1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elders Scroll V: Skyrim [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Momenteel ook een ijspegel die niet weg wil door me hoofd. Best irritant in 3th person.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Damn, wat is die Ebony Mail die je van Boethiah's quest krijgt fucking dope. Verschilt maar 8 punten met Daedra armor dus valt wel mee. Maar heeft een toffe enchantment, ga hem lekker gebruiken denk ik. Tot nu toe de beste item die je maar kan krijgen imo, vind alles eigenlijk maar rotzooi wat je krijgt.

     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Ja daar moest ik echt vol aan de bak. Ik sneakte tot vlak bij ze en gebruikte toen een scroll waar ik een 75 pt fire attack deed aan m'n complete omgeving. Geniaal momentje was dat :p
     
  4. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitgelekte toekomstige dlc??8)

    http://www.gamez.nl/rpg/3821-the-el...ill-onderdeel-van-toekomstige-skyrim-dlc.html

    Naar het schijnt zitten de gebieden van Morrowind en Cyrodill in het spel maar zijn ze (voorlopig) niet toegankelijk...

    Dat zou helemaal te vet zijn, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze zulke grote gebieden beschikbaar zouden stellen...
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2011
  5. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Dus, update waarin we gewoon goede textures krijgen wanneer je hem installed komt morgen? Nice!
     
  6. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh morgen al, relaxed, eindelijk van die lelijke sneeuwlanden af! Want ongeïnstalleerd spelen is ook niks met die stofzuiger van een xbox:+
     
  7. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt die update ook op de xbox?
     
  8. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kwam die juist op de Xbox360. Die texture is vooral verrot op de Xbox360, volgens mij had de pc er zelfs geen last van?
     
  9. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Lelijke sneeuwlanden? Ik heb weleens dat een ondergesneeuwd houten plank of iets (een trap) er wel erg vaag uitziet. Bedoel je dat?
     
  10. Seh

    Seh Guest

    Net de quest Ill met by moonlight gedaan.
    Heb die weerwolf laten leven, hij zou in de grot waar ik de hunters heb vermoord blijven. Maar nu zit hij weer in zijn celletje. 8)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 nov 2011
  11. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn geruchten dat morrowind/cyrodill bij een toekomstige dlc in het spel wordt gevoegd, voor meer informatie kijk post 404 op vorige pagina.
     
  12. Seh

    Seh Guest

    Ik had de guards for the lulz vermoord bij de cel van hem, nu loopt hij gewoon rustig in de barracks rond. _O_ Wat een baas.
     
  13. Seh

    Seh Guest

    _O_

    Als dit echt gebeurt betaal ik gerust 50 eurootjes voor de DLC.
     
  14. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me onmogelijk.
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Klopt. Daarom doen ze het ook. Klootzakken. :+


    Zal me niet verbazen dat ze de lat kwa DLC content hoger gaan leggen. Wij willen het kopen en hun kunnen het verkopen. Zie niet wat er mis zou kunnen gaan.
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2011
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Met zulke uitgebreide DLC zou ik het echt wel neerleggen. Je betaald dan alsnog minder dan dat je doet voor een normaal spel terwijl je hier veel meer uren voor terug krijgt.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk niet dat het zal gebeuren. Na het einde van Morrowind ziet dat land er heel anders uit, en uit de lore van Skyrim blijkt, dat Cyrodill ook veel veranderd is. Maar wie weet!
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ze hebben al wel aangegeven meer de FAllout kant op de te willen gaan met de DLC.

    Dus meer 'Point lookout' achtige uitbreidingen dan kleine frutsels als de Horse armor van Oblivion

    Vind ik een prima idee, Knights of the Nine en vooral Shivering Isles vond ik ook geweldige uitbreidingen voor Oblivion. Kostte dan wel een paar tientjes maar je had er weer tientallen uren speelplezier van
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Die falmer zijn voor mij super easy. Maar ja, heb ook totaal geen moeite meer met Master dwarven centurions ...

    Ik heb op Level 6 al zo'n Dwarven ruin gecleared :eek:
     
  20. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Sneeuw op inderdaad planken is gewoon 1 wit vlak, en op de bergen soms ook. Zit geen detail in en ziet er gewoon nog erger uit dan Oblivion (niks tegen Oblivion, maar in vergelijking ziet dat er gewoon niet meer uit;))

    Error: Post 404 not found:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina