The Elder Scrolls V: Skyrim

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 30 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    IK vind Fable imho typisch een game voor jou. Ubersimpel, lekker roleplayen, overpowerde gear. En nergens echt een uitdaging te vinden. :)
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.208
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Ik vind Fable III een beetje saai omdat er weinig mogelijkheden zijn. Voor de rest inderdaad wel een game voor mij. Ik wil niet veel zeggen hoor, maar zoals jij het ziet ziet de casual gamer het ook. Laat dat nu net de massa zijn en ontwikkelaars daar tonnen in investeren. Vroeger had je immers games die een heel stuk pittiger waren over het algemeen. Althans, vergeleken met de games van nu. ;)
     
  3. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Vroegah was het ook enkel de moeilijkheidsgraad die de game boeiend maakte, nu leunt het steeds meer op de ervaring zelf. Die ook gewoon veel aantrekkelijker voor de meeste mensen, zeker nu de gemiddelde gamer leeftijd hoger is en dus veel minder tijd en zin hebben om uren lang op hetzelfde stuk kapot te lopen.

    Toch denk ik niet dat ze Skyrim echt makkelijker gaan maken, enkel wat eenvoudiger qua interface&quests misschien.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.208
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Interface denk ik niet, quests hoop ik niet. Het eerste omdat ik er al screenshots van heb gezien, net als vele anderen. Quests bestaat het gevaar dat je dan wat diepgang mist, mocht je het eenvoudiger maken. Sommige quests in Oblivion waren ook niet altijd eenvoudig. De eerste keer dat je die verstopte schilder moet vinden bijvoorbeeld. Hoop dus op een soortgelijk iets in Skyrim, als het op de quests aankomt. ;)
     
  5. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    volgensmij was de interface juist iets wat ze wilden verbeteren, maar dat weet ik niet zeker.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.208
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Jawel, maar die vond ik anders prima in Oblivion. Helemaal geen problemen mee gehad en mensen hier weten wel hoe ik soms kan klagen. ;):+
     
  7. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    nee idd, ik vond m ook prima:thumbs:
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Die van Morrowind vond ik nog het beste. Lekker simpel!
     
  9. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verheug me zo erg op mijn verjaardag, want dan komt Skyrim uit haha:D
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  11. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb hem bekeken, ziet er veelbelovend uit, maar wat ik erg jammer vindt is het nieuwe landschap, meer de Nords en Dwergen, en minder de mooie, liefelijke en frisse wereld van deel 4 en ook minder de mooie gebouwen en architectuur, minder de Elfen, dat vind ik wel erg jammer, want dat vind ik juist het leukst/mooist.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Ik denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn hoor, ik verwacht echt nog wel prachtige omgevingen. Zelf ben ik er wel blij om, we moeten iets nieuws hebben nu, iets anders.
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik zie graag grote Dwarven buildings en grotten, en dan zo als het echt moet en niet zoals in DA:eek:!
     
  14. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
  15. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat vind ik wel meevallen hoor, je merkt dat ze het zelf ook leuk vinden en al veel gespeeld hebben in het genre, en wat maakt het uit dat ze al wat ouder zijn? Wil je dan van die pubers die alleen lopen te bakkeleien wanneer hij uitkomt en bij welke winkel hij verkocht wordt :emo:

    Nee, serieus, het kan altijd beter, maar ik ken wel slechtere gamerubrieken.
     
  16. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Hmm vind Steven altijd wel een goede (p)reviewer. Zowel qua schrijven als qua camerawerk. Rustig, duidelijk, prettige stem en hij houdt ook precies van dezelfde games als ik :p
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Haha dat valt me ook weleens op :lol:

    Maar ik kan ze het niet kwalijk nemen. Ik spreek zelfs vrienden die gaan flauw idee hebben waar de gamekings het over hebben. :emo:

    Ze doen hard hun best om vermakelijk te zijn voor een breed publiek. Ik vind dat ze het ook best goed doen.
     
  18. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Wat is het trouwens met al die ´uitbreidingsset´ van al die RPG games. Allemaal draken 8)
     
  19. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet meer de klassieke puntenverdeling aan het begin van de game :mad:
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.208
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Zoals Moria in Lord of the Rings? :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina