1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls V: Skyrim

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 30 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Vind het wel vet man, het is dat ik de livestream niet volgde, want als ik dat wel had gedaan dan was ik echt gek geworden voor mijn laptop op het moment dat ze Tod howard aankondigden, want je weet gewoon hoe laat het dan is.

2. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    De muziek _O_ ook in de trailer. Wil gelijk Oblivion weer spelen

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Misschien als ik de complete show had gezien had ik het wel tof gevonden. Als ik oordeel door alleen het filmpje te kijken vind ik het maar een rare manier om een game aan te kondigen. Alleen de trailer was voor mij meer dan genoeg.

Nu word het toch maar eens tijd om met ingame beelden te komen. Het duurt me allemaal te lang. :9

Zal het zoiets zijn?

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Ziet er niet echt Skyrimig uit :p.

Dit ziet er veel te zuidelijk uit.

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Klopt ja, doelde meer op de grafische kracht. Maar Skyrim lijkt me dan erg saai met alleen maar sneeuw. Hopelijk gaan ze dan iets doen met seizoenen. Dat je zowel sneeuw als groen krijgt. :cool:

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Ja dat hoop ik sowieso.. Beetje Tundra achtig.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Je zou eens wow moeten spelen. Daar hebben we een gebied dat Borean Tundra heet, maar iedereen noemt het boring tundra. Persoonlijk een van mijn favo gebieden, dus hoop er wel op in deze game. Goed dat je het ff noemde.

@ BigKabuto: Tijd om een afkickkliniek de komende 4,5 jaar te reserveren. 8)

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hmm... Een beetje zo'n grimmige donkere stijl voel ik eigenlijk wel.

Misschien moet jij maar eens naar de kliniek met je WoW Fetish ;)

Laatst bewerkt: 14 dec 2010
  9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Hahahahaha...echt he :)

Gewoon fucking Mass Effect 3 en Elder Scrolls V tegelijk....dat is echt insanity!!!

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ja, maar laat dat laatste aub maar achterwege in achievements voor beide games. ;)

@ AVHAHA: Precies zoals een stukje van Borean Tundra in World of Warcraft.

11. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Skyrim is not an MMO

Like everyone who viewed the trailer for Bethesda’s Skyrim we were left with a huge assortment of questions and mine happened to be focused around multiplayer.

Luckily I contacted some people in charge of their PR and they had this to say to my question regarding if this would be the MMO that has been in development since around 2006:

“It is not an MMO. We have an MMO studio, ZeniMax Online, but they have not announced what they are working on. Just rumors and speculation.
    You’ll have to wait for any other details on Skyrim. Game Informer has the cover story next month. Stay tuned.”

I had to ask because I remember a $300 million dollar investment that was made for an MMO for the NEXT next-gen Xbox 360 that was rumored to be an Oblivion MMO adaptation and since there has been almost no news on it.

Now knowing that this is not going to be that game although it would have had 5 years in development speculation can focus in a little more. I personally hope for a 2-4 player co-op story seeing as the world of Elder Scrolls is massive and unlike RPG’s like Mass Effect/Dragon Age Bethesda offers a huge free world that can easily allow a group of friends to join together and move through a story together. Mostly because I think it would be fun to have a warrior,mage, and archer group doing quests,missions, and exploring.

Hopefully another one of my hopes won’t be crushed.

12. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Volgens mij typ/spreek en adem jij WoW, 99% van je berichten bevatten het. :lol:

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Wacht effe....insanity bedoel je? Je hebt het over die moeilijkheidsgraad? :)

Hoe dan ook, de volgende Gameinformer bevat dus info? Awwwww hellll yeahh! Vast ook al wel screenies.

Laatst bewerkt: 14 dec 2010
  14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ach ja. :+ WoWen is ook een vak dat je moet leren volgens bepaalden op mijn server. :+

@ BigKabuto: Inderdaad! :thumbs:

15. Mongoose Marvin

Mongoose Marvin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk is WoW een vak! Je verdient er toch ook geld mee?

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Nee, maar gezien het aantal uren dat je er in steekt. :+

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Lekker leventje hoor. In de bijstand zitten en geld bijbeunen via WoW. Zo jammer dat ik WoW geen reet aan vind anders wist ik het wel. :+

*is een beetje bang dat ie Yellow op verkeerde ideeën brengt

Laatst bewerkt: 15 dec 2010
  18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Als het niet tegen de regels van Blizzard was wist ik het ook wel hoor. ;)

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik wil geen wannabe mod spelen, maar... doe het lekker toch! :eek: Dat gezeik van jullie over WoW boeit me echt niet...

Ik kan niet wachten op dat magazine met de eerste screens, dat die scans er snel mogen zijn! :D Ik weet nog wel dat de reveal trailer van Oblivion echt ge-ni-aal was, ben benieuwd naar de eerste in-game video van Skyrim.

EDIT: Deze trailer bedoel ik dus:

[yt]vXWYWfFqlSw&feature=related[/yt]

20. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Wannabe mod =(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina