1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elders Scroll V: Skyrim [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    Snelle vraag kan het antwoord niet op terugvinden : Als je de stormcloaks (of imperials) joined word je dan aangevallen in de niet stormcloak steden en andersom?

    En dan vroeg ik me ook af of het joinen van 1 van de twee kanten invloed heeft op quests van personen die je normaal gesproken krijgt in de steden die je gaat overnemen en ook bijv. het kunnen kopen van huizen enz..
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    @Remcom, misschien handig de naam van de quest voor de spoiler te zetten, nu durft niemand denk ik te kijken 8)

    Is het mogelijk muren te breken waar wat scheuren inzitten (zoals bij Zelda op de gameboy vroegah)
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    het werd daar als house decoration neergezet. Clean up nogwat, dus kijk even bij degene waar je het huis gekocht heb.

    edit:

    nee
    niet voor quests, wel voor het huis in windhelm.
    maar je kan nadat je het 1 joint, ook de ander nog joinen ;)

    volgens mij niet
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2011
  4. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef het op, ik kom de dark brotherhood gewoon niet in :mad:
     
  5. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Jarleif kerel zegt
    dat ik alles al heb...

    Tering beter brengt Bethesda even een patch uit voor die kisten, jekan nu echt niks vinden :mad: wordt dat morgen gefixt in die patch?
     
  6. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Nog een paar screenshots:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    E: Welk hulpje is beter, Lydia of Erandur?
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2011
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Een vraag over een missie met een hond..
    Als 2de missie met de hond moet je naar een bergtop om een axe te vinden, deze locatie is in de buurt van een enorme grot en een muur waar je tegen een soort vliegende heks moet vechten (ik speel niet nu dus de omschrijving is wat vaag:+) Maar ik vraag me af wat je bij die plek moet doen aangezien er geen vijanden zijn op 2 wolven na, en er in de schatkist alleen geld en een baksteen ligt. Weet iemand wat ik hier moet doen?
     
  8. Merliin

    Merliin Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    39
    Is geloof ik een Deadric quest, tenminste dat is de enige die ik heb gedaan waar ik een hond moest volgen. Gewoon de hond blijven volgen en je komt uit waar je moet zijn.
     
  9. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Zat net in die cave, wist niet dat dat vossen zoveel van slangen hielden...

    Ook wel grappig aan het einde van de cave, denk je hem gecleared te hebben, wil ik eigenlijk vooruit maar kijk ik nog ff achter boven me en blijkt daar dus een shout te zitten! Wie weet hoeveel shouts ik al gemist heb op deze manier..
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Jeej, eindelijk door hoe je een beetje vlot kunt levelen m.b.t. smithen :+
     
  11. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Iron Daggers ftw ;>
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Pff dat level system kan echt kut zijn...
    Heb net de quest gedaan over de moorden in Markarth, maar ik was zwaar underleveled.
    Kon echt met geen mogelijkheid de missie afmaken op Expert.
    Aangezien ik ook niet meer terugkon moest ik maar het niveau omlaag gooien :mad:.
     
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Super chill dat die vos (volgens mij is het wel een hond btw) :+ Er bij die dungeon bij is, er liggen heel veel potions en door de hond heb je ze niet echt nodig, alleen het einde is lastig.
    Toen ik buiten was savede ik en toen ik hem weer opstarten viel die shoutmuur me gelukkig wel op.
     
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Hmm was jij er voor een quest? Ik was er gewoon uit nieuwsgierigheid naarbinnen gegaan, en was dus alleen. Ik doelde meer op dat volgens het raadseltje vossen van slangen hielden.

    Het einde viel gelukkig wel mee, ik spawnde een frost elemental, en zodra die dood was een shout waardoor ie ff wankelde, en in die tijd weer een frost elemental spawnen enz. Buiten had ik het geluk dat die mage afstand hield waardoor ik m met een bow af kon schieten.
     
  15. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik ben bezig met de quest voor de Shrine of Azura.

    Wat is nu het verschil of ik het
    Amulet afgeef aan die kerel in Winterhold of aan de shrine zelf.
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2011
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hoe ziet het er onderwater bij jullie uit, want wat is normaal en wat niet:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Bij mij is het echt 99 van de 100 keer zoals bij screen twee. Echt een of twee keer meegemaakt hoe het eruit ziet als bij screen een. Bij die van de eerste zie je alles onderwater en is overduidelijk beter. Maar omdat Oblivion onderwater ook lelijk was en het er eigenlijk altijd zo uit ziet vraag ik me af of dat niet normaal is. Heb liever hoe het eruit ziet op screen een. :'-(
     
  17. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb een vraag, als je die perk neemt dat je 500 gold kan investeren, verkopen de merchants waar je dan geïnvesteerd hebt betere stuff??
     
  18. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    same here, ene keer zie je bijna niks (dat hoort waarschijnlijk zo) en andere keer is het zicht hetzelfde als je boven het water ben. moeten ze echt wat aan doen in de toekomst.
     
  19. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Jup, dit was ook al zo bij Oblivion en Morrowind.

    Ik zit nu trouwens in lvl 60, na 70 uur spelen. En ik heb net de achievement voor 100.000 gold binnengehaald. Nu vooral bezig met quests en zo.
     
  20. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Bugs bij dungeons die ik al eerder gecleared heb en nu een quest arrow boven een dood mannetje ligt bijvoorbeeld...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina