1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hm, not sure, maar:

    In principe wordt dat op een gegeven moment in het verhaal verteld. Het kan natuurlijk zijn dat je het wel al vaker ziet gebeuren, voor dat specifieke moment dat het uitgelegd wordt.
     
  2. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Volgens mij is het soms ook random.

    Gisteren liep ik Whiterun uit.. kom ik bij de stables eerst een draak tegen.. gelukkig kwamen er 2 guards die mee deden zodat ik em kon verslaan.. loop ik weer naar de weg toe.. loopt er ineens een giant.. en nadat ik die verslagen had sprong er ineens een sabre cat naar me toe .. echt wtf 8)

    Ik heb nog weinig nieuwe steden aangedaan moet ik zeggen. Doe af en toe ook veel miscellaneous quests. Vind het vooral leuk om alle mensen gesproken te hebben en zoveel mogelijk gedaan te hebben in een stad. En dan af en toe weer een grote quest erdoor als ik er zin in heb. Gaat ook al gauw veel tijd in zitten.
     
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Wanneer komt de patch uit? :+ Zal eind deze week uit moeten komen, maar is vervolgens nog niet uitgekomen? :'-(
     
  4. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was er wel een patch voor de pc, maar consoles doen er altijd wat langer over. Niet zeker though
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    KLopt! De 1.3 patch is er al op de PC en wordt deze week verwacht voor de consoles!
     
  6. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu 41 uur, ben lvl 31 en ben onderweg naar Windhelm. Heb nog maar 2 steden gezien. (Whiterun en Riften) Het spel is inderdaad zeer groot.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2011
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    30 uur gespeeld en ben alleen nog niet in Solitude geweest. Vind het wel meevallen wat dat betreft, Oblivion was groter.
     
  8. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
     
  9. I ColoSsuZz I

    I ColoSsuZz I Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    52 uur gespeeld, level 44 :) Bijna alle locaties wel zo'n beetje gezien, maar nog steeds zo geweldig :D
     
  10. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Kut, had net echt een framerate van 5 f/s ofzo, net als op de PS3... Gelukkig cache gecleard en het was over! Hopelijk gebeurr het niet nog eens. 80 uur en level 47. Thievesguild, Companions en College gecleard.
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor m'n gevoel waren de steden ook groter/dieper qua quests.
     
  12. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    In Skyrim zijn er dan ook 5 GROTE steden en 4 kleinere steden. En dan nog wat kleine nederzettingen. Qua quests vind ik dat toch nog dik meevallen. Je hebt bv radiant questen en die had je in oblivion niet.
     
  13. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Heerlijke manier van spelen vind ik het.

    Ik ben in het hele westen nog niet geweest, Markath ook niet. Riften en Whiterun ben ik heel lang geweest, Windhelm en Winterhold iets korter.

    Moest vanwege thieves guild weer naar Whiterun waar ik alle quests completed had. Kom ik daar aan, zijn er weer nieuwe quests. 8)
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb nagenoeg alles al gezien nu. Meer dan 100 locaties ontdekt (Achievement) tot nu toe.

    Heb main quest line en The Dark Brotherhood quest line uitgespeeld. Nu op naar de thieves :)
     
  15. I ColoSsuZz I

    I ColoSsuZz I Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel locations zijn er? Ik zit op 209 inmiddels. Ga er vanuit dat dat bijna 100% is, aangezien er nog maar weinig bij kan op me map :p
     
  16. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    lol:lol: zijn er bijna 350 dacht ik, je komt in de buurt
     
  17. I ColoSsuZz I

    I ColoSsuZz I Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe de !@#$ gaan er nog 150 icoontjes op mijn map passen dan :lol:

    EDIT: Lees idd dat iemand 339 locations heeft, pff dan word de map dus nog echt een gekkehuis..
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2011
  18. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Markarth ziet er wel echt geniaal uit. Ik vind het juist wel tof om al die steden te bezoeken en overal wat te doen.

    Maarja iedereen zijn eigen stijl he. Ik zoek nog altijd een goeie deadric artifact in de vorm van een zwaard, zoals je umbra bij oblivion had. Waar kan ik die desbetreffende quest vinden? antwoord in spoilers denk ik voor de rest. Graag niet de hele quest uitleggen maar alleen zeggen waar ik het beginpunt van die quest is. Haha wat een orders.
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik ga nu zelf deze halen;

    [yt]E_OgAzQzNG0[/yt]
     
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Riften vind ik trouwens ook echt een geweldige stad, daar ben ik ook het meest te vinden. Die architectuur daar is zo goed gedaan met die meerdere verdiepingen en dan kanaal, dat plein er nog bij. Ik vind Riften en Markarth de 2 mooiste steden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina