1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Elder Scrolls V: Skyrim [Remastered]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 11 jan 2013.

  1. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik had het in het begin ook.. en ja het is een enorm kut gevoel.. maar nu geen last meer van. Heel soms nog. Vooral bij rijden in een auto. Rijden zelf niet maar als je stil staat en je geeft gas en denk vooruit te gaan maar hij staat in zijn achteruit. Dan is mijn brain even de kluts kwijt. Maar dat is echt een seconde of twee en dan is het weer normaal.
    Vaak geprobeerd maar daar willen mijn hersens niet aan toegeven. Ik blijf dat een rot gevoel vinden..
    verder is het alleen maar genieten..
     
    inoway vindt dit leuk.
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Inderdaad... er wordt te vaak gekeken alsof VR al doorontwikkeld is.. leg je de matige gfx wn wat andere cons naast je neer dan is het toch geweldig. Mja vele denken er anders over..
     
  4. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Je begrijpt hopelijk toch wel dat reviews zoals deze ervoor zorgen dat jij over 5 jaar een beter product hebt, he? Mensen die continu - ook al is iets bijzonder matig - alles geweldig vinden, daar heeft niemand iets aan.
     
    Jimmy J. en WorkingTitle vinden dit leuk.
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    VR is en blijft geweldig punt. Dat er wel het ea aan verbeterd kan worden snapt iedereen. Vergeet ook niet dat zonder deze 1st buy gamers er over 5 jaar helemaal geen VR meer is..
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Wat ik in ieder geval knap vind is het feit dat de volledige spelwereld van Skyrim in VR wordt weergegeven. Het is dus niet zomaar een "slice" gameplay, maar de hele taart. Best indrukwekkend.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Zeker een toffe review en maakt mij toch weer aan het twijfelen.. lol..
     
    inoway vindt dit leuk.
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    In de Amerikaanse PS Store momenteel 20 dollar.
     
  9. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Heb toen aardig wat uurtjes in de 360 versie gestopt en kon de remasterd niet laten liggen voor 12.90

    Verstuurd met Tapatalk
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Even off topic (maar ook een Bethesda game): zijn er hier gamers die Fallout 3: New Vegas gespeeld hebben? Zie hem liggen op Steam voor 2,5 euro (10 euro voor de ultimate collection). Hoor eigenlijk alleen maar goede dingen over deze titel, maar jammer genoeg ben ik er nooit aan toe gekomen om hem te spelen. Zou het nu nog speelbaar zijn, evt. met diverse mods installed?
     
  11. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Persoonlijk vind ik het de leukste fallout uit de reeks. Inmiddels zijn de graphics wel wat gedateerd maar ik heb m laatst nog met veel plezier uitgespeeld. (4de keer ofzo:))

    Questlines hebben meer diepgang imo. Zelfs de sidequests vind ik erg leuk in NV.
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Vet hoor. Skyrim heb ik mij ontzettend mee vermaakt in de 500+ uren die ik het gespeeld heb. VR moet volgens mij ook een erg toffe ervaring zijn.
     
    inoway vindt dit leuk.
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja dat is extra spannend omdat je echt het gevoel hebt daar te lopen. Dat kun je echt niet vergelijken met het er tegen aankijken.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Lydia gewoon offeren voor een Deadra quest, daar heb je companions voor. De mijne ook lange tijd thuis gelaten en uiteindelijk geofferd, want mijn adoptiedochters opvoeden doet ze toch niet. Ze laat verdomme de kinderen steeds de huishouding doen, vuil kreng.
     
    inoway en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
     
    inoway vindt dit leuk.
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Skyrim Special Edition dit weekend gratis speelbaar op Xbox en PC. Spel kan worden gekocht met een korting van 50 %
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421



    Blijft een prachtige game om te modden en de resultaten zijn er ook naar.
     
    Yellow 13 en Daz vinden dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Erg mooi. Bijna geneigd om de PC versie aan te schaffen. Ik wil op de consoles nog wel een aantal DLC achievements halen voor ik daar aan MODS begin, maar ik vind het MODS systeem op consoles ook niet echt lekker werken nog. Zou mooi zijn als deze er ook tussen staan. Bijzonder mooi zelfs voor zo'n oude game. Van mij mogen ze Mass Effect zo ook wel doen. :)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Mijn volgende Bethesda game wordt Fallout 4 en dan helemaal gemod. This is going to be good. ;)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina