1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94

oke, ik zal de volgende keren als ik iets mooi of grappigs zie eens wat meer screens maken, heb het nl alleen gedaan om mijn character te laten zien.

spijtige is dat ik niet zoveel kan spelen door mijn werk,rugby en vriendin, dus kan wel zijn dat je even moet wachten ;)

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Sowieso, welk draak gaat naar de grond als je kunt vliegen en vuur spuwen? Ik zou lekker blijven vliegen.

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.101
    Het is ook ontzettend makkelijk om screenshots te maken + uploaden, Steam Cloud ftw :+

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Draken zijn inderdaad easy. Snap dan ook niet waarom iedereen zich druk maakt in Skyrim, zijn zo neer. Hoef je niet eens Dovakhiin voor te zijn, zelfs een paar Khajiit krijgen een draak neer bij mij. 8)

5. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.101

:cool:

Oja, dat daar linksbovenin is de reden waar ik wat saves terug ging laden, kutvampirisme :+

Nog een die ik toevallig heb gemaakt:

Laatst bewerkt: 15 nov 2011
  6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611

Mooie screenshot he :+
    Dit was mijn uitzicht toen ik de cave met die blinde dude had gecleared.

7. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Hierbij wat PC-screens:

8. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Nice, het noorderlicht is gewoon te zien :cool:

9. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.101
    Afbeelding kan ik niet zien, stomme stagebedrijf blokkeert sommige afbeeldingen :+

Maar die baas van die dungeon had ik simpel verslagen met een
    push shout :cool:

Wat had jij tegen die blinde gezegd trouwens?

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Dat ik z'n vriend was.
    Boek gejat (gewoon een grappig item om te hebben).

Op de terugweg sloeg ik hem op z'n smoel, valt ie me aan 8). Blijkbaar was die niet zo blind?

Oja mijn stage blokt alle Flickr, Imageshack en Imgur afbeeldingen :+
    Hier btw m'n boeken kast met Skill books (heb er 17 al).

11. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    haha , hier op het werk is ook zo goed als alles geblokkeert, alleen dit forum werkt en daar ben ik blij om :)

12. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.101
    Ik moet trouwens ook nog een huisje kopen, alleen ik ben veels te druk bezig met niks 8), maar eens even tijd vrijmaken om wat rond te lopen en geen questen doen :+

13. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Dat is wel cool dat je al je boeken in een boekenkast kan zetten, ik ga zo alles boeken eens proberen te verzamelen en er eventueel een paar lezen 8)

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik raad het echt aan om zoveel mogelijk te lezen _O_
    Je leert er zoveel van en het is gewoon echt tof.
    Gisteravond een boekje gelezen voor het slapengaan over een jagersfamilie die door het slechte weer geen voedsel kon oogsten. Ze stonden op het punt om te verhongeren toen er een magiër aanklopte voor onderdak. De vriendelijke jager deed dat natuurlijk, en het bleek dat de mage een feast-scroll had waardoor de familie nooit meer honger leed.
    Alles leek perfect, de magier bleef een maand lang. Alleen het jagersvrouwtje vertrouwde de boel niet, het leek te mooi om waar te zijn...
    Dus op een koude avond stak ze de mage dood met een rusty iron dagger...

15. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.101
    Ik zal ook eens wat meer gaan lezen :+

Boeken wegen toch niet zoveel? Ik neem alle boeken wel mee, dat dan weer wel :+

En nu zie ik Tyrant zijn foto's wel 8), snap er ook niks van :9

16. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren heb ik dan eindelijk voor de eerste keer Skyrim kunnen spelen. Na de ontsnapping werd ik losgelaten, vrij om te gaan. En dat gevoel was zo fantastisch!! Ik verliet het pad en vond algauw een ruine met bandits. Na de ruine te hebben geplunderd hen ik nog enkele cave's met wolven bezocht, in de laatste cave vond ik een shout. Daarna vond ik het tijd om naar Riverwood te gaan en vond algauw de persoon die een leuke quest voor mij had:
    The Claw. Zit nu in Black Falls Barrow, net voor de gigantische spin ben ik gestopt.
    Straks doe ik met alle plezier verder.

Mijn indruk:
    Bethesha heeft heel goed geluisterd naar zijn fans. De omgeving, de personages, de dungeons... Allemaal een serieuze verbetering van zijn voorganger. Met op kop de dungeons. Nog nooit heb ik zo graag dungeons zitten uit te pluizen. Die zijn zo goed uitgewerkt! Niet langer saaie lege copy paste plekken en telkens het gevoel hoeven te hebben dat je hier al eerder bent geweest. Ik zit nu nog maar aan mijn eerste side quest. Dus ik ga nog geen punten en commetaar op de game geven. Ik heb nog maar slechts 3 uur gespeeld.

Wat ik heb opgemerkt:
    - De vijanden zijn makkelijk neer te slaan, daarom heb ik de difficulty al op expert gezet.
    - Ik mis het onderwater adem balkje..
    - Lock picking is een pak moeilijker geworden.
    - Je levelt opvallend sneller dan Oblivion.
    - Riverwood is geen stad maar een klein dorpje, en die staat niet op de stoffen map die je bijkreeg.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Boeken wegen 1 eh.. weight?
    Dus je kunt ook niet zomaar alles meenemen.

Maar heb ff speciaal ruimte gemaakt en die complete Dragonsreach library leeggehaald.
    Alleen heb ik te weinig boekenkasten! Jammer dat ik niet op de PC speel, dan heb je natuurlijk straks een mod met een ziek huis + enoooorme library...

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind het zo kut dar die boeken steeds omvallen in de kast! :+ Dus nu door sparen tot de kast volstaat.

19. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.101
    Ach 1 wheight valt mee, heb nu een eigen chest bij dat mage guild gebeuren in Winterfell (Of is dat van Game of Thrones? :+), maargoed.. als ik klaar ben met de quest waar ik nu mee bezig ben gelijk maar even wat nodige dingen aanschaffen, ik merk dat ik nu veels te veel te kort kom tegen sterkere vijanden.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ook als die volstaat lazert alles om hoor 8)

Je moet het echt goed verdelen met een dik boek als laatste en 2 in het midden 8).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina