[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren de spell "Muffle" uitgetest (om o.a. Iron Ore in Silver Ore te veranderen), maar of ik nu 1 of veel Iron Ores bij me heb (inventory), er gebeurt niks :mad: ... wat doe ik fout?

    Ik heb 160 magicka (spell cost 125 magicka), dus dat kan het probleem niet zijn.
    Wat die spell wel doet is mijn Illusion skill als een gek omhoog boosten! Pff, heb ik niet veel aan, ik wil Silver Ore ! :p

    EDIT : heb antwoord op m'n vraag zonet ontdekt, was fout bezig :
    Oops, ik moet gisteren zwaar verstrooid geweest zijn en heb 2 spells door elkaar gehutselt :p
    Ik zat maar ijverig Muffle te gebruiken en het moest "Transmute" zijn hahaha ... Soms ben ik toch héél erg verstrooid LOL ...
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2011
  2. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    94
    je kan in princiepe alle armor aandoen ja.

    MAar als ik jou was zou ik toch Sneak gebruiken :)
    Als je sneakt, kan je ook nog van afstand schieten hoor ..
    als je iemand met je pijl raakt, terwijl hij je niet ziet, doe je veel meer damage waardoor ze soms met 1 pijl dood zijn :+

    Combat vind ik ook super, veel cooler en echter dan gewoon wat op knopjes rammen bij een hack en slash ofzo :)
     
  3. Seh

    Seh Guest

    bool story cro.
     
  4. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Leg eens uit, wat betekent "bool" en "cro" ?
    _0/
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Bool, Tagbilaran City, a Barangay in the Philippines

    Cro (1993–1994), an American animated television series

    Duh?!
     
  6. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    94
    hhaha good one :b:
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    He lost me! 8)
     
  8. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Nee nog lang niet. Ik ben al 45 uur bezig en nog niet eens langs de grey beards geweest. Ben alleen maar aan t exploren en jatten.

    Maar was benieuwd, want dan doe ik dit spel sowieso niet weg als ik hem wel uitgespeeld heb!
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2011
  9. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    94
    Haha, same here.
    Zit ook aan ongeveer zoveel speeltijd en ook nog niet langs de greybeards geweest. Heb zelf alleen nog maar Whiterun en Morthal ontdekt van de steden :)

    Moete nu precies de Mage Guild is gaan volgen want ik kan niet verder met Gauldur's Legend quest.. ik geraak Saarthal niet binnen.
    iemand een idee?
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Morthal vind ik wel echt tegenvallen. Buiten 1 quest is daar eigenlijk geen ruk te doen...
     
  11. Aerowyn

    Aerowyn Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is een sleutel nodig voor Saarthal binnen te komen. Die sleutel krijg je zelf niet, echter is er een bepaalde quest waardoor je met een aantal studenten daar naar binnen mag.. :) Die start je in the college of winterhold! Goodluck!
     
  12. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Spel binnen gekregen, en moet nu ergens naar toe, onderweg kwam ik een trol tegen, die me in 1 klap doodde,

    Ik ben ook pas lvl 1, en heb verschillende vragen.

    1, hoe word ik lid van dat imperial?
    2, ik ben echt elke keer de weg kwijt, ik moet baa de dragonstone ofsow, ik loop volgens mij altijd om, iemand tips?
    3. Kan je nu al goed skills trainen of kan je dat beter later doen?
     
  13. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou juist alleen in Whiterun blijven maar ben ook nog niet bij de greybeards geweest

    Vind het leuker als ik steeds beter wordt en dan pas in nieuwe steden kom.

