1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elders Scroll V: Skyrim [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    'Stop right there criminal scum' is ongeëvenaard.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Leukste is als je net een draak heb geslacht en dat er dan een guard begint te vermoeden dat ie zelf misschien wel Dragonborn is :lol:
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Net helemaal op de top van de hoogste berg geweest voor quest. Shit dat is zo hoog 8)

    En Notched Pickaxe, Minecraft easteregg meegenomen. Ook Ebony Ore te vinden daar.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Damn, Alduin's Bane quest was echt epic! _O_
    Dat gevecht op de top van de berg waar meteoren naar beneden vliegen en Alduin en Paarthurnax tegen elkaar vechten in de lucht. Damn! _O_

    Nu maar eerst de Mage questline doen, gaat weer snel met de mainquest. Had die Elder Scroll toevallig ook al bij me dus kon die quest voor de mainstory skippen. :+
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Precies.

    Op basis van dat filmpje: Somebody stole your sweetroll? Als ik weer zo'n guard tegenkom, gaat die er aan.

    Net als die slachting die ik heb moeten aanrichten onder burgers en soldaten van Skyrim en dat voor wat, 20 achievement punten?

    Ach, dat is altijd beter dan die gasten rond Deadra Shrines in die Deadra Quest in Oblivion. Ik maakte die daarna standaard af, niet dat ik toen een boete kreeg.

    Het is wel mooi dat je in games als deze je fanasie de vrije loop kan laten. Het spel laat het toe en over een paar jaar denk je er met nostalgische waarde aan terug, zoals met die quotes. _O_
     
  6. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had net een prachtige dungeon bezocht, was een bounty op een bandit leader.
    De dungeon lag ten noorden van Solitude, er liep water van het begin naar het eind (je kon eigelijk zwemmend naar de dude waar een bounty opstond) maar ik sloop langs de kliffen door kleine tunneltjes richting de bandit.
    Dat was echt weer een wauw momentje :thumbs:

    Ps. kan je ook meerdere keren trouwen? zoals in Fable?
    Zo nee hoe maak je het uit met je vrouw?
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2011
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Welke dungeon was dat Samurai?

    Vind die water dungeons ook altijd vet. Kom net uit Stone Creek Cave, ook zoiets. Erg tof.


    Oja en alle archers MOET even naar Angi's Camp. Tof wijffie met een leuke challenge :cool:.



    Heb weer het hele weekend zitten spelen en geen kut gedaan :lol:
    Alleen wat instrumenten gezocht voor m'n Bard matties in Solitude.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ik wil die chick van Warmaiden's als mijn vrouw, ben Ysolda zat en vergeet altijd de winst op te strijken. :mad:
     
  9. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    De naam is: Broken Oar Grotto Ten noorde van Solitude, aan het water!
     
  10. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Stop rigth there criminal scum, you have violated the law!_O_

    die doet het idd nog steeds goed ja!
     
  11. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ye got ya sword, don't ye?
     
  12. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha, op vrijdag begonnen met Skyrim, met een Nord genaamd Kolbeinn the Great (ja,ja van Kolbeinn Sightorsson :p) Ben op dit moment lvl 8 en ben ben bezig met een quest voor de College of Winterhold
    In Saarthal en dat je zo'n discovery doet en dat je die boeken moet vinden die gestolen zijn
    De game is zo ongelofelijk verslavend en awesome, kan nu al niet wachten om morgen verder te gaan!
     
  13. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik vraag me trouwens af, ik heb dus de blade of woe, die doet ondertussen 96 damage per hit. Maar nou heeft die ook de enchantment dat je 10 pts health kan absorberen. Als je een sneak attack doet, dan wordt de aanval met een dolk 15× vergroot (als je de perk hebt). Maar geldt dit nou ook voor de 10 pts health absorb?
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Volgens mij niet. Alleen je attack damage.
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik ben er nu ook. Holy shit wat een plek 8)

    Wordt met Heavy armor wel in 2 klappen neer gemept door die Sentinels 8)

    Die ruimte ervoor is ook zo vreselijk vet!

    Ik heb het 2e stukje maar even in een spoiler gezet. Misschien willen mensen verrast worden. ;)
     
  16. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Damn 96 damage?! Welk lvl ben jij dan? Ik doe nog maar 31 damage met m'n elven axe.
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Je kan je attack boosten heh. Er is armor dat je one handed rating verhoogt. Ik deal zelf nu ook 149 damage per hit en ben nog van plan om mijn zwaard te upgraden. Wanneer ik mijn gear upgrade draag ik weer armor dat mijn smiting verhoogt en drink ook nog een potion. Wanneer ik potions maak draag ik gear dat mijn alchemy verhoogt. Dit is ook de reden waarom ik zo makkelijk op Master speel.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2011
  18. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren pas een 2de Main Quest gedaan en de eerste Dragen Soul absorbed en een eigen huisje gekocht in Whiterun. :)

    Ben dan ook al meteen van die zware "Dragonstone" verlost die ik al vele levels meesleur lol ... ben nu level 16 en ongeveer 70 uur op de teller ... ik wil elke "inch" van Skyrim uitkammen hahaha ... en zoveel boeken om te lezen ... tof !

    Ben nu vooral in Whiterun bezig ... er is nog veel te ontdekken!
    Ik kan mijn gedachten bijna niet afhouden van Skyrim, zo'n onwaarschijnlijk verslavende game !! :p
     
  19. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.080
    Leuk Bevonden:
    94
    Gisteren die quest gedaan waar je sap uit een boom moet gaan halen om de boom in Whiterun trug beter te maken.

    Man wat is die grot mooi!
    veel natuur en beekjes erin, nice :cool:
     
  20. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.080
    Leuk Bevonden:
    94
    Nog een vraagje:

    zijn alle dungeons en forten vijandig?

    ik heb altijd de neiging om buiten de steden, te sluipen en met mijn boog iemand aan te vallen, maar wie weet is dat wel iemand vriendelijk die in dat kamp of fort zit? meestal schiet ik op hen zonder dat ze me gezien hebben dus weet ik niet of het altijd enemies zijn :+

    heb al wel ondervonden dat de Stormcloack kampen met niet meteen aanvallen :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina