1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Elder Scrolls V: Skyrim [Remastered]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 11 jan 2013.

  1. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Toch ook maar overstag gegaan en Skyrim gekocht.
    Ook al zijn de geüpdatete graphics nog steeds matig en het houterige gevechts systeem niet meer van deze tijd blijft het een vermakelijke game :)
     
    Servantes vindt dit leuk.
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Woop woop, inmiddels lvl 19. Niet zoveel kunnen spelen deze week. Had in Whiterun een huis gekregen plus 'huisvrouw', die is inmiddels ook dood gegaan in een tempel. :+

    Nu maar de Nord: Belrand voor 500 gold toegevoegd aan mijn avonturen.
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Fuck companions. Lekker overal doorheen sneaken met m'n bow.

    Companions zijn alleen maar goed om van geschikte hoogtes te fusrodahen.
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Fuck Skyrim even. Ik zit in Solstheim en moet praten met één of andere tovenaar. Zowel zijn leerling als hijzelf zijn zwaar vijandig tegen me zodra ik aankom. Ik krijg de tovenaar zonder al teveel moeite neer, maar hij heeft weer een volle health bar en valt me direct weer aan.

    Zowel hij als zijn leerling doen enorme schade waardoor ik al tal van keren dood ben gegaan. Hij zou niet eens vijandig moeten zijn, dus schijt aan dit echt. :mad:
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Iemand hier een echte oplossing voor? Ik zit al te denken aan het laden van een oudere save en Solstheim te verlaten om op een veel hoger level terug te komen, in de hoop dat die me dan niet weer bombardeert met vlamballen.

    Ik werd gisteravond voor het eerst in een paar maanden weer eens echt gestoord van een game momentje. Ik hoop dus dat er een redelijke oplossing is, of op zijn minst een uitleg waarom die tovenaar en zijn leerling gelijk al direct vijandig tegen me beginnen.
     
  6. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Houd jezelf even met iets anders bezig en zoek hem na 24 uur weer op. Dat schijnt voor velen geholpen te hebben.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Een bugje dus. Nou, eerst maar eens ontsnappen dan daar en een heel eind uit de buurt komen. :+

    Bedankt! :thumbs:
     
  8. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    En check voor de zekerheid ook even of je een bounty hebt. Als dat niet het geval is en hij valt je na 24 uur nog aan kan je charm spells proberen. En als dat niet werkt: Google away zou ik zeggen ;)
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nou, in Solstheim heb ik volgens mij geen bounty, maar in Skyrim zelf volgens mij wel. Boetes gelden per stad volgens mij, dus ik denk dat ik wel goed zit. Ik ga het zo even proberen met een oudere save, die heb ik volgens mij nog wel. En gelijk even kijken naar die bounty zoals je zegt.

    Hopelijk kan ik dan na 24 uur wachten rustig op hem af lopen en zijn leerling. Fingers crossed. :+
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Excuus aan mods voor nog een dubbelpost, maar wil Azumi nog even melden dat het opgelost is. Ik kon niet in de statistieken zien dat ik een bounty had, vreemd, maar ik bleek er een te hebben van ruim 3000 septims in Solstheim zelf. Die niet betaald, maar gewoon de gevangenis in gegaan.

    Wachten had dus geen zin, maar met die vereffende schuld is het nu opgelost. Gewoon of boete betalen, of de gevangenis is als die tovenaar je aanvalt. Wel eerst terug naar Raven Rock om je te laten aanhouden. :)
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Ruim 3000 Septims boete! Wat heb je gedaan? Vreemdgegaan met de dochter van de sheriff???
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2016
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee, maar paar keer een motherfucker geraakt omdat het hele vechtsysteem in deze game voor geen meter deugt. Het werkte toch soepeler in Oblivion, ook al was het daar ook onhandig.

    Ja, dan loopt de boete snel op, maar ik moet ook toegeven dat ik de Foresworn in Markath heb geholpen en toen aardig wat guards heb neergemaaid. Maar dat is juist het gekke, want je word in deze game geloof ik per stad beboet en niet over de hele wereld zoals in Oblivion, uit mijn hoofd. Ik ben na de foresworn quest line niet meer in Markath geweest en kom er alleen voor de trainingslessen van de smid daar.

    Overigens het grootste pluspunt in deze game: Vendor bugs en glitches zijn verbeterd en ze nemen al sneller in de game meer dingen aan. Een ander groot pluspunt is dat je in deze game ongeveer 30-50% sneller geld verdiend. Ik heb nu ruim 10K in mijn inventory.

    Als Nord kan je dan ook meer dragen en ik neem niets onder de 50 gold mee, nu zelfs niets meer onder de 100 als ik geen ruimte meer heb. Overigens vervang ik iets van 150 waarde voor 250 waarde als ik daarmee mijn inventory kan managen en mijn omzet kan verhogen tijdens het questen en looten. Een gouden regel die ik standaard hanteer in games als deze als de inventory beperkt is.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Yellow als hij een dorpje binnenloopt

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Tyrant, Reckuuza en Dyonko vinden dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Erfenis van Oblivion als ik alle niet quest NPC's in The Imperial City weer eens om wilde leggen. :+
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415


     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2016
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Iemand tldr
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Heb de game weer opgepakt, tijdje niet gespeeld door drukte. Inmiddels lvl 28 maar heb nou nog steeds geen keuze gemaakt of ik heavy of light armor draag. Heb nu een combinatie van, door de enchantments die erop zitten. Heb nu bijvoorbeeld ook wolf armor en die silver hand armor wat er super sick uit ziet. Speel een beetje combinatie stealth & erop raggen wanneer het moet. Vind alleen die hide en elven armor niet mooi, en de heavy armors wel. :+

    Dus ja, nog zoekende. Dual daggers met stealth en crit is tof, maar heavy armor ziet er ook gaaf uit met een zwaard en healing spell.

    Ik heb ook een eigen huis gemaakt, Lake Manorview of zoiets. Kun je daar meer dan één mannequins maken?
     
  18. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik had mijn compagnon die ik elk keer mee heb op pad om loot mee te zeulen ergens laten wachten, alleen ik weet niet meer waar.

    Enig idee hoe ik diegene toch weer terug kan krijgen? Ze zit nl vol waardevolle loot =(
     
  19. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Iemand?
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hoogstwaarschijnlijk op de plek waar je hem hebt kunnen recruiten, of in één van je huizen, wat ook afhankelijk van je companion Whiterun zou kunnen zijn. Met Fallout 3 had je dit met de companion Fawkes altijd, die vond je dan weer terug bij dat museum, en kon je weer mee op pad als je je weer een tijd goed gedragen had. Hoop dat dit helpt.
     
    donfatos vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina