1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    das waar,

hoe is die Star Wars? ik ben grote fan van de Saga enzo, maar MMO laat ik toch maar voorbij schieten omwille van tijdsgebrek en nood aan sociaal leven :p

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.105
    Ik heb nog maar een uurtje gespeeld dus veel kan ik er niet over zeggen, eerste indruk is wel erg vet, beetje als Sith spelen is altijd mooi :+

Tijdsgebrek heb ik helaas ook wel wat last van, sociaal leven gaat voor mij natuurlijk altijd voor, ik ga niet iets uit de weg omdat ik moet gamen, dat gaat weer veels te gek :+

3. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb minstens 3 jaar Runescape gespeeld. Het klopt wel echt dat je sociaal leven door een mmo er hard onderlijd. De skills trainen ga pokketraag waardoor je wel minstens 100 uur moet bestenderen aan een simpele skill als cooking. Dat werd me toch iets te veel van het goede... Sindsdien ben ik afgekickt en steek ik geen arm meer uit aan mmo's als wow of Runescape.

Laatst bewerkt: 20 dec 2011
  4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gisteren wel even Skyrim gespeeld. Ik dacht dat ik gestopt was bij of in de buurt van een grot met een nieuw shoutword.

Niet dus en nu kan ik die kutgrot niet terugvinden. :mad:

Als compensatie wel een dievengrot tegengekomen. Die ziet er wel vet uit en als genoegen boven de grond maar alles omgelegd. :+

5. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.105
    Ah, Runescape.. Voordat ik echt er verslaafd aan werd ben ik opgehouden ermee, gelukkig maar want het is echt een schijtspel.. maar wel verslavend :+. Sindsdien doe ik ook alles met mate en heb alles nu wel wat in de hand, dus daar maak ik me geen zorgen meer over.

6. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Hoeveel betaal je per maand voor Star Wars?

Enige wat ik nog ga proberen volgende jaar is Guild Wars 2, dit is ten minste nog altijd gratis zoals Guild Wars 1 en dat was best een tof spel!

7. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.105
    Tientje ongeveer als je goed zoekt.

GW2 ga ik zeker kopen, het eerste deel had ik ook meer dan 2500 uur gespeeld :+

Maar laten we weer ontopic gaan, anders worden er nog moderators/admins boos :+

8. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Hazo ... ik stelde me al de vraag: waar blijft die BigKabuto toch? ;)

Veel plezier met Skyrim !! :)

wie heeft er ook al de 2de Xbox Skyrim update gedownload?
    Ik heb deze gisteren geïnstalleerd en merk nu dat eindelijk mijn "huis(je)" op ORDE blijft ! Voordien als ik bijvoorbeeld een kandelaar op m'n tafel plaatste dan lag die bij m'n volgende bezoek nog maar eens ergens in een hoekje geslingerd of naast de tafel ... Blij dat dit verholpen is.

Weet iemand wat nog meer door deze laatste update wordt gefixt ?

Laatst bewerkt: 20 dec 2011
  9. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Draken doen ook weer normaal bij mij

10. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Heb ook de beesten geen rare dingen meer zien doen...
    ook niet meer op de bodem van een meer :)
    maar dat kan toeval zijn.

heb nog nooit een bug gehad op de PC eigenlijk.. zeer content en ook van de graphics trouwens! wat zijn die watervallen enz mooi zeg! :thumbs:
    vanavond nog eens amuseren met Skryim :)

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Zijn de textures nu wel goed als ik Skyrim installeer op m'n hdd?

12. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik ga nu een nieuwe High Elf beginnen. Ik ga op Master difficulty spelen en mijn perks worden voornamelijk Illusion, Alteration en Conjuration.

13. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Zover ik kan zien wel. Ik heb het pas geïnstalleerd na de 1.3 update.
    Maar volgens mij was het met de 1.2 update al gefixed.

Peace,
    Rich_Art. :thumbs:

14. xWicked

xWicked Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das wel nice ja.
    Laat me ff weten hoe het verder gaat, ok?

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Over Labyrinthian:

Ik had dus wel alles al gezien in Shalidor's Maze. Maar ik dacht dat bij zo'n toffe locatie, er wel een grotere reward hoorde. En ik had een kleine bug. Wanneer je naar de Trial of Conjuration gaat, neem ik aan dat er normaal een soort portaal is? Bij mij liep ik gewoon van het ene op het andere moment die Trial in, de gang zag er normaal uit.

En in Lost Valkygg is dus ook niets te doen, óók niet in die scheve kamer. Of mis ik écht iets? 8) Heb wel het Wooden Mask opgepikt midden in Labyrinthian.

16. Ji E Toy

Ji E Toy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb je alles, je moet er later nog een keer heen voor een ruimte waar je nu niet in kunt. En bij mij was die puzzel ook een normale gang, dat hoort zo geloof ik. Maar goed, het was een epic location vooral vanwege dat het vet verzonnen was.
    Doolhof met zo'n briefje erbij, als je terug kijkt is het inderdaad maar saai, maar de beleving was voor mij echt vet. En dan dat masker, dat maakte deze locatie voor mij echt geweldig:D

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Net begonnen aan de daedric quest vn Hircine; die grot waar je naar toe moet, WOW! Wat mooi, kleurrijk, prachtig, sfeervol! Mijn bek viel open :)

18. donfatos

donfatos Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb bepaalde dure potions die ik zou willen verkopen, maar hoe kan het dat als ik naar een bepaalde (ver)koper ga dat hij die potions niet wil kopen?

ondanks dat hij wel genoeg gold heeft?

19. Ji E Toy

Ji E Toy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze niet in het lijstje staan komt het omdat ze gestolen zijn of omdat hij geen potions koopt. Een smid wil geen potions hebben, tenzij je zo'n perk hebt dat je alles aan iedereen kunt verkopen;)

20. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Als je Speech de kaap van 50 heeft bereikt en je hebt ook al de perk Allure genomen dan kan je een perkpunt in "Merchant" nemen wat tot gevolg heeft dat ej alle soorten items bij eender welke merchant kan verkopen.
    Voor gestolen goederen kan je ook een perk nemen zodat je ook die kwijt kan, maar dan heb je Speech 90 nodig en de perk Investor ! Of naar het schijnt kan je in de Thieves Guild bij een of andere trader daar je gestolen goederen verkopen (als je aangesloten bent bij die Guild).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina