1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls V: Skyrim

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 30 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Omdat ik op de pc gamen niet fijn vind , xbox is om te gamen en pc voor andere dingen.

2. Forty

Forty Guest

lol.
    Dat is eigenlijk ook m'n reactie als mensen zegen dat mijn pc poep is.
    :9

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Xbox controller erin en het is precies hetzelfde. ;)

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja maar op de pc zit ik tegelijk ook op msn en ander gekut. Dat gaat een beetje lastig als je helemaal in een game zit. Dan maar liever multitasken dmv een xbox en pc.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    en ik heb geen 42 inch monitor en versterker aan mn pc :mad:

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik wel. En mijn computer is op zich ook wel goed genoeg. Alleen gamen blijft toch gewoon voor op de Xbox. :+

7. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor, nu ben ik weer druk met Morrowind...

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Achter je PC zit je achter een bureau en bureaus zijn bedoeld voor werk. :+

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zeg jij. :D

10. Mongoose Marvin

Mongoose Marvin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Morrowind vond ik veel enger dan oblivion, omdat je tijdens het verkennen gewoon vanuit het niets door een supersterk monster kon worden besprongen.
    Of misschien ging ik gewoon elke keer dood omdat ik niet doorhad dat Blade Skill wel handig is als je wil zwaardvechten...

Maar het waren vooral de kleine dingetjes is Morrowind die me nog lang zijn bijgebleven, en die ik in Oblivion wel een beetje miste, want juist de kleine dingetjes kunnen een game interessant maken, vooral een rpg.
    Zo had je in Morrowind meer magische effecten, en kon je ze ook extremer maken, bijvoorbeeld Icarus' Flight.
    En dan had je bijvoorbeeld ook maffe magische items zoals 'Boots of Blinding Speed'. Met deze boots kon je supersnel rennen, maar ze maken je wel blind. Maar met een slimmigheidje kon je de verblinding voorkomen:
    Door een resist magicka spell op jezelf te casten voordat je de boots aantrekt, kan je het verblindingseffect weerstaan.

11. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Morrowind was ook heerlijk medogenloos. Zo eindigde mijn eerste character waar ik vrij ver mee gevorderd was als volgt. Thieves Guild en House Hlaalu helemaal uitgespeeld, prachtige uitrusting bij elkaar.

Had ik mezelf in een gebouw van House Redoran fiks in de problemen gewerkt, zat in een hoek waar ik niet meer uit kwam omdat al die guards me dan om de oren vlogen. Uiteindelijk red ik het om door een deur te rennen voordat ze me doodmaken en deze met een cast op slot te doen. Ik snel saven (allang blij dat ik na een half uur prutsen erdoor ben gekomen). Blijkt dat gedeelte dood te lopen! Ik heb geen unlock spell voor dat level en mijn laatste 3 lockpicks heb ik op de deur gebroken. Geen mogelijkheid om weg te kunnen, dag character. Ik heb hem nog wel overigens.

Laatst bewerkt: 17 dec 2010
  12. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    prachtig, daarom was Morrowind imo zo kicke :cool:

13. Mongoose Marvin

Mongoose Marvin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en iemands broek jatten en dan met divine intervention ontsnappen.

Eigenlijk moet je gewoon een teleport spell of intervention scroll altijd bij je hebben voor het geval dat je het verpest.

Laatst bewerkt: 17 dec 2010
  14. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, net als goede unlock spreuk of goede lading lockpicks. Maarja, dit was mijn eerste character he. Dan doe je nog wel meer fout, leer je van. Voor deze arme Nord was het helaas te laat.

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Hmmm. Zat zonet even te denken aan het idee dat we tussen kerst en oud en nieuw best nog wel een leuk nieuwtje over de game konden krijgen. Hoe denken jullie erover??? Zou wel een lekkerbekje zijn zo voor het nieuwe jaar. ;)

16. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    8)

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik zeg Januari :+

Niet veel mensen zitten tijdens Kerst en Nieuwjaar op the webs te checken naar Skyrim nieuws.

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Dan zal het maar net komen natuurlijk. :+

19. Forty

Forty Guest

Jawel...

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798