1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Het nadeel is dat je meer geluid maakt tijdens het sneaken dan met light armor. Maar hier is ook een perk voor (50% less noise ofzo)..

2. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben sinds gister ook opnieuw begonnen, in plaats van een sneaky speler met bow ben ik nu een bloeddorstige dual wielder. Wel leuk om eens een hele andere manier van vechten te gebruiken.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.613
    Pff zag gisteren dat mijn Sneak skill nu op 99 staat...
    Ik ben geeneens een sneak character ben 8)

Ik denk dat Bethesda geen eens een MMO kán maken. Daar hebben ze echt niet de kennis voor. De balans ontbreekt echt op sommige punten. Ik speel inmiddels alweer op Master omdat het gewoon te makkelijk is, en ik boost geeneens. Ik loop rond met een armor rating van 120 (ben level 41) gewoon om het wat moeilijker te maken.

Vind het ook maar raar dat je van Soultrappen hogere Enchating skill krijgt.. Heb dus Black Star en toen een dagger gemaakt met 1 seconde Soul Trap. Erg nice.

4. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ik speel met een mix van alles eigenlijk :)

alé niet van alles, meestal gebruik ik eerst met sneak mijn bow.
    Maar als ik gewoon vecht dan wissel ik tussen one handed en shield, of 2 handed of destruction. Beetje all around warrior ben ik. een Red Guard met Elven Armor.

Mijn boog doet het meeste damage heb ik ondervonden, gebruik ze ook het meest en die slowmotion optie is best wel handig!

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.613
    Ja ik zit ook constant in Sneak, maar aangezien ik ranged aanvallen gebruik kan ik toch nooit zo supersnel levelen in Sneak...

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Welke steen heb je gekozen?

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.613
    Die ene die alle skills sneller levelt. Apprentice ofzo?
    Naam vergeten.

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind The Steed echt een super goede Stone. 100+ carrying capacity en geen movement penalty met armor. Ideaal voor de dungeon looter.

9. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ik gebruik dus regelmatig wat Destruction met mijn warrior maar heb eigenlijk alleen nog maar gewoon mijn flames en shock van in het begin..
    Waar vind je meer spells of moet je die bijna altijd kopen.

Want als je bv een warrior bent vind je echt overal wapens :)
    of krijg je alles bij de Mage's Guild ofzo?

Edit: Hoe zie je trouwens een enemy zijn lvl? bepaalde spells en scrolls gaan maar tot een bepaald level maar zie het nergens..

Laatst bewerkt: 14 dec 2011
  10. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben gisteren begonnen en damn wat is het een heerlijk spel.

Momenteel ben ik level 6 en ben ik bij de Greybeards geweest. Ik speel als een Battle Mage, zwaard in 1 hand en destruction spell in de ander. Light armor, en god wat speelt dat lekker.

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Ik speel ongeveer hetzelfde, alleen dan heb ik in de andere hand meestal healing spells en conjuration magic, werkt erg lekker moet ik zeggen :)

12. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Welcome to the club of Skyrim addicts :+

Vind het wel straf dat je niet zo afgeleid bent zoals de meeste hier.. ik ben nu lvl 26 en ben nog niet eens bij de Greybeard geweest :p

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ben bang dat ik een bug heb bij the Thieves Guild , ik moet naar Vex om een Unusual Gem te laten zien , maar ze wil niet tegen me praten..

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Moet je jezelf niet eerst bewijzen en toegang tot de Guild krijgen?

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Geen idee hoe , heb het net opgezocht op skyrim wiki en daar staat dat het voldoende is als je die unusual gem hebt.

Nvm, doe het nu gewoon via Brynjolf.

16. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Haha ja het exploren gaat nou beginnen, lekker rondlopen en dingen zoeken. Skills levelen etc, dat komt allemaal wel goed.

Ik wou gewoon zo snel mogelijk de eerste draak killen, ik ga me waarschijnlijk bij de Stormcloaks voegen lijkt me vele malen leuker. Lekker vechten voor vrijheid.

17. Magical Elvis

Magical Elvis Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ben gelijk mee gaan vechten met de stormcloaks aangezien de imperials je zonder pardon je onthoofd hadden. Onder het mom van Payback time... en ik speel als nord en een echte nord kiest voor de stormcloaks uiteraard :cool:

18. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem. Ik heb al enkele weken geleden de spreuk "candlelight" gekocht. Maar vreemd genoeg traint mijn alternation niet bij het gebruik ervan... Weet er iemand hoe dat komt? =(

19. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
  20. Magical Elvis

Magical Elvis Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Zal mij benieuwen of de patch ook daadwerkelijk de game gaat "verbeteren"

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.