[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zeker jammer dat de storage wat minder handig is. Geen tabs zoals in je inventory, en het wordt zelfs niet op alfabet gesorteerd, of op wat dan ook... Bij Fallout was dat wel een stuk beter.
     
  2. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Was leuker als er uitdaging aan was, dat je wil gaan questen maar je armour is te slap.
    Je hebt wel te weinig geld door de aanschaf van bijvoorbeeld een huis en daarom moet je een dagje gaan minen etc.:D

    Krijg syrim zo van een vriend en dan krijg ik het van mijn ouders voor kerst :D (te weinig geduld:+)

    Iemand een leuk character, range vind ik altijd erg vet:)
     
  3. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Desondanks skyrim een erg grote game is, is er gewoon te weinig wat je met het geld kan doen... Op een huis(zen) na, hoef je geen paard, wapens of armor te kopen... Je komt van alles tegen tijdens de questen... Je kunt wel in je skills investeren, maar ook dat is eigenlijk niet nodig. Ik heb het geen enkele keer gedaan...
    Food nooit gekocht en misschien 2 keer een room gehuurd, maar verder niks.
    Zonde dat je bijvoorbeeld niet kunt gokken oid
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Precies, zoals in Red Dead Redemption, maar dan Skyrim stijl. :thumbs:
     
  5. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Komt er voor dit spel in de nabije toekomst ook een DLC? _O__O__O_
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    College of Winterhold valt tegen zeg... net met mijn Warrior doorheen gefietst. Denk dat het als Warrior nog makkelijk is, zo lang je maar kan verdedigen tegen magie. En daar heb ik gelukkig een enchanted shield voor.

    Ja.
     
  7. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    College of Winterhold stelt idd niks voor... Bizar eigenlijk dat je qua magic daar niks voor hoeft te doen... Gewoon als een "domme" warrior zeer makkelijk te doen.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Guilds zijn sowieso allemaal gaar, maakt ook geen fuck uit wat voor karakter je hebt. Als warrior zo door de Mages guild lopen zonder problemen. Andere precies hetzelfde. Paar saaie quests en je hebt promotie gemaakt tot het hoogste wat er is. Zowel in de Mages, Companion, DB en de Thieves. Vind de quests uiteindelijk ook maar vies tegenvallen met als allerslechtste de civil war questline.

    Had gelezen dat in Morrowind dat nog heel anders was, als je de Mages guild wou joinen moest je eerst je skills op een aantal punten sterk verbeteren. Had van mij wel in Skyrim mogen zitten, helaas is de game alleen maar meer main stream geworden.
     
  9. Grand

    Grand <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font>

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt wel een punt wat dat laatste betreft, het spel is zeer toegankelijk geworden voor de massa waardoor het wel wat vreemde en in mijn ogen minder leuke onderdelen heeft. Quests worden voorgekauwt want je hebt gewoon een gps pointer naar waar je heen moet en het is wel lang geleden dat ik Morrowind heb gespeeld, maar ik kan me wel herrineren dat je niet zomaar bij elke guild even de headmaster werd idd.

    Ik ben er nog niet over uit of ik het een goede, of slechte zaak vind. Het is allemaal wel heel makkelijk speelbaar en lekker easygoing, maar de diepgang lijkt er wel een beetje onder te lijden.
     
  10. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Net begonnen met skyrim en 1 side quest in eerste dorpje gedaan ( de golden claw:D) maar ik en mijn vriend vonden het wel grappig om die man te vermoorden, er was niemand in zijn zaak maar op de een of andere telepatische manier kwam zijn vrouw erachter en heb ik iedereen achter me aan:+
    Heb een oude svae file geladen en alles was weer goed maar zijn er ook andere manieren om je bounty weg te krijgen?
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb inmiddels op 1 char ruim 130 uur gespeeld, en ben er een beetje klaar mee. Alleen nog maar been-there-done-that quests over en dat zuigt. Ook totaal geen zin om opnieuw te beginnen met een andere speelstijl, omdat ik mijn huidige speelstijl gewoon verreweg het leukste vind en er vanzelf toch wel weer op terug ga vallen :9

    Tot zo ver echt zwaar genoten van deze game!

    A) Bounty afbetalen
    B) De cel in
    C)
    Niet echt van toepassing omdat je net begonnen bent maar er is iemand in de buurt van Riften die je bounty af kan kopen.
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2011
  12. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    En waar kan ik die Bounty afbetalen, het liefst zonder dat ik door guards wordt aangevallen:+
    Heb maar 1 quest gedaan; the golden claw (met een erachteraan, daar krijg je een of andere blauwe gloed: dat is toch geen dragonshout?)
    maar ga nu al naar whiterun, is hier meer te doen en is er in het eerste dorp meer dan 1 quest (wil ze graag nog doen:D)
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Als een guard je aanvalt je wapens weg doen met (X). Dan zal hij stoppen met vechten en heb je een aantal keuzes die je kan maken :)
     
  14. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
     
  15. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Gaat nog wel wat maandjes duren hoor. Maar zeg nou zelf, heb je m al uitgespeeld? :9
     
  16. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha uitgespeeld, :b:
     
  17. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    94
    En ja, in Whiterun is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer te doen als in riverwoord. Met de quests en afleidingen dieje je in whiterun krijgt ben je tientallen uren zoet :)
     
  18. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet spelen!!!

    Maar eerst wachten op vriend en vaatwasser uitruimen:mad:

    Noobquestions:D

    Hoe kan je je poppetje in vooraanzicht bekijken (wil het wel eens zien en natuurlijk voor het show je character topic)

    Heavy armor heeft meer verdediging dan light armour maar ik weet dat light armour voor archers is, tch draag ik nu heavy armour, so whats up with that:+

    Is het beter om range af te wisselen met een zwaard voor close combat want ik ben nu pure range maar van dichtbij heb ik vaak potions nodig

    Thanks:)
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2011
  19. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    94

    Bij heavy armor horen je enemies je sneller als je sneakt... maar als je hoge skills in heavy armor en sneak hebt op den duur, dan maakt het niet zoveel meer uit.

    Ik ben meestal met een sneak range shot, tot de enemy bij mij is en dan begin ik met zwaard en schild. het is goed om af en toe ook een wapen te gebruiken zodat deze skills ook omhoog gaan.

    de controls om je character in vooraanzicht te bekijken op Xbox weet ik niet, want ik speel op PC :)
     
  20. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als boogschutter kan ik alle armour wel gebruiken:D(behalve mage ofc)
    Sneak niet zo vaak want ik schiet van een afstand en dan heeft het toch niet zo veel zin
    Zwaard ens child is hier wel erg vet, vind de combat ervan geweldig:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina