1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Al een week of 5 geen Skyrim gespeeld. Ga morgen weer verder.

Ik heb vandaag wel de Collecters Edition van de Strategy Guide gekocht.

Speciaal voor mij apart gehouden ..... ja ik heb hem eindelijk ... in seal.

Deze gaat niet open want de gewone strategy guide heb ik reeds in gebruik!

:thumbs:

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Damn, ik baal echt dat ik er doorheen ben.

Ben nu bezig met Rage, maar dat is me toch een saai spel, helemaal als je net van Skyrim afkomt ...

3. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Je krijgt inderdaad wel een iets 'leger' gevoel wanneer je al zo veel heb gedaan.
    Gelukkig heb ik nog een paar Daedric Quests niet gedaan en valt er nog wel wat te exploren.

Ben wel toe aan DLC. Ik kijk er ook naar uit om Skyrim op de pc te spelen met mods. Nu zijn er vooral alleen nog maar graphical mods uitgekomen, maar Bethesda zou nog wat uitgeven in januari (of heeft dat intussen al gedaan, ik heb het niet gevolgd) waar modders weer flink mee aan de slag kunnen om alles aan te passen/toe te voegen/te maken/blabla. Ik ga dus binnenkort ook maar eens beginnen met de mods voor de PC in de gaten te houden.
    Dat had bij Oblivion voor een hele nieuwe en leuke extra playtrough gezorgd.

4. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Vraagje voor de mensen die de college of winterhold quests gedaan hebben:

Klopt het dat de herbs in je kamer niet meer bijgroeien? In oblivion groeide het steeds bij, maar totnutoe is nog nix bijgegroeid. Terwijl je een huisje in het zuiden hebt genaamd Alchemists Hut ofzo waarbij de herbs wel bijgroeien, dus vond dit raar..

Vanavond trouwens eindelijk wat alchemist gear ge-enchant. Wow, paralysis potions die 26 seconden duren en 2600 gold waard zijn, dit had ik echt al veel eerder moeten doen :)

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Had vandaag een gesprek met een vriend op Xbox live, hij is een hardcore WoW speler en snapt niet waarom ik het nog steeds niet speel. Zelfs wanneer ik hem voor de tiende keer uitleg dat ik geen WoW nodig heb wanneer ik nog talloze 360 games heb liggen. Maar vooral met games zoals een Skyrim hoef ik geen games als WoW te spelen.

heb WoW een kans gegeven, en het boeide me totaal niet, de wereld 'leeft' niet zoals Skyrim of andere RPGs. En dan zegt hij dat hij dat ook had de eerste maand in WoW, en dat het pas op level 80 echt leuk begint te worden, ja fuck dat....totaal onnodig dus. Waarom kunnen sommige mensen gewoon niet begrijpen dat er betere games dan WoW zijn? (vind ik dan he) :D

En om nog maar te zwijgen over de graphics dan, ik mag graag prachtige graphics zien, en dat zit helemaal goed in Skyrim. Maar WoW? Oh please...give me a break, ik kan dat gewoon echt niet meer aan zien dan. Nope graphics zijn niet het belangrijkst, bij lange na niet...maar verdomd als ze niet zwaar meetellen hoor.

Laatst bewerkt: 8 jan 2012
  6. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ach de aantrekkingskracht van WoW is de drang om steeds betere gear te krijgen, bij skyrim is het meer exploren.. (mijn vraag van vorige post staat nog steeds btw)

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

En mensen zijn daar bereid voor te betalen maandelijks? Damn. Helaas kan ik je niet helpen met je vraag, ben nog niet bij Winterhold geweest.

8. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Daarom doe ik het nog steeds rustig aan .... ik denk dat ik zeker nog een jaar heb om dit spel geheel uit te spelen! :thumbs:

9. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Wow was leuk maar net wat je zegt elke maand payen .... Skyrim kan je lekker zelf bepalen wat je doet en heb je net te maken met constant mensen die up puppen en je killen!

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, maar zoals Sloober zegt klopt het maar deels. Het gaat niet alleen om het verzamelen van gear. Ook een groot deel, laatste paar jaar steeds minder, om het exploren. Het is minder gemaakt als in de zin dat je bij level 20 het halve eerste continent al kent.

In de tijd dat ik en andere XBWers begonnen, moest je nog tot level 30 alles te voet afleggen en waren er ook geen fast travel mogelijkheden zoals die nu in game zijn.

