1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Jep dat kan gewoon.

2. donfatos

donfatos Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Beter. Ik pakte alleen dingen waar take bij stond. Maar bedankt!!!

Jatten maar!!!!

3. donfatos

donfatos Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Hoe leer ik beter sneaken? Mensen in sneak mode beroven?

4. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ongezien tussen/langs mensen rondlopen, sneak attacks uitvoeren e.d. daar gaat je sneak van omhoog

5. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Merk het nu pas op, ik heb nog steeds geen enkel items gestolen of aan pickpocket gedaan. Ik denk dat ik daar pas aan ga beginnen als ik me bij de Thiefs Guild heb aangesloten ...

Gisteren voor het eerst tegen "Ghosts" gevochten en is ook toffe dungeon, niet zo ver van Falkreath, met een leuke puzzel en enkele valkuilen :) ... Heb dan ook voor het eerst eens gewisselt van bow naar zwaard & schild en Heavy Armor. Gingen die skills snel omhoog haha ... !

6. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Bij de Companions questline... krijg ik nu alleen nog maar van die domme quests zoals, ga daar wat ongedierte verdelgen, of een wolf vermoorden.. ik veronderstel dus dat ik de Companions uitgespeelt heb en dat dit van die oneindige quests zijn om een centje bij te verdienen, of niet?

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Volgens mij wel.
    Ik heb gisteravond ook de Companions quest zo goed als uitgespeeld vermoed ik...
    Silver Hand kamp uitgeroeid nadat ze de Grote Boze Leider van Jorvarsk hadden vermoord..

Merk nu wel dat dit spel echt compleet de balans mist.. Inmiddels op Master aan het spelen maar wordt gewoon te simpel, terwijl ik gewoon met Elven Armor rondloop (level 41!) en unenchanted wapens.
    Ik schakel nu maar terug naar Leather armor.

Als ik gewoon Enchanting en Smithing had geleveld was er helemaal geen reet aan geweest...

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Als ze bij Miscelanious staan, ja. :)

9. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    merk dit ook soms maar niet altijd hoor..
    sommige vijanden zijn echt wel moeilijk en andere heel simpel.
    ik heb het best moeilijk tegen mages enzow, maar met men pijn en boog own ik wel ;)

10. fr-patrick90

fr-patrick90 Remain silent

Leuk Bevonden:
    0
    Ik loop regelmatig met enorm veel loot rond waar de prijs hoog van is, bijv. de loot die je krijgt na de sidequest Missing in Action. Ik kan het echter bijna nooit ergens verkopen daar de merchants vaak maar 800-1200g hebben. Iemand een tip/spot waar je makkelijk shit kan verkopen waar ze ook nog beetje geld hebben?

11. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    ik heb dit probleem ook wel vaak..
    ik neem altijd een companion mee en geef hem alle extra loot die ik niet kan dragen.
    Ik heb een huis gekocht in Whiterun waar je alles kan opslaan in kisten. Dan stelselmatig verkopen. Paar dagen wachten en de shops hebben weer al hun geld :)

12. fr-patrick90

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dit deed ik inderdaad ook al (dat huis in Whiterun), vind companions maar niks ben namelijk sneak/archer dus zij worden vaak gespot dan. Maar ik vroeg me af of er niet een merchant is of een plaats waar ze veel wisselgeld hebben, heb bijv een staf van 1400g die ik bijna nergens kwijt kan (of onder zijn waarde maar dat vind ik zonde).

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik heb gewoon alles in m'n kast gegooid in Whiterun.
    Toen werd ik te lui om alles te verkopen dus nu ligt daar 30k in ofzo :emo:

14. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Als dit nu een MMO was kwam ik snel ff alles jatten in uw huis ;)

15. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    bij mijn weten moet je alles onder zijn waarde verkopen.. of je moet speech 100 hebbe ofzo?

16. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat eigenlijk wel best meevallen. Ik ben level 34 en speel het spel op adept en heb toch soms wreed last van magiers, sommige kunnen mij zelfs in een paar aanvallen doden. En dan heb ik nog wel heavy armor aan...

Alleen vind ik dat er inderdaad geen balans in enchanting en smithing is. disenchant een wapen en je gaat vaak 2 levels, bijna 3 omhoog...

17. fr-patrick90

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je hebt gelijk, maar ik bedoel stel de merchant geeft er 800 voor (waarde is 2000) maar hij heeft maar 600 dan moet je zegmaar onder de waarde van de merchant zelfs. Dat vind ik zonde. Mijn speech zit op 51 atm. Maar er is dus geen plek/merchant met een grote kas? :+

18. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik ook heel vervelend. Daarom dat ik mijn perks besteed aan speech als het kan. Dan krijg je meer geld voor je goederen en kan je zelf goederen aan een aantrekkelijkere prijs kopen.

Vraagje: Hoe kan je eigenlijk trouwen? Moet je daar een speciale quest voor gedaan hebben ofzo? En kan je kinderen krijgen? (Dat doet me toch opvallend hard aan fable denken)

Laatst bewerkt: 15 dec 2011
  19. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    mmm de merchants met veel geld weet ik ook niet zitten.. de meeste in whiterun hebbe toch 800 - 1000 op zak denk ik..
    moet je is andere holds proberen

20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Tip om de merchants weer te restocken is;

Spel saven en weer loaden. Dan hebben ze weer hun kraampje op orde....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina