1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls V: Skyrim

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 30 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Geen problemen mee. Een game als Dragon Age is ook heel wat anders dan Oblivion.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Maar als het zonder kan, of als ze de Hud in de game weten te verwerken zoals in Dead Space dan graag.
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Een HUD is chill. Best fijn om te zien hoeveel magica, health of fatique je nog over hebt. Ik snap niet hoe je zoveel informatie zonder HUD duidelijk kan maken. Tenzij de HUD pas wordt weergeven wanneer het relevant is. Dus wanneer je rustig door de steden aan het dwalen bent heb je er geen last van.
     
  4. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik vind een HUD juist altijd fijn bij RPG's. Ik snap niet echt waarom je die weg zou willen halen.:confused:
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Dit dus, tijdens combat of wanneer je wilt een button inklikken en je HUD komt te voor schijn. Als je rustig wat doet of het niet wilt -> klik en weg.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.049
    Leuk Bevonden:
    9.607
    Gewoon zoals bij AC, zelf bepalen welke HUD elementen je wel wilt en welke niet.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En dan daarbovenop nog de optie of je fade-in, fade-out wilt :) Dat zou ideaal zijn
     
  8. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Woei! net een gameinformer gekocht voor 1 dollar!(+9 dollar verzendkosten) Gotta love ebay! \o/
     
  9. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Woohoo! Morrowind is aan het installeren! Iemand nog tips voor mijn character?
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.049
    Leuk Bevonden:
    9.607
    Gast, ik vroeg laatst nog of iemand de mijne wilde lenen 8)
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Fuck HUDs dus, beter gewoon twee 2 pixel dikke rode and blauwe balkjes ergens in een hoek en verder niks :b:

    Maar ik lees net dat je niet meer zo snel naar achter kunt rennen, dan gaan ze de boog dmg wel verhogen toch zeker of iig een soort van snare/slow geven?
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.049
    Leuk Bevonden:
    9.607
    Jup, pijl krijgt hogere damage dan in Oblivion.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Alleen schiet je ook trager, heb ik gelezen.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.049
    Leuk Bevonden:
    9.607
    Ja, maar als je toch one-hit-kills heb, maakt het niet uit of je je boog wat langer moet spannen.

    Stealth is altijd al erg ondergewaardeerd geweest in TES. Vooral in Morrowind was het echt te erg.
     
  15. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Kan iemand mij vertellen wat ze bedoelen in de PU met het minimaal houden van de pop up?
    En wat houdt anti aliasing eigenlijk in?
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Anti aliasing zijn kartels in een game. Popups zijn dingen die langzaam laden en opeens te voor schijn komen (gebouwen of mensen die opeen tevoorschijn komen ergens terwijl die allang aanwezig moeten zijn bijvoorbeeld)
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.049
    Leuk Bevonden:
    9.607
    Pop-up= wanneer een object (bv een boom) laat in beeld springt. Dit was bv bij Oblivion en GTA4 het geval. Door pop-up te verminderen zie je al van verre afstand.

    Anti-aliasing = minder kartelvorming. (en niet kartels zoals Fiasco beweerd :p)
     
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Klopt wel een beetje. Met een stealth char durf ik nooit de difficulty hoog te zetten zoals bij een warrior/mage.

    Klimmen zou ook wel cool zijn als dat weer terug komt. Maakt een kasteel binnensluipen via een raampje ook mogelijk. Altijd zo lame om het via de voordeur te doen.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.049
    Leuk Bevonden:
    9.607
    Is al gehint dat dit er naar alle waarschijnlijkheid niet inzit.
    Verwacht dus ook geen levitation.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina