1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls V: Skyrim

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 30 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    al iets bekends over de release datum? toch maar is de oblivion goty edition halen, of gewoon weer de veel betere Morrowind spelen :+
     
  2. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is nog niet eens officieel aangekondigd. :+ En je moet sowieso ff de GOTY halen! :D
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En de kleinere DLC natuurlijk, maar die Horse Armor Pack kun je in principe wel overslaan.

    Mehrunes Razor natuurlijk: Klote quest, maar on eindig veel loot. Of heb ik nu weer teveel gezegd over die DLC? :+
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Echte fans hebben zelfs die Horse Armor Pack!

    :emo:
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik heb hem ook wel hoor, maar vind het gewoon een schandvlek op de rest. :+

    Kostte destijds ook gewoon 250 punten, voor wat eigenlijks? 8)
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Nee, momenteel is het nog allemaal speculatie. Niemand weet waar het zich uiteindelijk gaat afspelen. Waarschijnlijk is dit een stomme marketing truc zodat we allemaal gehyped raken door onze eigen speculatie.

    TES IV bevat veel aanwijzingen richting Summerset Isle. Veel gespreken gaan over een machtige tovenaar en dat de situatie onstabiel is op het eiland.

    Morrowind bevatte ook veel verwijzingen naar Oblivion als ik het me goed herinner.
     
  7. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0

    *Pakt een bijl*
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Afgezien van die twee DLC's vind ik dat er niks te klagen valt op DLCs van Bethesda. Voor Fallout 3 ook, stuk voor stuk zwaar vette quests die je erbij kreeg. Waarom hoor ik van fans dat Morrowind zoveel beter is? Ik heb deze op de PC een tijdje gespeeld maar kon er gewoon echt niet inkomen. Combat systeem viel mij vooral erg tegen.
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Morrowind was avontuur, vrijheid en overleven. Bij Oblivion had je niet het gevoel alsof je in een boze kwaadaardige wereld zat. Omdat alle vijanden zich aanpassen aan je lvl knal je er zo doorheen. Juist het moeilijk inkomen zorgde ervoor dat Morrowind een heerlijke ervaring was.

    In Morrowind was er ook veel meer te ontdekken. Omdat je geen fasttravel had ging je altijd eerst van te voren je reis plannen door voldoende goederen en potions in te slaan. Door dit soort kleine dingen ga je echt het idee krijgen dat je in een andere wereld zit. Tijdens je reizen kwam je ook van alles tegen. In Morrowind had ik het gevoel alsof ik in die wereld zat. Oblivion voelt veel nepper aan.

    Oblivion is een mainstream variant van Morrowind in een modern jasje.

    Mensen die al eerder een TES game hebben gespeeld gebruiken geen paarden. Speedpotions FTW!
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2010
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Inderdaad, samen met de DLC van Grand Theft Auto echt de beste DLC waar je je geld aan kan uitgeven.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Dan begrijp ik de kritiek wel, ik wist niet dat Morrowind zoveel te bieden had. Het is jammer dat ze een game dan dusdanig erg gaan veranderen zeg, maar ja....dit is met genoeg games helaas gebeurd. In Oblivion heb ik vaak genoeg gehad dat ik een grot inging en vijanden tegen kwam die ik echter niet aankon. Zoals die ghosts enzo, dus echt heel makkelijk vond ik de game niet.

    Ze hebben al die dingen er zeker uitgehaald om het makkelijker voor nieuwe spelers te maken? Anders haakten die misschien af en werd het uiteindelijk niet genoeg verkocht? Jammer zulke dingen.
     
  12. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Morrowind _O_ weet nog dat we met een aardige club hier naar een "dragon in the sky" hebben gezocht, zoals beschreven was in een boek.

    Eerst golden saints soul capturen.
    Soul gebruiken voor constant effect levitate.
    Andere voor constant + speed etc.
    En dan de lucht verkennen om uitleindelijk niets te vinden..

    Op zoek zijn naar een compleet deadric armor set... Om er vervolgens achter te komen dat dat er niet was...

    Alle shops af struinen voor water breathing potions om die ene grot in te gaan...

    Soms mis ik Morrowind wel een beetje ^^.


    En daarom hoop ik dat tes5 ook meer wordt zoals Morrowind als oblivion. Daar heb ik nooit het zelfde gevoel gehad. En ik heb hem nooit uitgespeeld omdat hij me niet langer bleef boeien.
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Het leukste was nog altijd de intelligence alchemy glitch waarmee je de ziekste potions kon maken. Ik had er ook eentje gemaakt waarbij ik binnen een paar tellen over het hele eiland was gevlogen. _O_
     
  14. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Daar vond je er toch ook 3 van net buiten dat eerste dorpje? Bij die vent die uit de hemel kwam vallen. Die journal was gaaf. Hij had een slowfall potion moeten hebben :cool:.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Naja het enige wat mij stoorde aan Oblivion was inderdaad dat je overal heen kon.. Bij Diablo moest je bv gewoon trainen trainen trainen voordat je uberhaupt er over na kon denken om een bepaald gebied te betreden.
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat vond ik juist wel relax, dan kon je gewoon overal heen en alles doen hoe je het zelf wilt. En dan kun je ook nog bepaalde quests bewaren voor later als je er geen zin in hebt en gewoon lekkah je eigen kant op.

    Als ik -NU!- dat gebied wil exploren en daar wat quests wil doen kun je dat gewoon doen zonder bullshit dat je niet hoog genoeg level bent.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, Levetation Potion. :+ Die vent had je ook echt nodig als je snel rijk wilde worden. 8) En vervolgens met de Barter glitch alles voor tering veel geld verkopen. Veel lol mee gehad.
     
  18. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Talking mudcrab voor geld ^^.


    Misschien toch een kans geven ooit. Oblivion.
     
  19. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is ook precies hoe ik Morrowind beleefd hebt, wat een prachtgame is dat :cool: Was nog zo gehyped toen ik de GOTY versie kocht en naar de twee nieuwe 'werelden' kon :+
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Vraagje, is Morrowind nog steeds goed te spelen als je het nog nooit hebt gespeeld of is het nu wel erg gedateerd?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina