[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ja echt awesome is dat :cool:.

2. Ji E Toy

Ji E Toy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het altijd vet om dat soort traps vantevoren te zien, als er zo'n draadje aan de kruik zit waar je doorheen moet lopen bijvoorbeeld. Voel me altijd awesome (als ik zo'n ding onschadelijk maak:+)

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Is er een manier om te zien wat voor Soul je trapped? Ik weet nu dus niet welke enemies een Petty, Common of Greater soul hebben.

Die dualwield Fireball is trouwens echt baas. Massive explosion. Gelijk even op Nazeem uitgeprobeerd (die elitaire lul uit Whiterun), die vloog meteen 20 m verderop.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Dat is inderdaad kut. Ik deed nooit Soul Trap (had ook geen enchanted weapons) totdat ik Azura's Star had.
    Nu ben ik officieel een Necromancer en heb een dolk met 1 seconde Soul Trap.
    Hoef ik me nergens meer zorgen om te maken (bv dat je een grand soul gem per ongelijk met een petty soul vult).

5. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nja na 140 uur had ik er eindelijk iets aan

Lake honrich

staat niet op de map in de game maar wel op de map die je bij de spel krijgt, scheelde me minuutje google werk lol.. voor de quil quest

6. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Storm Call is zo'n bazen shout. Enige grote nadeel, als je iemand mee op pad neemt wordt deze ook gekillt door de Storm Call. Beetje dom gedaan.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Storm Call is dan ook voor de echte lone rangers :cool:.
    En idd awesome shout. Ik shout beetje te weinig eigenlijk.

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Gister de mages guild gecomplete, vond hem best kort eigenlijk..de andere chains zijn langer hopelijk?

9. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ondertussen ben ik aangekomen in Windhelm. ik zou hier graag een huis kopen. Waar vind ik die vent om dat huis te kopen?

10. Ji E Toy

Ji E Toy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Souls Hier staan alle creatures met soul grootte erbij. Voor alle npcs, (Humans) heb je een black soul gem nodig.
    En je vult trouwens altijd de kleinst mogelijke soul gem met een soul. Dus als je gewoon van alle soul gems meerderen bij hebt zit je sowieso goed.

Ik vraag me wel af of je een grand soul gem met een petty soul nog kunt 'upgraden' door meer kleinere souls te capturen?

En nog een spoiler over azura's star:
    Als je de ster aan Nelacar geeft ipv Azura, krijg je the Black Star. Deze is eigenlijk hetzelfde, behalve dat ie ook black souls kan vangen en dus beter is. Overigens gelden beiden voor de Oblivion Walker achievement

11. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Dragon Call is pas een bazen shout :cool:

http://elderscrolls.wikia.com/wiki/House_(Skyrim)

12. Ji E Toy

Ji E Toy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dark Brotherhood is wel een beetje langer, alhoewel je niet naar grote ruins hoeft. de Thieves Guild is een stuk langer. En veel vetter!

Je moet de main quest volgen totdat je je eerste draak verslaat, en dan kan je een huis kopen, bij Proventus Avenicci.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Volgens mij heb ik de ingang van The Dark Brotherhood ontdekt! :eek:
    Kan nog niet naar binnen en heb nog niks qua DB gedaan, maar was wel een wtf momentje toen ik hem tegenkwam ;).

14. matthias999

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat is voor een huis in Whiterun...

15. Ji E Toy

Ji E Toy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oops, je hebt gelijk, anyway, voor het huis in Windhelm moet je bij de Stormcloaks gaan in de mainquest. Meer weet ik er ook niet over, maar anders kan je m niet krijgen, ik denk dat in Solitude een huis unavailable is als je imperial wordt?

16. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Gruwlijk!

Ik was in in Riverwood, en moest door naar Whiterun. Toen dacht ik; "Ach, kan net zo goed even snel op het paard gaan. Ben er zo". Dus ik op m'n paard naar Whiterun, kom ik opeens The Headless Horseman tegen _O_

Dafuuuuuq momentje!

17. matthias999

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bij de stormcloacks gegaan, moet je de volledige questline van de stormcloacks doen voordat je pas een huis in windhelm kunt kopen?? :confused:

18. Ji E Toy

Ji E Toy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik lees net dat het niet uit maakt wat je doet, alleen dat je m bij de stormcloaks wat eerder kunt kopen: http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Hjerim

19. final fantasy

final fantasy FF lover

Leuk Bevonden:
    0
    om verder te gaan bij de thieves guild moet je dan al die kleine opdrachten doen voor die vex en die andere gozer ?

20. Ji E Toy

Ji E Toy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, dat is alleen voor de achievement om de guild op te bouwen tot 'it's former glory' ;)

Ps: ik ben informatief bezig hier zeg:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina