1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Elder Scrolls V: Skyrim [Remastered]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 11 jan 2013.

1. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    ff nadenken welke ik had/heb..

Jaysus swords , een hoop nieuwe wapens.
    Cloaks of Skyrim: coole capes :)

nog een paar voor nieuwe armor.

geen echte game veranderende mods gebruik ik, gewoon extra weapons en armors enzo , anders verander je de game te hard vind ik.

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Texture Pack Combiner. Dan ben je op grafisch gebied al redelijk ver. Een ENB erover heen, Immersive Creatures, Interesting NPCs en al die mods die de steden verbeteren. Bijvoorbeeld Beautiful Whiterun.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    En realistisch blood en gore natuurlijk. _O_

4. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Toch maar Dragonborn gekocht. Als ik Mass Effect 3 heb uitgespeeld, dan ga ik toch Skyrim weer eens spelen.

Ga dan gewoon voor een archery/sneaky type }:]

Wel een beetje afwisselen met Fallout 3 natuurlijk :p

5. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Jij bent toch wel wat sadistisch ingesteld he?
    Met je nekschoten en nu dit weer.

6. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Dubbel D naked mod natuurlijk !

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Zit bij de Texture Pack Combiner. Achja, voor de rest is het gewoon handig om alle categorieen even af te gaan bij Nexus mods, en dan bij 'most endorsed' kijken, zodat je van iedere categorie de beste mods vindt. :)

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gast, hou aub je mond als je niets beters te melden hebt. Ik heb het over een fucking mod, en ga niet eens in op iemand met die post of wel? :mad:

Just STFU, want als je me in het echt kent weet je dat ik er geen snars van meen. :mad:

Je hoort Bassie er toch ook niet over of wel???

Laatst bewerkt: 7 jun 2013
  9. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Het was alleen maar een constatering, je hoeft niet meteen zo opgewonden te gaan doen.

10. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    why you heff to be mad, Its only game

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.101
    Gast, kalmeer eens. Je hoeft er niet op te reageren..

12. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Gebruik zelf wat graphic enhancers, een combat mod, mooiere gezichten, lichamen (nee niks naakt) en haar, iets met ander bloed, wat kastelen (bvb Riverhelm), een mod waarmee je een eigen stadje kunt bouwen, wat steden die helemaal aangepakt zijn met fauna e.d., meer interesante NPC's, een follower overhaul, cloacks, backpack, variatie in de guards, wat nieuwe locaties op de map, een shitload aan nieuwe wapen en armor mods, enz enz. Ook nog een boel andere kleine dingetjes en dingen die ik ben vergeten. Oja, en uiteraard: Vilja!

Maar niet echt waardoor de 'core' van de game wordt aangepast geloof ik.
    Was wel toe aan iets anders na Skyrim op de xbox 'uitgespeeld' te hebben. Vermaak me er prima mee, voeg steeds weer wat nieuwe dingen toe.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    True, maar ik heb niet steeds zin in datzelfde gebash. En zeker niet van iemand die mij helemaal niet kent.

On topic maar weer: Ik wou nog even weten of iemand al die Legendary Edition heeft gehaald. Qua prijs vind ik hem veel te duur en je krijgt er niets extra's bij, naast de standaard DLC geloof ik.

14. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Echte fans kopen de DLC via marketplace...wel met een DotW maar toch :+

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    DotW?

Weer een afkorting die ik niet weet. :'-(

16. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Deal of The Week

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Was hem even kwijt. Die Oblivion DLC is dat ook heel vaak geweest en nu grotendeels permanent afgeprijsd. Skyrim wordt dat ook permanent binnenkort, denk ik, hoop ik. :+

18. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Toch blijf ik het wel knap vinden dat je met een paar mods het hele spel al zoveel mooier kan maken dan de console versie. Je kan zoveel sfeer creëren met bijvoorbeeld een licht mod _O_
    Deze is ook echt geniaal: Lanterns of Skyrim. Zo heb je door de hele wereld die dingen staan en hangen.

Zo was ik dus net op weg naar Whiterun, en je zag op de heenweg allemaal lampen branden (en dan ook nog die mooie muziek erbij). Je kreeg echt het gevoel dat je weer thuis kwam. Niet dat koude maar gewoon dat warme wat je tegemoet komt. Zeg het nogmaals, maar sommige mods kunnen echt zoveel sfeer toevoegen _O_ _O_ _O_

Heb nu ook een Music Overhaul geïnstalleerd, zodat je andere fantasy muziek naast de vanilla muziek hebt. Je krijgt ineens het idee dat je weer even een ander spel aan het spelen bent.

Ik probeer altijd zo min mogelijk mods te installeren, maar het worden er gewoon weer veel|:- . Er zijn ook gewoon zoveel goede mods te vinden voor Skyrim :x

19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Als je niet helemaal bekend bent met ES en/of RPG, wat zijn dan tips om hier aan te beginnen? Op een gegeven moment loop ik gewoon vast, omdat ik steeds te sterke tegenstanders tegen kom. Wat is goed om te beginnen? Ik vind het wel heerlijk om door de wereld heen te crossen.

20. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Man, man, man wat heeft dit spel een hoop bugs zeg niet normaal. Ik ben nu al een aantal keer door de spel wereld gevallen en ergens onderin verdwenen 8) daarnaast allemaal missies die ik niet kan doen omdat in sommige gevallen personages niet verschijnen ook niet na het checken op Youtube. Die map is ook echt een pain in the ass zo onoverzichtelijk... nee mooi gemaakt deze game maar zoveel fouten.

Deel Deze Pagina