Het exploren van wow gaat nu meer in zijn werk door de Lore te vinden die de game deels zo groot heeft gemaakt. Vergelijk het maar een beetje met een boek vinden over het leven van vroegere stormcloaks en imperials in skyrim. Zo vind je soms ook hele leuke dingetjes en weetjes in wow.

En natuurlijk zijn er nog wel veel meer redenen waarom wow zo populair is/was, want het aantal leden is al maanden dalende.

Voor meer navraag, ga je niet aantrekken tot de game hoor, kun je je vragen stelle in het wow topic van het PC forum. Altijd een pro die je wil helpen mocht je ook als niet speler iets willen weten. :thumbs:

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Thanks, maar dat zal niet nodig zijn. Ik ga me niet wagen aan WoW, gewoon echt totaal nergens voor nodig. Als ik nou verlegen om een game zat of echt nog steeds een PC gamer was...maybe, maar nah. Maar thanks :)

The voice of Mario worked on The Elder Scrolls V: Skyrim

January 5th, 2012 Posted in 360, General Gaming News, News, PC, PS3
    Posted By: Valay

Most of Charles Martinet’s video game work has been limited to the Mario series. He’s the voice actor behind Mario, Luigi, Wario, and Waluigi. It’s true that he has been involved with some titles not published by Nintendo, such as Ratchet & Clank: A Crack in Time and Resonance of Fate. But did you know that he also played a role in The Elder Scrolls V: Skyrim?

Believe it or not, it’s true! The credits for Skyrim confirm it. Head past the break for more information.

Charles Martinet is the voice behind Paarthurnax, leader of the Greybeards. You can find him on the Throat of the World.

It is unusual to see Martinet take on a fairly important role that isn’t for a Mario-related character. It’s a nice bit of video game trivia!

Laatst bewerkt: 8 jan 2012
  12. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Ik moet maar weer eens doorgaan, met dit spel. Maar vandaag ook weer voetbal op het programma! \o/

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    ik heb ook rustig aan gedaan ende tijd genomen om zoveel mogelijk te exploren en doen. Alleen wel veel gespeeld...

14. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    idd ik zie het aan je achievements bijna alle 1000 punten! Welke lvl ben je uiteindelijk geworden?

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    op pagina 61 had ik mijn 'stats' gepost, hier ff een shameless quote
    Zoals je ziet heb ik ERG veel gedaan, veel locations en dungeons en alle quests en alle achievements (eentje bugged)...

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dankzij die Thieves Guild bug kon ik 11 levels terug, maar inmiddels alweer level 40, wat 50 was.

Is mooi kut, maar aan de andere kant ook al een redelijk lijstje stats. Al meer dan 230 plaatsen ontdekt, maar dat is nog niks vergeleken bij mijn speed run door Cyrodiil. 367 plaatsen, allen dus, en 60 poorten gesloten, ook allen. Hehehe, nog geen maand voor de release van deze game voltooid.

Aangezien ik gek ben op statistieken voel ik me ook veel meer thuis in RPG land, vandaar dus mijn dwang, lees dwang, mezelf naar deze achievementlozen prestatie te loodsen. :+

17. Betax

Betax Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit the elder scrolls gespeeld. En ik vind dit RPG's altijd leuk alleen ik wil het wil kunnen volgen. Heb ik Oblivion niet nodig om het een beetje te volgen?

En raadt iemand mij aan om eerst Oblivion te doen of gewoon aan Skyrim beginnen.

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Gewoon aan skyrim beginnen.

Dit hier is de wereld. De verschillende TES delen spelen zich telkens ergens anders af en zijn dus aardig los van elkaar. Tuurlijk zijn er genoeg verwijzingen en overlappingen te vinden tussen de delen, maar het is niet nodig om vorige delen gespeeld te hebben. Dit deel is zelfs wat 'gebruiksvriendelijker' ten opzichte van de vorige delen.

Als je verhalen wilt volgen, zijn er btw ook zat boeken in-game te vinden over van alles en nog wat. Als je daar zin in hebt :+

19. Betax

Betax Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, nou dan ga ik maar gewoon Skyrim kopen :D

20. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    er is idd ook een heel boek over de oblivion crisis en de andere delen heb ik niet gespeeld maar daar zullen ook vast wel boeken over zijn. (ingame dan he)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina