1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wel pimp. Ik loop nu rond in dragonarmor en me bitch Lydia in deadric armor.

Ik heb dr ook een ketting, schild, ring gegeven waardoor er nog iets van +70 points komen bij dr health + een sterke zwaard die 20 points van de health absorbed bij de tegenstander.

Oftewel, me bitch gaat nooit dood en we ownen iedereen.:cool:

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Je bitch gaat sowieso niet dood toch? :+

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ben vandaag level 50 geworden en ik kom nog steeds nieuwe vijanden en omgevingen tegen, er komt gewoon geen eind aan :+

4. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik de materialen vinden in skyrim, heb alleen de eerste smithing perk: level 16 steel smithing
    Of bedoel je zoek wat je kunt maken en zoek de materialen op google?

5. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Je kan gewoon zien wat voor een mats je nodig hebt om een bepaald iets te maken. Bijvoorbeeld: iron dagger is 1 iron ingot en 1 leather strip. Iron ingots krijg je door iron ores te smelten, iron ores kan je in de mijnen vinden. Een leather strip maak je van leather en leather krijg je door dieren te doden.

Zo staat er dan bij elk item wat je nodig hebt. Als je iets nodigt hebt en je weet niet waar je het kan vinden dan moet je inderdaad op Google kijken. :)

6. Ji E Toy

Ji E Toy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt alleen niet zien wat je nodig hebt om iets te maken als je de perk nog niet hebt waarmee je dat kunt maken. Dus als je smithing 20 hebt kun je nog niet zien wat je nodig hebt voor dragon armor;)

7. AssasinOfDeath

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bij het Halted Stream Camp maar ik wordt grofweg afgeslacht:+
    Smithing is 17 en kan steel maken maar zie nergens steel bow staan of een bw met steel dus waarschijnlijk moet ik wachten totdat ik level 30 smithing ben:mad:

8. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    mijn bitch is dood.

9. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik ben level 7 op mijn Khajit assassin. Nu in Whiterun en ik probeer die geruchten over de Dark Brotherhood te vinden. Als dat niet lukt ga ik maar naar Riften om de Thieves Guild te joinen. Ik wil zo snel mogelijk die goede light armor hebben namelijk. :)

10. AssasinOfDeath

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je goede light armour in Riften, eens gaan kijken want ik zit nu vast in ' Hanted Stream Camp'
    Edit: Hanted Stream Camp gehaald, dachtd at het niet zou lukken want de chief en de mage waren nog over maar was een EPIC gevecht
    Love this game:)
    Nog een paar sidequestjes doen en dan op naar Riften, daar ook questen en ondertussen smithing trainen_O_

Laatst bewerkt: 23 dec 2011
  11. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ja aan het einde van de Thieves Guild quest chain krijg je als het goed is de Nightingale armor.

12. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spoiler..:mad:

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Boehoe...

Is toch geen spoiler man :emo:

14. matthias999

Leuk Bevonden:
    0
    Toch voor de mensen die dat nog niet willen weten?? (Zoals ik..)

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Steel Bow bestaat ook niet, volgens mij.

16. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Je weet dat je een bepaald armor krijgt aan het einde van een quest, big deal. :emo:

17. AssasinOfDeath

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga nu op weg naar riften, genoeg tijd doorgebracht in whiterun en lijkt me wel leuke 2de stad om te bezichtigen en van daaruit verder te gaan.
    Als je een paard steelt in Whiterun krijg je dan problemen als je er later komt:+?

18. matthias999

Leuk Bevonden:
    0
    Niet als je het stiekem doet.

19. AssasinOfDeath

Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg 50 bounty:+

Zit vast in de rat nog wat, waar ik vandaan kwam is geen ladder (viel omlaag)
    Wat moet ik doen, kan alleen door alle tunnels of naar de flacoon

Ps: is dit de gevangenis ofzo (vast wel)

Edit: gevonden (youtube_O_), waar is de fighters guild want dat zal wel zijn waar je die goede light armour krijgtL)

Laatst bewerkt: 23 dec 2011
  20. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag dan toch maar Skyrim op de kop getikt. Voor 39 euro bij de Media Markt kon ik hem niet laten liggen.
    Na net twee uur te hebben gespeeld viel me toch een aantal dingen op.
    Klopt het dat je aan het begin geen "Class" meer kiest? Moet je deze nu zelf ontwikkelen?
    En ik vraag me dan ook af wat het voordeel is van de verschillende soorten armor. Juist omdat ik niet echt een richting heb gekozen wat ik speel, welke armor moet ik dan dragen?

Voor de rest is mijn Questlog al aardig gevuld, en weet ik zeker dat ik met deze game heel wat uurtjes zoet ben.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina