1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mijn speech zit op 93 en ik kom maar niet richting dew 100. Ik verkoop me suf, maar dat levelt amper meer en ik krijg te weinig persuade/intimidate otions tijdens quests. En de trainers gaan maar tot 90. Ben benieuwd of ik de 100 nog haal voordat ik klaar ben.

Overigens kan ik volgens mij nog zo'n 150 locations ontdekken, zit op 220 zoeits :eek:

2. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Je kan ook gewoon de glitch gebruiken. :+

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    One Handed nu 100. Mooi meegenomen, levelt redelijk snel. Two Handed daarentegen, heb ik het idee, is meer: :emo:

Staat nog maar op 50 bij me, maar ik ben altijd bang een onschuldig iemand te doden als ik op een vijand probeer in te hakken. :'-(

4. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Is de kans veel groter dat je per ongeluk iemand raakt met Two-Handed dan met One-Handed dan?

5. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net weer even een uurtje gespeeld. Ik ben bang dat mijn save gebugged is. Als ik in Winterhold loop, wordt ik aangevallen door `Vignar Gray-Mane". Terugvechten kan wel, maar ik kan hem niet doden. Ook als ik terugvecht komen er heel veel mensen achter mij aan.
    Hoort dit?

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik weet niet wat of welke je bedoelt, maar ik doe zowiezo niet aan glitchen....

7. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik level 42 en ook nog steeds niet uitgekeken. Integendeel, heb nog maar 3 steden bezocht. Kga hier gegarandeerd nog maanden speelplezier aan hebben. 8)

8. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt! Speech trainen dalijk :)

9. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    In Riften kan je bij zo´n kerel iets van 500 keer op persuade klikken om je speech op 100 te krijgen. Duurt wel een tijdje though. 8)

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Soms wel, maar ligt er maar net aan wanneer. De ene grot is groter dan de ander, bij sommige heb je gewoon veel minder ruimte over het algemeen.

Het komt echter meer door de A.I. dan de besturing. In Oblivion was het helemaal erg, daar renden ze dwars door je heen en als je ze dan raakte gingen ze jouw achter na. Die gebeurde zelfs tijdens quests wel.

Ander mooi detail uit het begin van Oblivion was:
    Martin Septim kan ook dan al dood. :+

Laatst bewerkt: 25 dec 2011
  11. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn nu de voor en nadelen van 1 handed vs 2 handed?

Ben nu namelijk een sneak archer (boself), sneak al op 100, archery op 94 en zelf ben ik level 33.

Maar ben nu voor de afwisseling ook opnieuw begonnen als stoere nord, deze wilde ik dan vooral met melee weapons laten spelen. Zat te denken aan 2 handed of 1 handed + schild. Beide keren met heavy armer.

Laatst bewerkt: 26 dec 2011
  12. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    One-handed is sneller en je hebt de mogelijkheid om een schild te gebruiken. Nadeel is "weinig" damage.
    Two-handed is een grote damage area omdat het wapen groter is en iets meer schade. Nadeel is de traagheid en het blocken is vrij waardeloos.

13. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat had ik ook al begrepen :+
    maar is een 2 handed weapon zoveel beter als een 1 handed dat je het verlies van een schild kan recht vaardigen. Daarin tegen werkt een schild zo goed tegen aanvallen dat je met een lichter wapen kan vechten, of tijdens een gevecht kan blocken met je schild en jezelf kan healen met magic?

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik vind onehanded beter dan twohanded hoor, voornamelijk wegens het blocken en de snelheid.
    Aangezien je op Master niet lekker kan gaan buttonbashen moet je zoveel mogelijk blocken en zelf kiest wanneer je aanvalt.
    Op easy is 2handed beter ja.

15. matthias999

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel op adept en moest ik tussen one/two handed kiezen dan koos ik toch two handed. Het blokken biedt dan wel inderdaad bijna geen bescherming. Heb nu een ebony warhammer gevonden en deze doet lekker veel schade.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Op adept kun je net zo goed met je vuisten vechten :p.

17. matthias999

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toch soms erg last met sommige vijanden, hoor. en ben level 43..

Ik draag trouwens full ebony dus heb dan nog een goede bescherming.

18. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moest voor de thieves guild naar sollitude, dit is de derde stad die ik bezichtig.
    Is dit een goed idee of zijn er betere steden om te bezoeken?

Zijn er ook steden die betere monsters etc. hebben
    Of zijn de gebieden/steden overal even goed?

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ga er gewoon heen he :emo:

20. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gedaan maar wou weten of er zoals in andere rpg's plekken waren met betere monsters want ik heb onderweg alleen een aantal giants en een sabeltandtijger gezien

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina