1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elders Scroll V: Skyrim [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren had ik gepost dat ik gemerkt had dat de geclearde dungeons wel ressetten na een tijd. Vandaag ben ik terug naar black falls barrow gegaan en die (beginners) dungeon was nog steeds leeg... Wat ik onbegrijpelijk vind want hiervoor heb ik enkele dungeons opnieuw bezocht die opnieuw gevuld waren met vijanden en schatten...:confused:

    Waarschijnlijk zijn er toch enkele uitzonderingen op bepaalde dungeons.. Want dat klein torentje die op de weg ligt naar die dungeon was toch geresset.. Nu weet ik nog steeds niet of de meeste dungeons nu ressetten of niet...=(

    Oh ja, nog een vraagje: hoe kan je onderwater slaughterfisches doden want blijkbaar kan je je wapen onderwater niet meer trekken...
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2011
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.581
    Dan moet je niet zeuren dat die teller niet klopt Yellow.
    Je hebt dan ONGEVEER 168 uur gespeeld, ervan uitgaande dat je niet je console laat aanstaan als je even 8 uur weggaat.
    Hij kan er max. 10 uur van afwijken maar dat is dan ook wel max.


    Alhoewel je het met jou nooit weet, misschien heb je wel een nachtje gedart terwijl je Xbox nog draaide :p.
     
  3. fr-patrick90

    fr-patrick90 Remain silent

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    @matthias999: Ik ging vorige keer naar de kant om ze vanaf de kant met mijn boog te vermoorden, maar heb nog geen andere manier gevonden. Wel vreemd.

    Ben je het ook wel eens eens met mensen? Of zijn alle dingen stom, fout of in iedergeval niet goed als ze afwijken van jouw visie? Die jongen vraagt gewoon of die klok wel goed loopt. Er zijn vast wel meer mensen die hun 360 of ps3 aan laten staan als ze even gaan eten, schijten, uit hun neus vreten of op xbw.nl mensen afvallen? Als dat regelmatig gebeurd kan de tijd ook flink doortikken.

    Verder stormt het hard buiten, daar is skyrim niks bij, of is dat ook niet waar?
     
  4. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0
    He ik zit toevallig net uit mn neus te vreten, hoe weet jij dat?
     
  5. fr-patrick90

    fr-patrick90 Remain silent

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Hé, ik ook! Misschien zijn we toch allemaal mensen :cool:
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.032
    Leuk Bevonden:
    5.839
    Zo, main quest uitgespeeld. Overall wel toffer dan die van Oblivion, maar het gehele gevecht aan het einde in de Imperial City met Akatosh en Mehrunes Dagon in Oblivion was toch een stuk mooier. Once again wel weer jammer dat het niemand boeit in Skyrim net zoals na het einde van de Empire questline bij mij:
    Niemand in Skyrim boeit het dat Alduin dood is. Een guard in Whiterun meld het maar en dat is het. Blades (Delphine en die dude) zeggen thanks en dan moet ik weer oprotten omdat ik Paarthurnax niet heb vermoord. Jammer, op dit soort dingen vind ik Skyrim toch ook wat minder. Had wat meer levendiger kunnen zijn na zo'n grote verandering.
    Nu verder met de Mages guild en dan wachten tot ik verder kan met de Thieves Guild. En hopelijk is Bethesda aan het werk aan grote DLC waar je het opneemt tegen de Thalmor!
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.581
    Als ze gelijk hebben wel. ;)
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Geen speld tussen te krijgen hehe

    Ja inderdaad, ik wil die gasten wel eens een lesje leren :+.
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2011
  9. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is stiekem gewoon Sean Connery, punt.
     
  10. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
  11. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch juist fijn als je 150 uur heb gespeeld? Ik bedoel, 50 euro voor 150 uur aan plezier. Klinkt als een goede deal als je het mij vraagt.
     
  12. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0

    Als je kijkt bij compatibilitiyitiritiy staat er er een vinkje bij PAL, dus als je Xbox gewoon europees is doet ie het
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Bij mij klopt dat tellertje wel redelijk, laat hem nooit erg lang staan. 95u en level 44. Net bezig in mijn derde stad, Riften, na Whiterun en Winterhold. Companions en mages questlines gedaan en nu bezig met Thieves...

    Volgens de stats 75 dungeons gecleared, iets van 160 locations gevonden, dus ik kan nog wel ff ...
     
  14. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Even nog iets over dat skill boek van drie pagina's terug:

    Hoewel Yellow 100% zeker weet dat het met de Mages Guild te maken heeft, moet ik nu toch je ballon kapot maken:

    Je krijgt de quest als je voor de Main Quest naar de Elder Scroll zoekt en daarvoor de bibliotheekdude bezoekt bij de Mages College. Hij stuurt je helemaal naar het noorden naar een beetje vreemde gast (Septimus) in een grotje.

    Dan krijg je er een extra quest bij (waarvoor je in het begin precies hetzelfde moet doen als de main quest, dus het eerste deel doe je tegelijk). Als je terug gaat naar die dude blijkt dat het om een Daedric Quest (Hermaeus Mora) gaat.

    Mistery solved.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    pfff de pc heeft alweer een update :9
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.133
    Leuk Bevonden:
    4.736
    De game is ook zo groot en en en: Je raakt de draad zo maar kwijt. :'-(

    Maar: Super dat het nu duidelijk is!

    @ Tyrant & co: Ik hou me wel koest voorlopig. :b: Word al depressief van het weer in Skyrim en daar helpt dit weer buiten ook niet aan mee. Skyrim is wel minder mijn ding geworden dan ik dacht, maar een adempauze kan geen kwaad.

    Nu maar weer Skyrim lullen. Wat Azumi heeft opgelost is wel vet om te hebben, zoals gezegd op lagere levels. :thumbs:
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Aaaaah, zie je wel, Thanks! Wist dat ik niet zoiets via de mages guild had gekregen.

    Verder kom ik nog steeds nieuwe dingen tegen en mooie locatie. Die dwemer ruins zijn cool. Speel sinds een tijdje op master en dan zijn de traps in die dungeons ook echt lethal. Al een paar keer in verslikt. Dragons zijn voor mijn hunter ook een behoorlijk kluif. Verder gaat het prima met sneaker en bow, maar nu gebruik ik af en toe ook een potion en als ik gezien wordt dan is het lichtelijk stressen :)

    Wel al sneak, lockpicking en smithing op 100. Als een skill op 100 staat en je hebt een item die die skill 20% versterkt, werkt dat dan nog boven de 100, zodat je 120 hebt?
     
  18. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf, kan je iets met dat boek? Snel maar ff terug kopen dan. Trouwens de patch doet weinigs goed tot nu toe. Ik heb veel meer glitches en heb nu ongeveer 6 quests die ik daardoor niet af kan ronden. Beetje jammer.
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Patch? Is er weer een nieuwe uit?
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.133
    Leuk Bevonden:
    4.736
    Ik kan gelukkig nog wel dingen afronden, maar heb nog steeds over rivier bodem lopende geiten en koeien gehad.

    Ook een hatelijk punt is dat de dragon souls absorberen bugged is. Al zeker 3x een draak gehad waar ik de soul niet van kreeg na het killen. :mad: Ook na de patch. :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina