[Multi] The Elder Scrolls V: Skyrim [Remastered]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 11 jan 2013.

1. MechromancerNLD

MechromancerNLD <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    True True... Laat ze maar de tijd nemen. Zoals de trailer van Cyberpunk 2077 aangeeft... its done when its done.:thumbs:

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Die game moet ik ook echt spelen. Wist niet dat die ook van Bethesda was. :eek:

In ieder geval op mijn 2e account Oblivion weer opgestart. Nu even zien hoever ik kom tot de 1250 in de komende weken. :+

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Is die ook niet, maar van Project Red als ik mij niet vergis ...

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ook niet uitgegeven toevallig?

Hopelijk word het met die trailer niet zo verhaal als destijds met Dead Island. Hele hoge verwachtingen, maar toch ook veel teleurstellingen.

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben een tijdje terug overnieuw begonnen als pure Mage. Ik ben nu level 15 en doe vooral aan Destruction, Restoration, Conjuration en Enchanting. Ik speel nu Dragonborn en merk toch dat battles behoorlijk pittig zijn omdat ik ook echt vaak heel snel door mijn Magicka heen ben. Hoe kan ik de magicka regeneration een beetje sneller laten gaan, nog goede tips?

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Minder magie gebruiken.

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Als ik het me goed herinner is er genoeg kleding te vinden die magicka regeneration versnelt.

"Een echte magiër heeft geen pantser nodig."
    Bassie - 23/4/2013

8. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Masque of Clavicus Vile, Morokei, Archmage's Robes etc zijn allemaal items die Regenerate Magicka hebben. Er is ook de The Apprentice Stone, geeft je 100% magicka regeneration, maar dan wel 100% weakness to magic. Anders misschien wat potions.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind die robes ook echt wel cool en misschien blijf ik dat ook wel dragen. Eigenlijk moet ik gewoon even die Mage guild questline finishen voor de Arch mage robes. Maar ja...zit nu flink in Dragonborn.

Zitten goede ideeën tussen. Thanks :)

10. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Moet je anders mijn gear hebben?

- Armor: Health regenerates 2.052.907.008% faster. Stamina regenerates 2.052.907.008% faster.
    - Boots: Pickpocket succes is 1.626.188.288% better. Wearer is muffled and moves silently.
    - Gauntlets: Carrying capacity increased by 1.831.478.784 points. Increases your Magicka by 189.153.280 points.
    - Helmet: Magicka regenerates 189.153.280% faster. Lockpicking is 1.626.188.288% easier.
    - Necklace: Increases your stamina by 189.153.280 points. Can swim underwater without drowning.
    - Ring: Increases Magic Resistance by 1.313.860.480%. Increases Disease Resistance by 189.153.280%.
    :+

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Juist.....holy shit :D

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Zet dan gewoon het niveau op Easy 8)

Ben ook weer verder gegaan, nu voor het eerst in Blackreach. Heel tof!

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dat is inderdaad een erg toffe grot. Alleen jammer van al die Falmer. :+

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Skyrim twee keer doorgespeeld, nog nooit in Blackreach geweest. Ik doe toch echt wat fout.

Binnenkort in de meivakantie deze lekker modden. :cool: En dan eindelijk de DLC spelen.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Heb je daar ook niet die enorme open ruimte met al die paddo's? Of is dat die grot die mij een beetje aan Moria uit Lord of the Rings doet denken? Ik weet zeker dat ik er al geweest ben, maar kan het me niet echt goed herinneren.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Die paddocave.

Hoe werken die hotkeys ook alweer? Dat je links en rechts voor 2 favoriete wapens instelt.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    (Y) drukken om als favoriet te markeren als ik me niet vergis.

En die Paddocave is echt: _O_

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Blijft toch echt een magnifieke game he. Heb echt ziekelijke uren in die game zitten en dat alles in één playthrough, waar ik alle story, side en guild quests heb gecleared. Laatst begonnen met Dragonborn en het voelt gewoon echt anders aan ook, Bethesda's DLC's zijn dus gewoon echt het geld waard. Maar daar was ik eigenlijk al met Oblivion's Shivering Isles en de vier Fallout 3 DLC's achter. Gewoon puik om na al die tijd nieuwe shit te krijgen en weer volop op avontuur te kunnen gaan.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik weet hoe je iets aan je favorites toevoegt, wil juist weten hoe je hem onder je hotkey gooit.

20. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    echt waar, dat vind ik zo geniaal aan ES.
    Ik heb ook een 200tal uren in Skyrim erop zitten en ben pas begonnen met Dragonborn 8)
    en ook allemaal met 1 playtrough.
    Daarom vind ik het juist zo moeilijk om bepaalde beslissingen te maken, omdat je je echt inleeft in het spel.
    Heb geen zin om een nieuwe playthrough te beginnen want dat neemt teveel tijd in beslag

Deel Deze Pagina