1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elders Scroll V: Skyrim [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je met moves die cinematic moves bedoelt dan zeker wel. Ook powermoves met twee zwaarden zijn er:D
     
  2. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Die cinematic moves zijn nice inderdaad. Nee ik bedoel meer dat je zeg maar echt kunt vechten met twee zwaarden ipv gewoon om en om hakken met de linker en rechterhand.
    Powermoves wist ik niet, even uitproberen.
     
  3. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, op de Xbox, op mijn shitty laptop kan ik niks draaien. Je maakt potions die je smith skills verhogen en dan maak je armor die dan weer je smith skills verder verhogen... etc etc. Ik heb dan armor waarmee ik armor maak :+
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2011
  4. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Twee triggers tegelijk indrukken en even inhouden ofzo, werkt volgens mij net als met magic soms niet goed, weet ik niet zeker, al tijd geleden dat ik met twee zwaarden speelde.
     
  5. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, de nieuwe DB questline is nog vetter dan Oblivion tbh. Kills die gewoon net wat levendiger zijn
    Als je die vrouw moet vermoorden op haar huwelijk, heerlijk, ben achter haar gaan zitten, een lingering posoin gegeven en snel weggegaan:D Geen bounty, alhoewel iedereen wel achter mij aan ging:+
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582
    Wabbajack _O_
     
  7. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommigen snel (rushen, oftewel, dat is hun stijl van gamen ;) ), anderen traag, zoals ikzelf .

    Ik heb er al 73 uur opzitten en ben nog maar level 16, bijna 17 !

    Maar ja, ik ga ook nooit boosten met smithing of wat anders, want dan zou ik nu al minstens verscheidene levels hoger zitten, maar dat wens ik niet te doen. Dat verdreft voor mij de pret.

    Ik vind het echt oké dat ik er véél tijd voor neem. Al ben ik 300 uur en meer met deze game bezig vooraleer ik het einde bereik, maakt me in feite niks uit :+
    ... al speel ik deze game nog steeds als ik al oud ben geworden! LOL
    Oja, ik vraag me nu plots af : zou m'n held er ook ouder beginnen uitzien naar verloop van tijd ? Dat zou wel grappig zijn én cool *)
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Lolwut? 8)

    Ik heb er nu iets van 40 uur opzitten en heb bijna elke avond gespeeld. En dat voelt echt aan als veel, omdat m'n dag er nu zo uitziet:

    Opstaan -> Kantoor -> Koken/Afwassen -> Even relaxen -> Xbox'en -> Slapen: Repeat.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582
    Inderdaad, heb het idee dat ik fulltime speel 8)
     
  10. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben ook fulltime bezig:+ snap zelf niet eens hoe ik aan zoveel uur kom met sport/werk. Niet dat ik elke dag werk lol. Ebony mail is awesome!!_O_
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat vinden jullie van de Shouts? Ik moet zeggen dat ik de meeste maar nutteloos en zwak vind...

    Bijvoorbeeld Fire Breath. Lange recharge time, weinig damage. Unrelenting Force, erg handig, maar alleen met woord 3, en ook die heeft zo'n lange recharge time. Elemental Fury is wel echt super, daar kan je makkelijk moeilijke gevechten mee winnen.

    Verder vind ik de meeste shouts een beetje nutteloos.

    Storm Call is erg sterk, maar alleen handig in gevechten met veel vijanden, die niet té veel health hebben.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.847
    Alleen STRUN BAH AO (Summons a thunderstorm to strike enemies with lightning. Friendly fire possible.) blijft geniaal, heb alleen het laatste woord nog niet maar dan al is het awesome. En FUS RO DAH blijft gewoon geniaal om mee te kloten. :cool:
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Storm call is echt geweldig, die doe ik vaak alleen voor het effect even als ik wat aan het rondlopen ben :+

    Voor de rest heb ik eigenlijk altijd unrelenting force ge-equipped om eventueel sterke vijanden even tegen de grond te kwakken of om mezelf even wat ademruimte te geven
     
  14. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat werkt echt geweldig, zeker als je een pilaar hebt om omheen te rennen. Links, BOE, slaan slaan, wegrennen, recharge, rechts, BOE, slaan slaan enz\o/
     
  15. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Ik heb helaas nog maar 35 uur kunnen spelen. Zo weinig vrije tijd ivm stage en sport. Maar wat een game is dit.

    Is er al iets bekend van DLC? Dat hoeft van mij nog lang niet te komen, ik heb nog maar zo weinig gedaan in deze game.
     
  16. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de slo-mo shout heel leuk om te gebruiken, vooral in gevechten waar ik met akimbo zwaarden op enemies inhak. Heeft meerdere malen mijn leven gered*)
     
  17. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.730
    Leuk Bevonden:
    9.031
    Leukste is FUS RO DAH, vijanden weg zien vliegen en er pijlen achter aanschieten. Of kijken of je vijanden een afgrond of boobytrap in kan schreeuwen.
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Guards van een gebouw af shouten:cool:.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Je companion van dat Winterhold College gebouw afblazen en verbaast zijn dat ze het heeft overleefd :cool:
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Mijn persoonlijke favoriet blijft geiten van een berg af shouten
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina