar een paar puntjes van kritiek mogen ook echt wel. Het zijn geen dingen die de game verneuken maar ik vind het wel wat slordig en jammer.

- In Oblivion had je echt maar een paar verschillende stemmen, dus je hoorde een bepaalde stem idioot vaak. In Fallout 3 was dit al minder...voor zover ik weet, of het is me nooit echt opgevallen. (kan dat dezelfde stem acteur een ander accent gebruikte)

Echter in Skyrim ben ik nou verdomme Rallof/Alvor al makkelijk 6 a 7 x tegengekomen. Niet eens een ander accent ook, gewoon precies dezelfde maddafucka. In Riverwood heb je Rallof,Alvor, die gast die met die boomstammen bezig is en dan nog net vlak voor Whiterun een man met allemaal exact dezelfde stem acteur en zelfde accent.

Dus ik ga Whiterun binnen en kom een of andere gast genaamd 'Battle-born' tegen, niet zomaar een NPC, wel iemand die wat te zeggen heeft, maar ik praat gewoon met Rallof/Alvor inprincipe :confused:.

Zelfde kan gezegd worden over de kinderen tot nu toe in Skyrim, cool dat ze erin zitten maar het zijn allemaal tweelingen van elkaar. In Riverwood lopen exact dezelfde kids rond als in Whiterun, in de andere steden ben ik zef nog niet geweest maar een vriend liet weten dat ze allemaal exact hetzelfde zijn. Waarom toch?

En dan als laatste....waarom geen Khajiit,Argonian,Elven etc... kinderen?

Het is zoals ik zei echt geen gameverneuker maar ik vind het wel jammer en onbegrijpelijk waarom ze dit gedaan hebben, de stem acteurs hadden op zijn minst dan een ander accent kunnen opzetten of ze hadden gewoonweg genoeg mensen kunnen inhuren toch?

That's all.

11. Seh

Seh Guest

Gewoon opvulling zijn die dingen, meer niet. Zie het als een boom die je niet kunt kappen, of vogels die er alleen voor de sier zijn.

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vind het wel lachen dat ik overal Arnold hoor.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Het voegt toe aan de gamewereld , aan de immersie i guess. Ik denk dat je dit soort dingen niet zal terugvinden in een Witcher 2 of Kingdoms of Amalur straks in 2012. Tuurlijk zullen die ook hun minpunten hebben maar dit is gewoon mja...lui te noemen eigenlijk. Het is niet anders, i know.

14. Seh

Seh Guest

Nee je bekijkt het verkeerd imo. Het is gewoon opvulling, het zou kwalijk zijn als de guild leaders allemaal de zelfde stem hadden of meerdere mensen binnen een quest chain. Storend vind ik het niet echt.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ja maar het betreft ook quest characters he? Ook de Jarl van Whiterun bijvoorbeeld = Rallof/Alvor. Ik vind het gewoon verassend want ik had begrepen dat ze dit keer veel en veel meer voice-actors hadden ingehuurd dan Oblivion en Fallout 3. Oblivion absoluut...maar Fallout 3? Betwijfel dat een beetje nog.

16. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Het is me wel opgemerkt ja, maar ik vind het totaal niet storend. Ik ben al lang blij dat ze het zo hebben verbeterd. Als ik me ergens aan stoor is het de bugs/glitches, hoewel ze wel vaak enorm grappig zijn. :9

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Is het niet eens tijd voor een nieuw deel :+?

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Die vallen gelukkig nog erg mee bij mij, zelfs grappige glitches nog niet echt tegengekomen. Hoop gewoon heel erg dat ik geen constante vastlopers ga krijgen op latere levels, want dat zijn absoluut gameverneukende dingen.

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Voor een game van deze omvang, hoeveelheid content, mogelijkheden, vrijheden, etc, etc is da imho juist begrijpeljk. games als TW2 hebben een veel kleinere scope wat mogelijk maakt dat ze op gebieden als voice acting wat beter kunnen doen.

Niet fanboy achtig bedoeld, maar het is echt fcking amazing wat Bethesda heeft neergezet met Skyrim _O_

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik enter net een of andere dwarven dungeon , doe toch maar niet. Allemaal van die fucking spheres die me ownen met m'n level 10.

Rare dingen zijn die 'dwarven' creaties , mechanische zooi.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina