Yellow, staan er geen mods meer geactiveerd (linkse tabblad) of zijn ze allemaal weg bij het overzicht aan mods die je hebt geinstalleerd/nog niet hebt geinstalleerd? (rechtse tabblad). Als het eerste het geval is is het een kwestie van opnieuw installeren en weer aanvinken. Als het 2e het geval is kan je proberen om de mods handmatig weer toe te voegen (neem aan dat de .zip/.rar./.7zip bestanden nog wel ergens zullen staan) en daarna te installeren. Handmatig toevoegen gaat op dezelfde manier zoals je SKSE hebt toegevoegd, want dat moest volgens mij ook handmatig.
Ok, maar waar op de computer zouden die mods dan geinstalleerd moeten zijn? De enige reden dat ik over die launcher begon was omdat die ze laad en dat zie je als je hem opstart. Ze staan nog wel gewoon in de lijst van de Mod Manager. Misschien een keer in game gaan om te kijken? Ik meende de vorige keer dat ik ze laadde wel te merken dat hij ze via Steam of de game zelf ook nog wel laadde.
Merk alweer dat ik een beetje klaar ben met Skyrim. Weet niet wat het is bij mij met Skyrim. Bij de Fallout games kan ik echt blijven spelen, maar met Skyrim ben ik eigenlijk alleen maar met modden bezig. Het spelen zelf komt er eigenlijk niet echt van, omdat het mij ook niet heel lang kan vasthouden. Daardoor heb ik nog steeds niet die 2 DLC's gespeeld Aan de ene kant pak het spel me wel, maar aan de andere kant heb ik weer totaal niks met die fantasywereld.
Ah, weer een post van Fallout in een TES topic van je. Ik moet nog eens verder op de PC, heb in de steamsale alle DLC + Skyrim gekocht. Maar ben nog niet verder gekomen dan wat main guilds en een begin met de Dawnguard questline.
Nu de DLC's voor Skyrim al een tijdje uit zijn: zijn ze de moeite waard om te kopen? Had me vooraf voorgenomen om elke DLC van Skyrim te kopen, maar geen één sprak me genoeg aan om er de volle prijs voor te betalen. Ik zie een Legendary Edition voor €36 maar neem aan dat de losse DLC bij elkaar goedkoper zijn.
Nee, eerder duurder, want bij die Legendary krijg je de volle game uiteraard ook nog. DLC is wat betreft Dawngaurd en Dragonborn zeker de moeite waard, maar Heartfire dan weer niet, tenzij je veel mats hebt en van huizen bouwen houd.
Ik heb precies hetzelfde. Modden, modden, modden, amper spelen. En ik moet ook nog de 2 dlcs spelen. Ik had een tijd geleden wel echt brute screenshots gemaakt zie ik nu. Binnenkort zal ik ze ff uploaden.
Dan ben ik toch niet de enige. Het is gewoon jammer, maar het gebeurt gewoon automatisch bij mij. Ik blijf maar mods erbij doen (omdat ik weer toffe zie) of weer eraf halen, maar het spelen zelf komt er echt haast niet van. Ik heb hem wel 2x uitgespeeld, maar de dlc's moet ik toch echt een keer gaan doen. Anders is het zonde van mijn geld. Naja zonde. Ik heb nog een backlog waar ik ook niet meer aan toe kom
Ik moet nog 1 trophee voor platina op ps3 daarom blijf ik spelen op vorige poppetje was die quest gebugged
Ja ok, maar die game heb ik al dus dat heeft (naast de extra's die je ook bij die Legendary edition krijgt, terwijl ik eigenlijk alleen de DLC wil) niet zo veel zin. Ik zal wel eens kijken naar Dawnguard en Dragonborn, thnx.
Ik was ergens in de 50 toen ik mijn save weggooide en de game inleverde bij de GameMania geloof ik. Ik heb er echter wel 300 uur inzitten, volgens het spel dan. Op PC nauwelijks uren, maar wel level 81.