[XOne] The Elders Scroll V: Skyrim [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.846
    Companions is inderdaad enorm gaar, Thieves Guild kan ik nog niet verder maar eerste echte missie was al tof (wel al die vier speciale missies gedaan om de Guild te verbeteren), Mages Guild is wel aardig tot nu toe. Net klaar met de Dark Brotherhood, enorm tof weer!

    Cicero laten leven dus die baas volgt me nu als ik dat wil. Wat een fucking geniale personage is dat. Heb ook een jester pak, dus de twee jesters lopen lekker door Skyrim! _O_

    Wel beetje gek eigenlijk, help ik de Empire met het winnen van de oorlog tegen de Stormcloacks en vervolgens vermoord ik de Emperor. Is ook niet echt handig 8). Emperor's hoofd eraf gehaald met mijn zwaard :cool:.

    [​IMG]

    I used to be an adventurer like you, but then I took an arrow in the knee. Noooo mijn Dragonborn is een guard. :lol:
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2011
  2. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Een paar weken geleden had ik hier de vraag gesteld of geclearde dungeons terug gevuld werden. Iedereen reageerde hier toen onheroepelijk NEEN op. Volgens mij hebben jullie het toch mis want ik ben vandaag voor de 2de maal naar shriekwind bastion (noorden van falkreath) gegaan en die dungeon was opnieuw gevuld met vampiers, ondoden en schatten.O-)

    Eerder had ik ontdekt dat ook Helgen opnieuw vol met bandits zat. Morgen ga ik voor het ultieme bewijs opnieuw naar black falls barrows. (Dichtbij Riverwood). Eens zien of je die dungeon ook opnieuw kunt clearen..
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2011
  3. Seh

    Seh Guest

    Quest dungeons resetten dacht ik wel. Ik las ook ergens dat dungeons na 2 weken ingame resetten, maar zelf nog niet geprobeerd.
     
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb net de compagnon quest Blood's Honor voltooid. Maar ik krijg nu geen nieuwe quest terwijl deze wel zou moeten komen.

    Meer mensen hier last van?
     
  5. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Shriekwind bastion is naar mijn weten toch geen quest related dungeon? Of ben ik verkeerd?
     
  6. Seh

    Seh Guest

    Geen idee.
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Zijn dat die kleine quests netzoals bij de M1 age guild?

    Helpen die echt?

    En weet iemand waar ik de storm en frost astronauch summon kan krijgen?
     
  8. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0
    De frost atronarch spell tome toevallig vandaag gevonden tijdens de laatste of 1 na laatste quest van de Thievus Guild. In een hele grote dwemer grot. Ik kijk ff op ik de naam kan vinden..

    Edit: Irkngthand
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2011
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.846
    Of ze zoals de Mage guild zijn weet ik niet. Maar die kleine quests (kan je krijgen bij Vex en Delvin) moet je doen voor een achievement. In Markarth, Solitude, Whiterun en Windhelm moet je vijf van die kleine quests doen per stad en dan krijg je een wat grotere quest in de vier steden. Eenmaal die vier grote quests gedaan is er nog een quest die je krijgt via Brynjolf. Uiteindelijk krijg je dan de 'One with the Shadows' achievement.

    Zelf dat maar alvast maar gedaan behalve die voor Brynjolf, maar die praat niet met me door een glitch. Nu alleen de mainquest van de Thieves Guild zelf nog. :+
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb het hier ook al een paar keer gezegd; locations resetten weer na beppalde tijd/ of bepaalde voorwaarden, bijvoorbeeld omdat je ineens een radiant quest krijgt voor die locatie.

    Aan de ene kant past dat in de gedachte dat je oneindig door kan questen, maar anderzijds is het, imho, wel wat verwarrend en zou ik toch liever hebben dat gecleared ook gecleared zou blijven ...
     
  11. Seh

    Seh Guest

  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.135
    Leuk Bevonden:
    4.737
    Was in Oblivion al zo, dus Skyrim lijkt me hetzelfde hebben dan. Opzich mooi voor XP enzo. ;)
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Erg cool gedaan dit hoor, wow.


    [yt]Z83wzJwrBK0[/yt]
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    The Fallen

    Hahaha. Die Mage die doodleuk vraagt of hij wat tests mag doen op Odahviing xD

    /Edit: Wel jammer dat het ritje op z'n rug een loading screen is -.-
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2011
  15. Seh

    Seh Guest

    En het dan ook doet. _O_
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Schrok me rot ja :+
     
  17. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Whoa, krijg net in 1 keer 20k gold:D
    DB
    Omdat ik de laatste kill had gemaakt
    En de emperor heb vermoord!
     
  18. Diedjuh

    Diedjuh Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag met skyrim begonnen, vind het allemaal echt heel vet, maar had net wel een irritante bug in de black falls barrows:
    je moet op het laatst als je in al in de tempel zit een puzzel oplossen waarbij je drie dingen moet draaien, maar ik kon alles proberen wat ik wilde, maar ik kreeg ze maar niet aan het draaien. Uiteindelijk ff autosave geladen en toen werkte het wel gewoon.
     
  19. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Meh, moet ook meteen weer 19k inleveren:+
    Om de Dawnstar Sanctuary op te bouwen:D
     
  20. Seh

    Seh Guest

    Hoeft niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina