1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elders Scroll V: Skyrim [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind eigenlijk de quests ook wel erg leuk. Tuurlijk moet je steeds iets gaan halen, maar dat is bij vrijwel elke game met missies. Volgens mij valt het alleen meer op in een freeroam game, want in elke lineaire game zijn de opdrachten hetzelfde: Haal de quest/missie op in de basis. Ga naar punt B, haal dit en dat op/Versla die en die (Keer terug naar de basis en begin een nieuwe missie). Verzin maar eens wat anders, ik kan niet zo snel iets bedenken. Wat de quests leuk maakt zijn de omgevingen waar je komt, en ik vind het heerlijk om een Dwemer ruin in te moeten om daar iets te halen, of een grot met vampiers of w/e. Verder is het verhaal in TES games achter de quests vaak veel beter dan de gemiddelde game. Je kunt je heerlijk inleven, waardoor voor mij de quests meer worden dan alleen maar 'ga naar punt b, haal dit/versla dat, collect reward'. Alleen bij de bards college had ik dit gevoel even, ik had wel gehoopt dat daar wat meer gedaan was met de muziek, alleen voor de eerste quest moet je een gedicht op halen uit een grot, verder heb ik m nog niet gespeeld.
     
  2. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Betreft Dragon Priests Masks:

    Als je ze alle 8 hebt gevonden en dan de Wooden Mask opdoet, wordt je getransporteerd naar een geheime locatie, daar krijg je een speciale 9de mask. Dat is die gouden in het midden achterin met de 2 slagtanden.

    [​IMG]
     
  3. I ColoSsuZz I

    I ColoSsuZz I Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    VET, heb er 3 :)
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    3 verkocht. :cool:

    Levert een leuk centje op en in RPG's moet ik gewoon veel gold hebben. :+
     
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja maar dat moet je niet doen door toffe collectors items te verkopen. :{ Dat zijn artifacts, fool!
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ben zelf momenteel een mage assasin aan het maken. Hij is volbloed mage destructor en conjurer maar kan ook sneaken en stealth killrn met dagger

    Skills waar ik perks in stop.

    Illusion: tot en met adept (Invisibility) en quit casting
    Destruction: Veel en dan vooral dual casting en stagger. Die kamehameha dubbel cast is echt relaxt ivm stagger.
    Conjuration: op naar perk twee dremora lords!
    Alteration: De extra spell defense en magika absorption perk maar ook de armors. ( Niet mage armor want wil wel light mask dragen met 100 regeneratio)
    Restoration: niet zo hoog. Wel snellere magicka regenerwtion perks.
    Enchanting: De armor enchanting bonussen maar ook de 100 perk.
    light armor. Eerste vijf want draag toch mask, handschoene en schoenen die ligth zijn.
    Sneak: eerste vijf en de rechter drie zodat ik 15 maal sneak dagger damage heb.
    one handed: Eerste vijf voor nog meer damage tijdens sneak.

    Hij speelt echt heerlijk. Geen companion want irriteer me alleen maar eraan dat als je een warrior meeneemt ze tegen mages altijd achter je lopen dus toch nooit goed tanken en snel dood zijn. En melee vijanden komen toch nooit in de buurt.

    Daarnaast zijn companions echt a relaxt als sneakt.
     
  7. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben vandaag opnieuw begonnen! Ga me vanaf nu even alleen maar op sidequests focussen en vond mijn char niet meer lief.

    Heb een khajit aangemaakt. Wil vooral voor sneak gaan, die vanuit het donker met een boog sneak attacks kan halen maar ook wel met een dagger dit kan. Een beetje een all around sneaker dus. Verder lijkt me het ook heel tof om vijanden gek te maken met magic als ze op me afkomen, dus calm en frenzy, dat soort spul. Dan met dualwield/one handed op ze in te beuken.

    Iemand dus tips voor een goede build voor mij? Hoop dat het zo een beetje duidelijk is. Ben gek op sneaken, dus wil graag dat als basis!
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Mhm, ik ga een eerdere save game laden en vanaf daar weer verder. Vond het toch wel jammer dat ik van 25 -> 68 vrijwel 'geboost' had met Smithing en dat ik vast zat bij een gebugde quest dat ik het anders wil aanpakken. Gewoon opnieuw de locaties ontdekken waar ik in mijn 'huidige' save al ben geweest en alles wat ik tegen kom aan ores en hides smithen en verkopen ipv allerlei dingen over te kopen van blacksmith en daar weer daggers van te maken. Dat was gewoon niet tof. :+ Dan maar gewoon diverse dingen maken en die weer door verkopen of gebruiken.

    Nadeel is wel dat ik wat levels inlever en bezochte plaatsen en misc quests maar dat haal ik wel in. (Van level 25 -> 17).

    Oh, en post 12.000. :cool:
     
  9. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Kort maar krachtig; Moet ik een huis kopen, wil ik bijvoorbeeld gebruik maken van mijn opslag (storerage) ? Thanks,

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Hetzelfde als ik dus. Ik heb alleen 20 levels ingeleverd. Kutbugs ook. Liep constant vast in o.a. grotten, maar ook een latere quest van de thieves guild.

    Zelfs een keer al een vastloper gehad toen ik net een giant had neergemept. Wou hem looten, maar hij bleef hevig stuiteren. Heb je dan eindelijk de inventory geopend. Zeg maar niks. :cool:

    Ik heb de updates van Oblivion er nog even afgehaald vandaag en daar dingen nagekeken. Zitten echt wel minder fouten in en skyrim heeft onderhand ook al twee updates gehad, de tweede als ergste geval.

    Compressietechnieken word ik geen voorstander van Bethesda.
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2011
  11. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Je moet niets, maar wil je boeken verzamelen/dragonbones kwijt/pronken met je gold. Dan ja.
     
  12. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Oke, ik heb erg veel " Dragon Bones " Zijn erg zwaar om mee te nemen, kan bijna geen zware spul meer mee nemen. Wordt dus wel een moet voor mij. :+ 5000 G Damn =/:{
     
  13. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Verkoop gewoon wat van die dragon bones, want daar krijg je er toch nog genoeg van. Of doe het de gayway:

     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Lol, sorry maar dat is echt niet slim. Gold is sowieso oneindig veel. Die 2000 die je voor een masker kwijt kun je beter met wat anders verdienen!
     
  15. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Woehoe begin superblij te worden met mijn shadow mage build.

    Heb nu silent casting en die rune perk dat je ze verder neer kan leggen. Ook een aantal in sneak om ongezien te blijven. Ik plaats een rune en vuur een willekeurige pijl af. De vijand loopt richting mij en... Kaboeeeeeeeem! Doormiddel van potions en enchants wil ik de runes zo sterk mogelijk maken en de manakosten zoveel mogelijk omlaag brengen zodat ik constan kan blijven casten :D
     
  16. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Tip voor mensen die sneaken:
    Begin aan de Dark Brotherhood:
    Je krijgt hier vette handschoenen die sneakdmg x2 doen, in combo met die 15x knife perk is dat 30x dmg, instant death op meeste vijanden, zeker met twee mesjes!
     
  17. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren SKyrim thuis gekregen, maar hij doet het niet. Er staat dat hij van de verkeerde regio is. Het is de NTSCJ versie die moet het toch gewoon doen?
     
  18. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Je heb PAL versie nodig. NTSCJ is Japan.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    NTSCJ kan regiovrij zijn, maar hoeft niet. In dit geval dus niet.
     
  20. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Snap ook niet waar je veel Gold voor nodig zou hebben, meest goede spul vind je wel.
    Ik geef alleen gold uit aan potions/huisje kopen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina