1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Zeker doen, het is de beste RPG op de 360 volgens velen.

Net ook weer ff Skyrim na een maand weer opgestart, even een side quest gedaan. Zat nog helemaal in de Mass Effect sferen (omdat ik 1 en 2 vóór deel 3 wil uitspelen) dus het was weer een klein beetje wennen, maar wat een goede RPG blijft dit toch. Die muziek, het menu, de graphics, en alles werkt gewoon zo soepel. Ongelooflijk hoe ze alles op één disc hebben weten te krijgen.

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
  3. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Neen hoor Skyrim kan je zo beginnen. Wel leuk dat er voorgaande delen zijn maar Skyrim stap je zo in!

4. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Er zitten wel verwijzingen naar voorgaande delen in, maar die kom je bijna niet tegen omdat elke Elder Scroll game zich een paar honderd jaar na de vorige afspeelt, waardoor de characters vaak net zo veel weten van die tijd als jij.

Met andere woorden, je kunt erzo inspringen. Mocht je vragen hebben, bijvoorbeeld over het achtergrond verhaal, dan zijn er altijd nog de wiki's

De oudere en meer uitgebreide wiki: http://uesp.net/

Een wat nieuwere, nog niet zo uitgebreide: http://elderscrolls.wikia.com/wiki/The_Elder_Scrolls_Wiki

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Geniaal :lol:

Ik heb tot mijn spijt al meer dan een maand niet meer de game aangeraakt, ik ben te druk bezig met andere spellen, misschien als mijn stage afgelopen is dat ik dan wat meer tijd heb op Skyrim te spelen, ik snap ook niet waarom ik het in een keer niet meer speel :+

6. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Poeh, ben ik net in gevecht geraakt met een blood dragon (voor het eerst) komt er direct nóg eentje aanvliegen...
    Ondanks mijn strategie van me bang in een hoekje verstoppen en vanaf daar soms veilig pijlen afvuren en flame atronauchs conjuren had ik toch weinig kans. ;)

/edit: In m'n tweede poging wel gelukt, weer op de watjesmanier, maar nu wel beide verslagen. :thumbs:

Laatst bewerkt: 8 jan 2012
  7. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Tip, blood dragons spuwen volgens mij altijd vuur... flame atronach... werkt niet zo goed ;)

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Draken die vuur spugen zijn toch gewoon gevoelig voor vuur?

9. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Wel gevoelig, ze krijgen wel schade, maar het doet volgens mij minder damage. Weet het niet zeker, correct me if I'm wrong.

10. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Wanneer een draak vuur spuwt, dan heeft hij 50% resistance tegen vuur en 25% weakness tegen frost.
    Andersom geldt: een frost dragon heeft 50% resistance tegen ijs en 25% weakness tegen vuur.

11. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ze wisselden het af en toe af, meestal spuugden ze vuur, maar ook regelmatig ijs.
    Maar m'n conjuration diende vooral om de aandacht af te leiden en als mikpunt voor de agressie van die beesten terwijl ik pijlen afvuurde.

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ah, cool, wist ik niet. Thanks!

13. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.377
    Zo dit weekend de 2e ronde begonnen, ben nu een dark elf met een zwaard. Laatste achievements stromen binnen. Burgeroorlogje uitgespeeld en nu inmiddels al 10 van de daedric's.

14. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Dit weekend een stukje verder gespeeld met the college of winterhold..

moest naar Labyrinthian

daar die eindbaas verslagen, damn wat was die moeilijk.., ale voor mij toch want kan niet zo goed tegen magic :), heb em uiteindelijk wel afgemaakt en kreeg zo mijn eerste van de 10 maskers.. best cool!

vanavond nog maar eens verdergaan..

ik wissel nu altijd af tussen Skyrim en fifa12 maar heb nog zoveel games die ik zelf nog niet aangeraakt heb :p

zoals Assasins Creed revelations, batman arkham city, call of duty, gears of war 3 (halverwege), saints row 3,...

nog gameplezier genoeg dus.. al hoop ik wel klaar te zijn tegen dat Mass Effect 3 uit is :p

15. Jimbo NL

Jimbo NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb precies hetzelfde luxe probleem.

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
  17. osmgek

osmgek Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hallo

Ik heb een vraag over de deadric quest : The Taste of Death

Ik moest met een vrouw praten in de hall of dead. Over canibalisme maar ik zij iets van monster en toen viel ze mij aan. Ik heb de quest gedaan en moet weer met haar praten maar ze valt me nog steeds aan.

En dan heb ik nog 1 vraag : Pieces of the past.

Ik heb die brief weg gegooid en als ik naar dat museum gaat is die dicht en staat er niemand buiten.

Weet iemand een oplossing ? Alvast bedankt
    Sorry voor het niet gebruiken van een spoiler maar ik weet niet hoe dat moet.en ik kan geen spoilers lezen via mijn telefoon.

Alvast bedankt Mvg kevin

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
  19. Ji E Toy

Ji E Toy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik met twee draken in gevecht, mijn paard als decoy laten dienen. Na ongeveer een kwartier af en toe wat vuurballen op die beesten te vuren als het kon, vliegen ze ineens weg en vind ik ze dood terug, zijn ze af gemaakt door een stelletje forsworn... Dat waren mijn kills:mad:

20. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Damn ye Fornsworn :)
    heb ik ook al meegemaakt ja...

seg als ik naar het gewone xbw forum ga, zie ik nergens dit wisselforum meer staan.. ik moet altijd via google deze pagina zoeken, heeft nog iemand dit probleem?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina