1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Elder Scrolls V: Skyrim [Remastered]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 11 jan 2013.

1. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Helaas is Skyrim MERP (Middle-Earth Roleplaying Project) pas gecanceld. Dat was een behoorlijk ambitieus en grootschalig total conversion project.

Mods met bekende wapens uit Lord of the Rings zijn er wel te vinden. Ook zijn er wat armor mods, maar niet echt iets overweldigends als dat MERP project.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Erg jammer, dan ga ik tct nog wel een keer verder zoeken naar vette LOTR wapens. Op moment alles weer op orde met mijn Skyrim op de PC, maar speel verder nog niet.

Alleen vind ik het jammer met die extra graphic en HD mods van Vault Boy dat ik nog geen verschil zie. Het kan aan mij liggen, misschien doe ik iets fout.

En ik had 2 blood en gore mods, maar als er nog meer goede zijn. Ook dat kan ik later nog wel eens opzoeken, want die zijn denk ik redelijk makkelijk te vinden. :9

3. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Blijft raar hoor dat je geen verschil ziet. Je ziet zeker wel meteen verschil als je wat grafische mods heb geïnstalleerd.

Heb je toevallig ook SKSE geïnstalleerd?

4. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Voor de PC gamers.

Op 10 september brengt Bethesda The Elder Scrolls Anthology uit voor de PC.

In deze verzameling vind je elke Elder Scrolls-game plus de verschillende uitbreidingen. De collectie kost 59,99 euro en is echt exclusief voor PC, aangezien de eerdere Elder Scrolls-games nooit voor de consoles zijn verschenen. Je vindt de volgende games en uitbreidingen in het pakket:

The Elder Scrolls Arena

The Elder Scrolls II: Daggerfall

The Elder Scrolls III: Morrowind

– Tribunal

– Bloodmoon

The Elder Scrolls IV: Oblivion

– Knights of the Nine

– Shivering Isles

The Elder Scrolls V: Skyrim

– Dawnguard

– Hearthfire

– Dragonborn

Leuk feitje tot slot: voor de eerste twee Elder Scrolls-games levert Bethesda een DOS-emulator mee.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    SKSE? :confused:

6. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Niet dus:+

http://skse.silverlock.org/

Dat moet je ook hebben als je bepaalde mods wil hebben. Bijna elke mod vereist SKSE.

Grafische mods volgens mij niet, maar ik zou het wel installen hoor. Het is super makkelijk om te doen.

Dan kan je ook deze mod gebruiken: http://skyrim.nexusmods.com/mods/3863/?

Dan heb je niet die lelijke grote console interface. Er zijn echt zoveel mods die SKSE vereisen. Dus ik zou het echt even gaan doen hoor.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bedankt. Ik start nu de game op via dat SKSE en hij doet dat wel lekker vlot. Iets vlotter dan gewoon via Steam lijkt het, al gebruikt die Steam er nog wel voor. Ook die mod van je geinstalleerd en ziet er goed uit. Nu hopen dat het met meerdere mods een beetje verschil maakt.

8. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    damn, ziet er wel zwaar episch uit en ook nog redelijk cheap

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Tof product. Maar ik zou liever een morrowind remake spelen op de 360 ofzo. Geen zin in PC gamen. :+

10. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Zou alleen al 60 euro neertellen voor die kaarten _O_.

11. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Zulke spellen speel ik juist op de PC. Lekker modden etc.

Andere games speel ik ook gewoon op een console.

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    Sexy pakketje, hoor.

13. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Daar komt elke Elder Scrolls fan op klaar.

14. Seh

Seh Guest

Wat blijft het toch een bazenspel. _O_

Ik besloot een of andere Nord in Falkreath te vermoorden, stealthy. Elke keer als ik langs hem liep ging het over dat er geen 'outsiders' in Skyrim hoorde en de zinnetjes irriteerde mij. :+ Dus ik op hem afsluipen en hem vermoorden.

Krijg ik een paar minuten later een brief van een bezorger. Hij was van een of andere Tekla, die ook in Falreath woont. Er stond in dat ze wist dat ik hem had vermoord, maar dat het geen probleem was want niemand zou hem missen. :lol:

Details als dit vind ik echt tof in een game.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Worden de 3 DLC's ook op discs verkocht of moet het digitaal worden aangeschaft?

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    PC versie aan het schikken weer, moest windows opnieuw installeren. Nu herkent de launcher van de game alleen niet de mods die ik in Nexus Mod Manager heb staan. Wie kan me vertellen of ik iets over het hoofd heb gezien???

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Je hebt de launcher helemaal niet nodig als je de mod manager gebruikt, that's the gist of it.

Edit: Damn, die collectie is bruut op de vorige pagina! _O_ Aangezien ik nu alles schaamteloos gepirateerd op m'n PC heb staan (ik heb de 360 versies! :+) is het wel een idee om ze aan te schaffen. :cool:

Laatst bewerkt: 22 okt 2013
  18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.101
  19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Is toch nog meer dan 35 euro als ik me niet vergis, niet echt een koopje imo.

@ Bassie: Ik wil gewoon weten hoe dit zit en werkt, want voorlopig ga ik er toch niet mee aan de slag. Ik wil dat het werkt als ik wel van plan ben ermee aan de slag te gaan. Dus als je mijn vorige post kunt beantwoorden, dan hoor ik het graag. Iemand anders is natuurlijk ook welkom.

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik snap je probleem niet. Je hebt de mod manager, wat moet je dan nog in de launcher? Die is door de mod manager totaal overbodig. Zolang de mod manager alles maar registeert.

Deel Deze Pagina