    Zo epic: Buiten whiterun moest ik voor een quest naar weet niet meer (heel ver), maar dat wist ik niet en begon met lopen
    Toen kwam ik de 2 giants bij dat kampvuur tegen:eek:

    Ik ging dus op een steen staan waar ze me niet konden raken maar als ik ze dan beschoot renden ze weg :lol:, gelukkig eentje gekilld:thumbs:
    Dan kom ik op een punt, is er een makkelijke manier om de chests open te krijgen: Bij de giants staat er 1 maar heb lage lockpick en veel te weinig lockpicks en krijg hem niet open:mad:
     
  14. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Het imperial:eek:, die wouden je vermoorden
    Ik ga lekker voor de stormcloaks

    Rebellen_O_
     
  15. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    1) Imperials weet ik niet, maar wel de stormcloacks, dan moet je naar dat hoofdgebouw in Windhelm gaan.
    2) Je blijft in het begin best de stenen paadjes volgen. Trouwens je hebt een spreuk die je de weg wijst naar je momenteel ingestelde doelwit (cloryance ofzo iets).
    3 ) Je kan dat vanaf het begin al doen. Al moet je voor bepaalde skills het juiste materiaal en spreuken hebben.
     
  16. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Desondanks ik Skyrim nu echt veel minder speel (mag ook wel na 130 uur en 323 locaties) blijft het toch wel tof om ff een quest te doen. Sommige zijn nog best wel verrassend.
    Echter ben ik zeer benieuwd naar de dlc van deze game...
     
  17. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt,

    Bij 1: bij mij staat dat er, niet bij quest maar als je pijltje naar onder doet.
    Bij 2: ik ging over rivieren enzo, daar ga ik denk ik de mist in, vnv if morgen nog even proberen.
     
  18. Speedymike

    Speedymike Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer de beginletters van beide woorden te met elkaar te ruilen en dan de zin opnieuw lezen...sorry kon dit even niet laten.
    Ging dat ook over bovengenoemde?
    1. Volgens mij zitten de Imperials in Solitude
    2. Clearvoyance inderdaad, kun je misschien van de courtwizard in Whiterun kopen.
    3. Skills levelen in het begin snel genoeg. Zou daar zelf niet zo snel training in nemen, misschien later als het levelen wat minder snel gaat of als het om skills gaat die niet in je speelstijl zitten.
     
  19. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Net op de vlaktes van Whiterun: 1 giant gekilld en eentje weggejaagd*, 3 mammoeten gekilld en 2 dragons gekilld waaronder 1 van de mainquest:D


    * er is een steen naast hun plek waar ze leven waar als je erop staat ze je niet kunnen raken en bang wegrennen:lol:

    Level 6 ranger:)

    Ohja:
    Wil eerst liever een stad 'uitspelen' en dan pas weer verder exploren want dan hoef ik later niet terug met mijn 100 range om side quests te doen van Whiterun:)
    maar ik zit een beetje vast, vind geen beter amor meer en de side quests zijn nogal saai ( vind die, kill die, ga op zoek naar)
    Sommige mensen zitten 50 uur in Whiterun maar ik ben na 20 uur Whiterun moe

    De meeste hier zijn meteen veel gaan exploren maar is dit wel leuk om bovengenoemde reden?

    Ps: Hoeveel monsters/beesten/dieren zitten er in het spel (buiten de dungeons) want op de vlaktes van Whiterun is het zooo leeg, ben een vos/wolf/eland/konijn/giant/mammoet en dragon tegengekomen
    ben wow gewend waar je niet normaal veel vijanden hebt

    Ondanks dit commentaar is skyrim GEWELDIG
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2011
  20. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Momenteel zit ik aan 65 uur speeltijd (level 41) en heb ook nog maar 3 steden ontdekt (Whiterun, Riften en Windhelm). En je vind dat Skyrim veel lege vlaktes heeft? Dat valt nog heel goed mee vind ik. In Oblivion waren er veel meer kale vlaktes. Je moet nooit ver lopen om in een dungeon te stappen. Die je later zelfs opnieuw kunt clearen. Je kunt sowieso veel meer doen in Skyrim via de radiant questen die je in morrowind/oblivion niet had. Dus eigenlijk is de speeltijd nagenoeg oneindig.

    Vind maar eens een spel dat je niet na 20-30 uur helemaal hebt gezien..
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina