1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Elder Scrolls V: Skyrim [Remastered]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 11 jan 2013.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik bedoel de magic die je de character ziet doen he, niet die gozer die ze opnoemt. Dan is het inderdaad de laatste. Zodra je die character magic ziet gebruiken, dat is echt lightning en shit wat ziet dat er vet uit. I gotsta have it!!!

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik bedoel ook meer te zeggen dat ik de muziek van Oblivion beter in Skyrim vind passen, dan de muziek die er nu in zit. Bij Oblivion past de soundtrack gewoon beter, het vertelt gewoon meer en laat je meer voelen. Zo hoort een soundtrack ook te zijn. Skyrim heeft me nog lang niet zo weten te pakken als Oblivion, ondanks een paar enorm grote pluspunten. De grootste is dan ook zeker het grottensysteem, en het maken van je eigen gear. Het minste aan Skyrim is dat je in bijna elke grot van die Draugr, ijszombies, tegenkomt. En laten we vooral niet vergeten dat de indeling van de grotten misschien totaal anders is t.o.v. Oblivion, maar als je heel goed kijkt zijn er ook een boel grotten die veel weg hebben van een ander, met uitzondering van die grote Dwemer paddogrot.

Mijn reactie bij Oblivion, toen ik hem kocht, was een 9.5 ongeveer, met aftrek voor fouten etc etc. Bij Skyrim reken ik er nog een volle punt vanaf en dan met name ook voor het verhaal, wat ik totaal inspiratieloos vond, zelfs t.o.v. Oblivion.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Nah ik vind Oblivion meer fiedeltjes terwijl Skyrim vaak epischer is, dat past beter bij de draken enzo.

De muziek in Oblivion is wel echt veel beter dan Skyrim, kan daar ook nu wel gewoon naar luisteren. En dan krijg je weer gelijk zin om te spelen :D.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik heb de complete Oblivion soundtrack op mijn PC staan. Als je wilt stuur ik je wel een PM waar je die kan krijgen, maar ben niet zeker of die er nog op staat. Ik denk echter dat je het adres zelf ook wel weet te vinden. Kwaliteit van mijn download is gewoon goed. :thumbs:

5. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Nieuwsgroepen staat gewoon alles.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nooit nodig gehad. :+

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Uren lang is er niets aan de hand en dan ineens krijg je tot 2x aan toe een vastloper op exact hetzelfde stuk, alsof dat stukje van de berg gewoon een gigantische bug heeft ofzo. Het blijft echt de nummer één vloek van Elder Scrolls wat mij betreft..gvd wat is dat toch irritant.

8. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Mijn game loppt vast zodra ik onder water ga altijd. Word dus een restart. Wil een mage worden wel ras is dan het best? :)

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    En dat had ik gisteren op 2x hetzelfde moment in Fallout New Vegas. De eerste keer liep die na een minuut wel door, maar de 2e keer niet. En dit kun je testen door te kijken of de guide button nog reageert. Doet die dat, dan is er nog hoop, zo niet, then your fucked.

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Begonnen aan Skyrim op m'n PC. Kan ik ook eindelijk de DLC's checken. :9

Mijn nieuwe character:

Awyeah. :cool:

11. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    wanne lelijkerd :)

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Mission accomplished.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wie gaan hier de Ultimate Edition halen???
    <----- :+

14. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Ikke niet:+

Heb hem al op de PC

15. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Door deze screens kan je echt zien wat er met een pc mogelijk is. Echt man zulke games die kan je echt zoveel mooier maken met mods.

16. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Jep ik zal binnenkort als ik m'n nieuwe monitor heb nog ff wat foto's plaatsen in de screenshot thread. :D

Is het trouwens verstandig om eerst Dawnguard te spelen en dan Dragonborn? Of maakt dit niet veel uit? Ik zit nu in lvl 18. :+

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik zou eerst Dawnguard doen, die vond ik wel de minste, maar niet t.o.v. dat huizending. Dragonborn is gewoon de beste expansion van Skyrim, punt en imo zelfs beter dan Shivering Isles van Oblivion. Als ik dat toegeef, men weet hoe ik t.o.v. Oblivion sta, dan weet je wat je eerst en als laatst moet spelen. ;)

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Update 1.9 gedownload, met die legendary skills. Ik kan nog steeds geen huis in Windhelm kopen, zit wel in mijn questlog, nog steeds geen Bards College doen omdat de persoon die quest niet zichtbaar heeft in het gesprek, verder wel in mijn questlog, kan nog steeds niet die drakenshit inleveren bij die ouwe gast van de blades. Heel fijn hoor, patchen, maar doe het dan goed. En zo zijn er nog wel een paar, zoals ongewenst de quest van die Barenziah stenen ofzo krijgen. :emo:

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Iemand toevallig The Legendary edition gekocht? Persoonlijk vind ik hem veel te duur.

20. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Welke mods gebruiken jullie allemaal bij de PC versie?

Deel Deze Pagina