1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls V: Skyrim

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 30 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    :lol:

2. Mongoose Marvin

Mongoose Marvin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We already know that Elder Scrolls V: Skyrim will be running on an engine that was based in part on technology we've seen in both Oblivion and Fallout 3 – but it's not the Gamebryo engine. Comments from Executive Producer, Todd Howard, lead us to believe the bulk of the engine is completely new – but based around ideas generated through Gamebryo. We're talking, effectively, a new house built on the raw foundations of the old one.

Bron: ign.com

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    IGN voorspelt dat ES5 weer terug gaat naar een classic level systeem:

Ik hoop dat ze gelijk gaan krijgen!

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Damn, ik zou zelf ook wel een game site kunnen beginnen met m'n vage voorspellingen. Easy money!

Stap 1: Zoek een game waar weinig over bekend is
    Stap 2: Ga slap ouwehoeren
    Stap 3: Zet het online
    Stap 4: ?
    Stap 5: Profiteer!

Laatst bewerkt: 23 dec 2010
  5. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    I dare you.. :9

Edit:

Problem ign?

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Als IGN gelijk krijgt stuur ik een bot x 10K richting hun server. :+

Wat een zeikerds over dat levelsysteem. Ik vind het al net zo erg als mensen die zeiken over de Mako in Mass Effect. :mad:

En ja, dit commentaar kan je vaker van mij verwachten als het hier om gaat. :p

7. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0

8. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee man, moeten terug naar het morrowind levelsysteem. Dat was teminste leuk :+

Hoop dat er vooral weer een soort houses zijn waar je bij kan. Dat je ook je eigen stongholdje krijgt ofzoiets. Bij de guild (in zowel morrowind als oblivion) werd je altijd master-nogiets en dat was het dan. Niet echt het gevoel dat het iets uitmaakte. Dat je meer het gevoel krijgt dat je ook allermachtig wordt (vandaar dat ze ook terug moeten naar het oude levelsysteem)

En ik wil levitation terug. Dat is echt een must.

Heb er iig zin in :) Kan ik weer mijn sociaal leven weggooien 8)

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik vind het best dat er een klassieklevelsysteem komt, op deze voorwaarden:

very easy
    easy
    medium
    hard
    very hard
    Willem style optie? :+

Net zoiets als in Fallout, maar wel juist geschaald naar de mate en kunnen van de speler. Moet dus ook goed naar gekeken worden, want in de Fallout games vond ik de graad soms echt belachelijk veel uit elkaar liggen. Ook bij bepaalde vijanden. Very Easy moet dus ook erg makkelijk zijn, bij alle vijandelijke NPC's en hetzelfde geld voor very hard. Als dat niet het geval is, heb je ook niets aan een klassiek levelsysteem. ;)

10. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0

Het idee is juist dat je bepaalde gebieden gewoon domweg nog niet in kan als je een te laag level hebt. Dan komt het gevoel van verkennen meer naar boven. Om elke hoek, achter elke deur kan je dood liggen.

Al mag er natuurlijk wel een goed niveau-systeem in. Maar zelfs op very easy moet het toch kunnen dat je sommige beesten in het begin gewoon nog niet aan kan?

Wat ik ook wel weer leuk zou vinden, al was het ook rete irritant is het 'waar moet ik heen' gevoel van morrowind. Geen kompas die je altijd de goede richting in wijst. In morrowind als je naar een onbekende plaats moest kreeg je geschreven instructies (ga oost uit dorp x... tot de brug, vol dan de rivier totdat je bij een meer bent. Ga west op de y-splitsing) enzovoort. Al heb ik dat systeem ook veel vervloekt omdat sommige grotten gewoon niet te vinden waren. :+ Misschien toch maar een kompas???

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat was wel echt fantastisch inderdaad, daardoor leerde je de wereld echt goed kennen

12. Forty

Forty Guest

Je kreeg er meer het Role playing gevoel van.
    Maar ze moeten gwn Morrowind doen en dan met het gevechtsysteem van oblivion en betere graphics, dan koop ik 'm wel.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Hoe leuk dat ook zou zijn, dit wint het niet van de commercie. En de commercie gaat liever de Oblivion kant op dan de Morrowind kant.

14. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat jouw woorden kloppen als een bus Tyrant, want ik zou ze liever kunnen weerleggen :mad:

15. Mongoose Marvin

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht iets compleet nieuws van Bethesda. Iets innovatiefs.
    En ik weet zeker dat ze naar de kritiek luisteren.
    En in fallout hebben we al een heel ander levelsysteem gezien dan in oblivion.
    Ga er maar niet vanuit dat ze weer hetzelfde gaan doen als in oblivion.
    Ik verwacht gewoon iets heel nieuws.
    Een nieuwe Elder Scrolls game is altijd iets unieks.
    Ik vind het mooi hoe verschillende spelreeksen de lat voor rpg's steeds hoger leggen, en dingen uitvinden waar andere ontwikkelaars weer van kunnen leren.
    Ik verwacht van Bethesda toch wel dat ze goed hebben gekeken naar bijvoorbeeld Mass Effect, en met een dialogensysteem komen die minstens gelijkwaardig is aan dat.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Persoonlijk kan ik dit natuurlijk alleen maar toejuichen, maar Mongoose Marvin zijn laatste post klopt ook wel een beetje.

17. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Dit bericht las ik net op Gamer.nl

Dat ze maar snel iets van de ingame wereld laten zien :9

18. Mongoose Marvin

Leuk Bevonden:
    0
    Nords zijn een soort van vikingen, ik mag hopen dat jullie dat al doorhadden.
    Ik ben gek op viking gedoe, dus ik hoop dat ze er wat van bakken.
    De lore van die elfen is wel grappig, elfen komen veel voor in de geschriften van vikingen. Draken ook. En ook de namen van de nords zijn geïnspireerd door viking namen. Typisch viking dat een naam begint met een 'y' als klinker.

19. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    'De goreografie van Tamriel'
    -O_

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Meh. Mooie beboste vlaktes / heuvels > donkere kerkers / grotten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina