1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls V: Skyrim

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 30 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    juist!

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Nou, een paar flink vlakke landschappen of lappen grond mag best wel. Het is zo onhandig vechten in de bergen. ;)

3. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Inderdaad! vooral die duinen rond Anvil <3
    + de animations in de bergen sloegen echt alles in IV =(

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik zie nu echt Fallout New Vegas voor me, met van die Gecko's die de hele tijd op een berg rennen en er maar niet opkomen. :+

5. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Vikingen stonden bekend om het regelmatig bevaren van de zee, overzeese plundertochten en om hen ontdekkingsreizen via het water. Waar jij het over hebt zijn gewoon Noormannen of andere Scandinavische volkeren. Vikingr betekent dan ook ongeveer; 'Vechter op zee'.

Omdat het daar zo koud is geven ze een soortgelijk cultuurtje aan die Nords, het zijn dus niet echt de Vikingen die jij bedoelt.

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Haha, dat laatste inderdaad. _O_ Dat ging nergens over.

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zelf kon ik er wel om lachen. Meest vervelende was altijd in dungeons vechten en geblocked worden door je eigen creature die je hebt gesummoned. Wil je vluchten, staat er zo'n big ass reptiel in de weg. 8)

Gelukkig is de game wel 100x beter dan Two Worlds 2 waar je summons geen moer uitvreten.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik niet, want in Vegas was het gewoon kut en irritant. Fallout 3 deed dat veel beter en had ook veel meer vlakke of vlakkere stukken. Bovendien is in Theorie het landshap in Fallout 3 groter. Als we Skyrim ermee gaan vergelijken heb ik het liefst iets in de richting van Fallout 3.

Qua tegenstand zoek ik meer iets in de richting van Fallout 3 ook. In New Vegas vond ik het totaal uit balans.

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    als een deathclaw bij jou al niet in 2 slagen dood gaat vind jij het spel al niet in balans..

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Tuurlijk niet. Als de ene vijand binnen 1 slag dood is en de ander moet je magazijn na magazijn op leegschieten, dan klopt er iets niet.

Ik doel ook meer op de moeilijkheidsgraden als je me nog volgt. Easy is easy, Hard is hard. Als het easy is, moet ook alles easy zijn, net als hard altijd hard moet zijn en ook niet een makkie af en toe.

Dat is balans in een klassiek levelsysteem met easy, medium hard. Bovendien is het voor de ontwikkelaars een stuk makkelijker ontwikkelen als je het op deze manier doet. Ga je verschillende vijanden verschillende sterktes geven, op alle graden, dan raak je snel de draad kwijt. Het was vooral te merken in Vegas.

Dus: Easy geheel easy en hard geheel hard. Voor de ontwikkelaars scheelt dat tijd in ontwikkeling en voor de balans is het ook beter. Of je moet maanden langer bezig willen zijn met het controleren en beta testen van dingen.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat is juist een goede balans , tuurlijk gaat een rat in 1 schot dood , maar een groot beest met dik pantser kost veel meer moeite om dood te krijgen.

12. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    Vind zoals het in New Vegas geregeld is goed, gewoon niet fucken met Deathclaws als je level 10 bent.

Ben nu level 17 geloof ik en het kost nog veel moeite. Uitdagend!

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Tuurlijk moeten sommige vijanden een uitdaging zijn. Wat is anders de lol dan?

Yellow zegt wel vaker rare dingen. :+

En schijt aan verschillende gamemodes. Gewoon alles op very hard. Als het te zwaar wordt ga je andere quests doen, je character boosten, betere gear en potions kopen zoals in een normale RPG. En niet zoals in Oblivion, waar het spel moeilijker wordt wanneer je een paar lvl's omhoog gaat. Dat slaat gewoon nergens op.

14. Mongoose Marvin

Mongoose Marvin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga jij mij vertellen wat een viking is? Ik ben er één geweest in een vorig leven, dus ik weet wel wat een viking is.

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wist niet dat Techno Viking al dood was?

16. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Easy betekend dat het makkelijker als normaal is hard is moeilijker als normaal. Dat is naar mijn mening hoe het systeem werkt. Natuurlijk moet een spel een stijgende lijn bevatten en steeds moeilijker wordt hoe verder je komt. Er zit altijd een leercurfe in, anders is er niets aan.

Daarom kan alles ook niet "even" simpel zijn in het spel.

Als je een shooter speelt is een later level ook altijd moeilijker als een eerdere. Probleem van RPG's is dat het niet uit traditionele levels bestaat, maar uit 1 wereld. Als jij op stukken in die wereld komt waar je later pas hoort te komen (denk latere level shooter) dan ben je daar nog niet klaar voor en overleef je het dus niet.

Maar uiteindelijk zit er door de leercurfe altijd moeilijkheid verschil in een spel. 1 omdat je beter wordt en meer skills krijgt en 2 omdat je betere gear krijgt. In RPG word de leercurfe meestal vertaalt naar sterkere tegenstanders. Als jij de eindbaas van een shooter an aankan met je pistool die je in je eerste level gebruikt is het niet leuk. Je moet wat skills opbouwen, sterke wapens vinden en uiteindelijk kan je hem verslaan.

Laatst bewerkt: 26 dec 2010
  17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Kappen met die offtopic bullshit!

Boxart is net bekend gemaakt jongens. \o/

18. Mongoose Marvin

Mongoose Marvin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was een echte viking|:-

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Maar jij staat niet op de cover van TES:V!

20. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    En ik was je moeder en vertel jouw dat je je huiswerk moet gaan maken. En of je voortaan je eigen makeup spiegel en creditcard wilt gebruiken.

Laatst bewerkt: 26 dec 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina