Gvd, ik zie nu dat ik al geen 15 daedric artifacts meer kan verzamelen. Ik heb er nu 12: Azura's star Dawnbreaker Ebony Blade Ebony Mail Mace of Molag Bal Masque of Clavicus Vile Mehrunes' Razor Oghma Infinium Sanguine Rose Savior's Hide Volendrung Wabbajack En deze moet ik nog: Ring of Namira Skull of Corruption Spellbreaker Alleen die skull of corruption heb ik al eens in een quest kapot gemaakt. Wel tamelijk klote moet ik zeggen. Nu wordt het echt fucking veel werk om die achievement te halen. Dat hebben ze wel lekker gemaakt zeg, sjezus.
Je kunt ook Volundrung nog halen. Er zijn 16 Daedric Artifacts, waarvan 3 missable. 2 van die 3 missable artifacts heb je al, dus je kunt de chievo al niet meer missen.
Ik mis trouwens echt een groot onderdeel in Skyrim. Ik heb nu een uur of 130 gespeeld. Ik ben Dragonborn, leider van de College of Winterhold, de Companions, de Dark Brotherhood, de Thieves Guild, ik ben oorlogsheld en blink uit in zowat alle belangrijke vecht skills. Hieruit kun je wel concluderen dat ik niet te verslaan ben en eigenlijk de machtigste man uit Skyrim, misschien wel Tamriel ben. Eigenlijk zou je nu gewoon een leger moeten kunnen opbouwen en Emperor moeten worden. Of minimaal High King. Gelukkig wordt dit in The Elder Scrolls Online beter uitgewerkt, daar kan een speler weldegelijk Emperor van Tamriel worden.
Er is een mod, waar je een kasteel krijgt en waarbij een soort van management gameplay wordt toegevoegd aan het spel.
Dat mis ik ook wel een beetje idd. Na honderden quests gedaan te hebben zou je ook wel denken dat men me onderhand wel zou kennen. Maar nee hoor, loop in full deadric gear een of ander gehucht in en men behandeld je net alsof je een of andere zwerver bent Al kom je op een draak aanvliegen geven ze nog 0 fucks. Volk in Skyrim is niet snel onder de indruk
Komt omdat ze de dialog voor daedric armor vergeten zijn en er worden geen zinnen weg gehaald zodra je van rang wisselt. Guards spreken mij aan als de harbinger om vervolgens daarna te praten over hoe ik die nieuwe ben die de 'mead' haalt. Stomste is dat ze dit makkelijk kunnen maken, zelfs in een update. Het is letterlijk voor elke guild een script toevoegen, maar nee.
Eensch. Dat mis ik ook erg. Het is vooral suf dat de makers wel geprobeerd hebben dialogen aan het spel toe te voegen die afhankelijk zijn van je wat bereikt hebt, maar dat is niet helemaal gelukt.
Vind het maar een klein minpuntje hoor, vermaak me verder uitstekend met Dragonborn. Vind de herkenbaarheid van de dingen die terug komen uit Morrowind eccht geweldig en het nieuwe eiland en de nieuwe quests/monsters echt tof Maar voor de volgende mogen ze idd wel iets meer letten op dat soort zaken dat bijvoorbeeld 2 loslopende bandits niet gaan rennen voor hun leven als ze me aan zien komen slaat natuurlijk eigenlijk nergens op
Ik werd trouwens gisteren echt ziek ge fus ro dah't door een Draugr Deathlord. Ik sneakde naar hem toe om hem aan m'n mes te rijgen en op het laatste moment draait ie zich om en shout ie en ik vlieg door de grot heen, tegen de muur aan, op de grond in een hoopje. Daarna op een hele rare manier opstaan.
In Oblivion moet je ook nog een bankje betalen. Ben ook wel benieuwd of er nog een nieuwe expansion komt, liefst weer zoiets als Dragonborn met een giga dungeon quest lijn en veel rare loot.
Ik ben er net pas achter gekomen, waarom het de Skyforge heet. Dit is me tot nu toe nog nooit opgevallen:
Die gigantische vogel had je nog nooit gezien? Ik vind de lucht (bij Solitude) ook altijd cool: Eigenlijk is Skyrim maar een spacend spel, qua omgevingen: